دانلود ترجمه مقاله تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد شرکت های تولیدی

عنوان فارسی

تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد شرکت های تولیدی در ترکیه

عنوان انگلیسی

Effects of Innovation Types on Performance of Manufacturing Firms in Turkey

کلمات کلیدی :

  انواع نوآوری؛ عملکرد شرکت؛ شرکت های تولیدی؛ ترکیه

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 9
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. نوآوری و انواع نوآوری 2. کارت امتیازی متوازن برای عملکرد شرکت 3. روش تحقیق 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف این مطالعه، بررسی اثرات انواع نوآوری بر عملکرد شرکت می باشد. این مطالعه برروی 197 شرکت تولیدی در استانبول ترکیه انجام شد. تحلیل عاملی و تحلیل رگرسیون چندگانه برروی این داده ها انجام شد. پرسش های مربوط به معیار انواع نوآوری توسط گونای (2007) برگرفته از راهنمای اوسلو (OECD، 2005)، تعیین شدند. نویسنده، پرسش ها در مورد معیار عملکرد شرکت براساس رویکرد کارت امتیازی متوازن را تعیین کرد. نوآوری محصول، نوآوری فرآیند و نوآوری سازمانی، تاثیرات مثبتی بر عملکرد مالی، عملکرد مشتری، عملکرد فرآیندهای تجاری داخلی و یادگیری و عملکرد رشد دارند. نوآوری بازاریابی تاثیر مثبتی بر عملکرد مالی، عملکرد مشتری و عملکرد فرآیندهای تجاری داخلی دارد. اما، نوآوری بازاریابی، تاثیری منفی بر یادگیری و عملکرد رشد دارد. نوع نوآوری تبیین کننده عملکرد مشتری بیش از ابعاد دیگر عملکرد شرکت می باشد. نوآوری و انواع نوآوری: نوآوری، یک ابزار استراتژیک برای بقای شرکت ها و کسب مزیت های رقابتی در بازار جهانی است. شرکت های نوآور می توانند عملکرد خود را بهبود دهند، رقیبان خود را شکست دهند و برای ذینفعانشان، ارزش افزایی کنند. نوآوری یک منبع مزیت رقابتی برای یک شرکت است (زاویسلاک و همکاران، 2012، صفحه 15). براساس راهنمای اوسلو (OECD، 2005، صفحات 46-47)، یک نوآوری «پیاده سازی یک محصول (کالا یا خدمات) جدید یا بسیار بهبود یافته یا فرآیند، یک روش بازاریابی جدید یا یک روش سازمانی جدید در شیوه های تجاری، سازمان محیط کار یا روابط بیرونی می باشد». راهنمای اوسلو (OECD, 2005، صفحه 47)، نوآوری را به نوآوری محصولی، نوآوری فرآیندی، نوآوری بازاریابی و نوآوری سازمانی، تقسیم بندی کرده است. راهنمای اسلو (OECD, 2005 ، صفحه 29) نوآوری را به عملکرد ارتباط می دهد: «دلیل نهایی برای بهبود عملکرد شرکت، برای مثال با افزایش تقاضا یا کاهش هزینه ها»

نمونه متن انگلیسی مقاله

The purpose of this study is to explore the effects of innovation types on the firm performance. This study was conducted on 197 manufacturing firms in İstanbul in Turkey. Factor analyses and multiple regression analyses were conducted to the data. The questions of the innovation types measure were determined by Günay (2007) from the typology of Oslo Manual (OECD, 2005). The author determined the questions of the firm performance measure based on the Balanced Scorecard approach. The product innovation, process innovation and organizational innovation have positive impacts on financial performance, customer performance, internal business processes performance and learning and growth performance. The marketing innovation has positive impacts on financial performance, customer performance, and internal business processes performance. However, the marketing innovation has a negative impact on learning and growth performance. The innovation type explains customer performance more than other dimensions of firm performance. Innovation and Innovation Types: Innovation is a strategic tool for firms to survive and gain competitive advantages in the global marketplace. Innovative firms can improve their performances, defeat their competitors and provide value to their stakeholders. Innovation is a source of competitive advantage for a firm (Zawislak et. al., 2012, p. 15). According to Oslo Manual (OECD, 2005, pp. 46-47), an innovation is “the implementation of a new or significantly improved product (good or service), or process, a new marketing method, or a new organizational method in business practices, workplace organisation or external relations.” Oslo Manual (OECD, 2005, p. 47) classified innovation as produc t innovat ion, process innovat ion, marke ting innovat ion and organizat iona l innovat ion. Oslo Manual (OECD, 2005, p. 29) links innovation to performance: “the ultimate reason is to improve firm performance, for example by increasing demand or reducing costs.”

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد شرکت های تولیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi