دانلود ترجمه مقاله تحلیل SWOT جهت بهبود تولید مدیریت کیفی
عنوان فارسی |
تحلیل SWOT برای بهبود تولید مدیریت کیفی |
عنوان انگلیسی |
SWOT analysis to improve quality management production |
کلمات کلیدی : |
  کیفیت؛ تحلیل SWOT؛ تغییر مدیریت؛ مدیریت کیفیت؛ دوره عمر محصول |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2012 | تعداد رفرنس مقاله : 12 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. نتایج. اهداف بهبود عرضه و تحویل 4. نتیجه گیری
4. نتیجه گیری: مدیریت کیفی و فرآیندهای کیفی به بخش اساسی رقابتی شرکتها تبدیل شده اند. شرکتهای خدماتی مصمم هستند از روشهای مدیریت کیفی بعنوان مؤلفه های موتور توسعه اقتصادی خود استفاده کنند. سازمانهای حرفه ای باید در توسعه و کاربرد منابع هنجاری همکاری کنند. بنابراین توجه به گزینه جهانی برای ایجاد بازدهی واقعی و افزایش ارزش مزایای خدمات مشتری حیاتی است. از نظر خدمات، کیفیت معمولاً به مقایسه بین خدمات فراهم شده و خدمات مورد انتظار مشتریان اشاره دارد. اولی با درک انتظار مشتری از هر وجه خدمات فراهم شده تطابق دارد، درحالیکه نوع دوم به استانداردهای تولید کننده برای خدمات اشاره دارد. سازمان خدماتی باید درجهت کسب رضایت مشتری، بهبود مداوم خدماتش، شرایط قبول شرکت(تعهدات ناشی از قوانین و مقررات) هدایت شود. در ارتباط با سلامت محیطی و وجوه کارایی ارائه این نوع خدمات به مصرف کننده، سازمان مدیریت باید برای تعریف صریح نیازها مشتری، جلوگیری از نارضایتی مصرف کننده از طریق اقدامات پیشگیرانه و اقدامات کنترلی مؤثر در ارائه خدمات، بهینه سازی هزینه برای کیفیت خدمات با توجه به نوع و مزایای لازم، تحلیل مداوم خدمات برای یافتن روشهای بهبود کیفیتشان، کاهش تأثیرات منفی ناشی از محیط و خدمات بر جامعه کار کند.
4. Conclusion - Quality management and quality processes have become critical of competitiveness of firms. Service companies are determined to use quality management approaches as elements of their economic development engine. Professional organizations to assist in the development and application of normative references. It is therefore vital to address global option in order to build a real performance and increase the value of customer service benefits. In terms of services, quality usually implies a comparison between the services provided and expected by consumers. The first match perceptions of what customers expect from every aspect of the service provided, while the second type refers to the standards that the manufacturer thinks the service. Service organization should be directed to customer satisfaction, continuous improvement of their services, company compliance requirements (obligations arising from laws, regulations) Related to environmental health and consumer aspects of the efficiency of performing that type of service. Management organization should act for a clear definition of customer needs, avoiding customer dissatisfaction through actions of prevention and control activities that contribute to the service, cost optimization for quality of service in terms of class and required benefits, continuous analysis service for finding ways to improve its quality, reducing negative effects on society caused by the service and environment.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 2 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.