دانلود ترجمه مقاله خلق دانش و ظرفیت کارآفرینی برای دانشجویان ارشد با رویکردهای آموزش دیجیتال
عنوان فارسی |
خلق دانش و ظرفیت کارآفرینی برای دانشجویان ارشد با رویکردهای آموزش دیجیتال: تفاوت ها در دیدگاه های دانشجویان و کارآفرینان |
عنوان انگلیسی |
Creating knowledge and entrepreneurial capacity for HE students with digital education methodologies: Differences in the perceptions of students and entrepreneurs |
کلمات کلیدی : |
  دانش و مهارت کارآفرینان؛ یادگیری دیجیتال؛ روش های یادگیری؛ سیستم های یادگیری |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 82 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها و نتایج 5. پیشنهاد روش های آموزش الکترونیکی برای توسعه مهارت ها و دانش استراتژیک کارآفرینان در هر مرحله از فرآیند استارت آپ 6. نتیجه گیری
نتیجه گیری: محیط سیاسی واقتصادی، نقش مهمی در توسعه کارآفرینی ایفا می نماید. در راستای اتخاذ نقش اقتصاد راهبردی برای کارآفرینان؛ یک سری اقدامات باید انجام گیرد. تصمیم گیرندگان هم در سطوح ملی و هم در سطوح منطقه ای باید از خط مشی های ذهنی و ذاتی برای ارتقای کارآفرینی به سمت تعهد در توسعه کارآفرینی با اتخاذ سیاست های دقیق و اکولوژیکی حرکت کنند و تهدیدات بالقوه را از سر راه کارآفرینان بردارند. در این راستا، این تحقیق با استفاده از روش های یادگیری دیجیتال برای توسعه ظرفیت های کارآفرینی میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی، یک جایگاه مهم راهبردی را مد نظر قرار داده است. این مقاله به غنی سازی یک سری کمبودهای پژوهشی در زمینه درک روش های آموزش الکترونیکی پرداخته و علوم و مهارت هایی را توسعه داده که کارآفرینان بالقوه می توانند از آنها بهره مند گردند. علاوه بر این، تمرکز ما روی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارآفرینان جوان بوده است. به طور خلاصه، نتایج این تحقیق نشان داده اند که استفاده از روش های دیجیتالی، در زمینه آموزش در حال افزایش بوده و ما می توانیم این موضوع را در تمام مطالعات مربوطه در سه سال اخیر مشاهده کنیم؛ این رویکردها می توانند فرآیندهای یادگیری دانشجویان را با نوآوری های جدید مانند تکنولوژی های موبایل، تبلت ها و برنامه های گوشی های هوشمند افزایش دهند. به موازات پیشرفت این ابزارها، رویکردها، سیستم ها و زمینه ها در آموزش الکترونیکی، یافته های ما حاکی از این هستند که باید ترکیبی از این روش ها با هدف افزایش تفکر انتقادی و حل مسائل پیچیده توسط دانشجویان، کار گروهی، ارتباط موثر و استقلال بیشتر در فرآیند یادگیری به کار گرفته شوند و نهایتا این ابزار ترکیبی را برای خلق کسب و کارهای شان و نیز زندگی حرفه ای آینده شان مورد استفاده قرار دهند. با توجه به نتایج حاصل از پرسشنامه ها، می توان گفت که تفاوت کمی بین روش ها و رویکردهایی وجود دارد که می توان برای ارتقای فعالیت های کارآفرینی و با در نظر گرفتن دو گروه تحت بررسی علیرغم میزات تفاوت در اهمیت آنها، مورد استفاده قرار داد. در این پرسش، شباهت های میان گروه ها، مربوط به سطح فرصت های شبکه سازی، آموزش، مشاوره کسب و کار، تسهیلات مالی و اقتصادی، حمایت های خانوادگی و آموزش مشترک می باشد.
Conclusions: The political and economic environment plays a vital role in entrepreneurship development. For entrepreneurship to assume the strategic economic role, actions must be exerted. Decision-makers, both in regional or national levels, must move from mere subjective intentions policies for the promotion of entrepreneurship to an unyielding commitment to entrepreneurship development by drawing accurate and ecological policies, actions and avoid those that might intimidate potential entrepreneurs. In this context, this research on digital learning methodologies to develop entrepreneurial capacity on the HE Students assumes a position of critical strategic importance. The enrichment of this paper is to fill up some of the lack of understanding about e-education methodologies, which promote the development of knowledge and skills that will benefit potential entrepreneurs. Moreover, our focus was on higher education students and young entrepreneurs. In summary, the results of the present research show that the use of digital methodologies is increasing in education, as we can see in all the study's made in the last three years and that these technologies can enhance the students learning the process with innovations such as mobile technologies, tablets, and smartphones applications. As the leading methodologies, tools, systems and contexts in e-education, our findings denote out for a need to increase the mix of those methodologies in education with the goal to prepare students to think critically and solve complex problems, work collaboratively, communicate efficiently and have more autonomy an independence in the learning process and become autonomous and independents, giving them tools to create their own business or to be intrapreneurs in their professional life's. Emerging from the results of the questionnaire it's possible to say that there are few differences between the methods and methodologies that can be used to promote the entrepreneurial activity, according to the two groups under study, despite the different degrees (orders) of importance. In this question, the similarities between the groups are given to the level of Networking opportunities, Education, Business counselling, Economic/Financial facilities, Subsistence allowance, Family support and Co-operative education.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.