دانلود ترجمه مقاله تاثیرات سینرژی نوآوری بر عملکرد شرکت

عنوان فارسی

تاثیرات سینرژی نوآوری بر عملکرد شرکت

عنوان انگلیسی

Synergy effects of innovation on firm performance

کلمات کلیدی :

  تاثیرات سینرژی؛ نوآوری محصول؛ نوآوری فرآیند؛ نوآوری بازاریابی؛ نوآوری سازمانی

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 83
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. آنالیز و نتایج 5. بحث و بررسی، نتیجه گیری و دلالت ها 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

اثرات سینرژی محصول، فرایند، بازاریابی و نوآوری سازمانی با توجه به سطوح نوآوری و طبقه بندی صنعتی بررسی می شوند. این تحقیق به بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیکی، اکتشاف و بهره برداری شرکت بر فعالیت های نوآوری می پردازد. نتایج نشان می دهند که جهت گیری اکتشاف و بهره برداری تاثیر مثبت بر نوآوری محصول و نوآوری فرآیند دارد. نوآوری فرایند باعث ترغیب نوآوری صعودی و رادیکالی محصول می شود. در مورد تاثیر میانجیگر نوآوری سازمانی و بازاریابی، بین صنایع با فناوری سطح بالا و پایین تفاوت هایی وجود دارد. در مورد شرکتهایی با فناوری بالا رابطه بین محصول جدید و عملکرد شرکت در نتیجه نوآوری در بازاریابی افزایش می یابد. یافته ها نشان می دهند که اثرات سینرژی نوآوری وجود دارد و باتوجه به سطوح نوآوری و طبقه بندی صنعتی، باید تغییر یابد. مقدمه: با تغییرات سریع فناوری، نقش نوآوری در بقاء شرکت مورد توجه محققین (روبرا و کیرجا 2012، راست، آمبلر، کارپنتر، کومار و سریواستاوا 2004، سرینیواسان، پاولز، سیلوا- ریسو و هانسن 2009ف تلیس، پرابهو و چاندی 2009) و مدیریت (چیح، لانگ، اسنودن و واتز 2014) قرار گرفته است. با این حال، به شرکتها هشدار داده می شود تا برای بقاء خود به محصولات جدید تکیه نکنند که ناشی از شکست احتمالی بازار (چیسا و فراتینی 2011، سیمسون، سیگوا و انز 2006) و یا تقلید رقبا است (نارانجو- والنسیا، جیمنز – جیمنز و سانز- والی 2011). بنابراین، اکثریت تحقیقات محدوده خود را بسط داده اند تا انواع مختلف نوآوری همچون نوآوری فرایند، سازمانی و بازاریابی را دربرگیرند و بررسی کردند که چه زمانی رابطه بین آنها، در افزایش عملکرد شرکت موثر است. برای مثال، کامسیون و ویلار- لوپز (2014) نشان دادند که اتخاذ نوآوری سازمانی، قابلیت های فنی شرکت را بهبود می بخشد تا محصولات و فرایندهای جدیدی توسعه دهند که به عملکرد عالی آنها منتهی می شود. پینینگ و سالگ (2015) نشان می دهند، قابلیت های سازمانی که دامنه وسیعی از فعالیت های مرتبط با نوآوری را مدیریت می کنند، شرکت را به افزایش احتمال فعالیت نوآوری در فرایند و حاشیه های سود آن قادر می سازند. بعلاوه، اجرای نوآوری بازاریابی در افزایش عملکرد شرکت موثر است (گوپتا، مالهورتا، زینکوتا و فورودی، 2016).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The synergy effects of product, process, marketing, and organizational innovation are examined with consideration of the innovativeness levels and industrial categories. This study also investigates the effect of a firm's strategic orientations, exploration and exploitation, on innovation activities. Results indicate that exploration and exploitation orientations have positive impacts on product innovation and process innovation respectively. Process innovation encourages both radical and incremental product innovation. In case of the moderating effect of marketing and organizational innovation, there are some differences between high-tech and low-tech industry. For high-tech firms, the relationship between a new product and firm performance is increased with the introduction of marketing innovation. In the case of low-tech firms, process innovation has direct and positive impacts on a firm's performance with organizational innovation. The findings show that the synergy effects of innovation exist and can be changed depending on the innovativeness levels and industrial categories. Introduction: With the fast pace of technological change, the role of innovation on a firm's survival has received a great deal of scholarly attention (Rubera & Kirca, 2012; Rust, Ambler, Carpenter, Kumar, & Srivastava, 2004; Srinivasan, Pauwels, Silva-Risso, & Hanssens, 2009; Tellis, Prabhu, & Chandy, 2009) and managerial attention (Cheah, Lang, Snowden, & Watts, 2014). However, there are warnings for firms not to rely solely on new products for survival due to possible market failure (Chiesa & Frattini, 2011; Simpson, Siguaw, & Enz, 2006) and/or imitation by competitors (Naranjo-Valencia, Jiménez-Jiménez, & Sanz-Valle, 2011). Therefore, much of the research has expanded its scope to include different types of innovation such as process, organizational, and marketing innovation and examined when their interrelationship is effective in increasing firm performance. For example, Camisón and Villar-López (2014) reveal that the adoption of organizational innovation improves the firm's technical capabilities to develop new products and processes that lead to their superior performance. Similarly, Piening and Salge (2015) show that organizational capabilities that manage a wide range of innovation-related activities enable a firm to increase the likelihood of process innovation activity and its profit margins. In addition, the implementation of marketing innovation is proven to be effective in increasing firm performance (e.g., Gupta, Malhotra, Czinkota, & Foroudi, 2016).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیرات سینرژی نوآوری بر عملکرد شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi