دانلود ترجمه مقاله طبقه بندی مقالات پژوهشی مربوط به آموزش کارآفرینی
عنوان فارسی |
طبقه بندی مقالات پژوهشی مربوط به آموزش کارآفرینی: تجسم و نگاشت کتابشناختی |
عنوان انگلیسی |
Toward a taxonomy of entrepreneurship education research literature: A bibliometric mapping and visualization |
کلمات کلیدی : |
  آموزش کارآفرینی؛ نگاشت کتابشناختی؛ تجسم کتابشناختی؛ مطالعه نگاشت سیستماتیک؛ طبقه بندی |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 28 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 319 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. تحلیل کتابشناختی مقالات و نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
نتیجه گیری: ادبیات پژوهشی EE، بخاطر ماهیت پیچیده اش، هم دچار چالش شده است هم چالش برانگیز است. درحالی که افزایش هنگفتی در دهه های اخیر تجربه شده است، اما چندین محقق، یک رده شناسی نظاممند برای فراهم کردن یک نمای کلی از گذشته و توصیه هایی برای آینده را درخواست کرده اند. بنابراین، هدف این SMS، بررسی تحلیلی و ساختار بصری ادبیات پژوهشی EE و فراهم کردن دقیقاً چنین طرح رده شناختی با توصیه هایی برای پژوهش های آتی می باشد. ادبیات پژوهشی EE به صورت نظام مند خوشه بندی شده است و موثرترین نشریات، منابع، نویسندگان و سازمان ها را از نظر شاخص های کتاب شناختی بر رشد ادبیات EE در نظر گرفته است. این SMS، همراه با نقشه سازی ها و تصویرسازی های کتاب شناختی، باعث بوجود آمده یک رده شناسی شده است که بحث های ارائه شده در مرورهای ادبی قبلی را بهبود می دهد (برای مثال، کاکوریس و گئورگیادیس، 2016؛ یو و یانگ، 2013). بدنه روابط شدیداً تو در تو در پژوهش های EE که به صورت تصویری نشان داده شده، یک ساختار براحتی قابل درک از مشارکت کننده های تاثیر گذار و مشارکت ها در ادبیات پژوهشی EE فراهم می کند. با توجه به هدف شفاف سازی بیشتر آینده ادبیات EE، توصیه های پژوهشی ارائه می شوند. در کل، ادبیات EE از یک سو از افزایش مناسبات بین رشته ای و قوی تر با آموزش بهره می گیرد و از سوی دیگر، از همکاری بین المللی که تاثیر نظری و عملی ادبیات پژوهشی EE را به صورت جهانی تقویت می دهد، بهره مند می شود. اما، شایان ذکر است که این تلاش، تنها تزریق اولیه پژوهش های اصلی و موثرترین مشارکت کننده ها و مشارکت ها می باشد. پژوهش های بعدی قطعاً باید تفسیرهای پیچیده تر و تفصیلی را مورد ملاحظه قرار دهند تا ادبیات EE را به صورت شدیدتر، مورد بحث و بررسی قرار دهند. مرورهای ادبی بیشتر باید مشارکت های فردی در هر دسته را به تفصیل بیشتر با توجه به طراحی های پژوهشی، روش ها و استراتژی ها، ارزیابی کنند. با بهره گیری از داده های کمیتی و مطالب بصری ارائه شده در اینجا، مناسب است نتیجه گیری کنیم که چالش های کارآفرینی و هدایت شده با فرصت هنوز بر ادبیات پژوهشی EE حاکم هستند که این بیانگر نیاز به تلاش های پژوهشی حیاتی و مرتبط تر و بیشتر است.
Conclusion: EE research literature, by its complex nature, is both challenged and challenging. While it has experienced an extraordinary increase in recent decades, several scholars have called for a systematic taxonomy to provide an overview of the past and suggestions for the future. Thus, the objective of this SMS was to analytically explore and visually structure the EE research literature and provide just such a taxonomic scheme with recommendations for future research. The EE research literature has been systematically clustered, taking the most influential publications, references, authors, and organizations in terms of bibliometric indicators on the growth of the EE literature into account. This SMS, with its bibliographic mapping and visualization, has yielded a taxonomy that enhances the discussions presented in previous literature reviews (e.g., Kakouris & Georgiadis, 2016; Yu & Yang, 2013). The visually presented body of strongly interlinked relationships in EE research provides a readily comprehensible structure of influential contributors and contributions in the EE research literature. Guided by the objective of shedding light on the EE literature's future, research recommendations are presented. In sum, the EE literature would benefit on the one hand from an increase in interdisciplinarity and stronger ties to education and, on the other, from international collaboration that would boost the theoretical and practical impact of EE research literature on a global basis. However, it is important to note that this effort represents only a first distillation of the core research and most influential contributions and contributors. Future research should consider more complex and detailed interpretations in order to discuss and explore EE literature more intensively. Further reviews should evaluate the individual contributions in each cluster in more detail with respect to their research designs, methods, and strategies. Drawing upon the quantitative data and the visual materials presented here, it is appropriate to conclude that entrepreneurial and opportunity-driven challenges still dominate the EE research literature, suggesting a need for further vital and relevant research efforts.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.