دانلود ترجمه مقاله ارزیابی ریسک زنجیره تامین و کنترل شرکت های بندری
عنوان فارسی |
ارزیابی ریسک زنجیره تامین و کنترل شرکت های بندری: بندر چینگ دائو به عنوان مطالعه موردی |
عنوان انگلیسی |
Supply Chain Risk Assessment and Control of Port Enterprises: Qingdao port as case study |
کلمات کلیدی : |
  زنجیره تامین؛ مدیریت ریسک؛ ریسک زنجیره تامین |
درسهای مرتبط | مدیریت زنجیره تامین؛ مدیریت ریسک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 43 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. زنجیره های تامین شرکت های بندری 4. شناسایی ریسک زنجیره تامین گروه بنادر چینگ دائو و ایجاد یک مدل ارزیابی 5. ارزیابی ریسک زنجیره تامین گروه بنادر چینگ دائو بر اساس مدل SCOR-FAHP 6. اقدامات متقابل برای تقویت و کنترل ریسک زنجیره تامین در گروه بنادر چینگ دائو 7. نتیجه گیری
مقدمه: بنادر مدرن به عنوان نقطه تقاطع حمل و نقل و ترافیک، نقش مهمی در سیستم تدارکات مدرن جامع ایفا می کنند. با تشدید جهانی شدن اقتصادی، تجارت بین المللی افزایش می یابد، تدارکات مدرن گسترش یافته و تدارکات بین المللی به تدریج، به توسعه تدارکات مدرن تبدیل شده است. همانطور که بندر، گره واردات و صادرات، برای توزیع و حمل و نقل محموله است، توسعه آن، نه تنها به طور مستقیم با توسعه اقتصاد بندر ارتباط دارد، بلکه با عملیات و رقابت در تجارت خارجی کشور، مرتبط است بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اداره ملی آمار، ظرفیت حمل و نقل عمده در بنادر ساحلی چین تا پایان سال 2014 به 7،695،570 تن رسيده که نشان دهنده افزايش 5.69 درصدي است. صادرات کالا به 3،346،530 تن رسید (افزایش 7.27٪)، در حالی که واردات کالا به 4,439,040 تن رسید (4.52٪ افزایش). طول ساحل به 778.579 متر (4.58 درصد افزایش) و کل لنگرگاه به 5923 (افزایش 2.81 درصد) رسید. بهسازی و بازساخت عمقی چین، منجر به توسعه سریع شرکت های بندری و بهبود ظرفیت های بارگیری در بندر بزرگ ساحلی شد. در زیر یکپارچگی اقتصادی جهانی، بندر دیگر یک گره انفرادی نیست؛ در عوض، موقعیت رقابتی آن بیشتر وابسته به نقش آن در زنجیره عرضه است (کربون و مارتینو 2003، سانگ و پانایسدز 2007). بنابراین، شرکت های مدرن بندر تبدیل به یک گره مهم در زنجیره عرضه یکپارچه جهانی شده اند، و نقش آنها از مرکز حمل و نقل یا توزیع به یک مرکز خدمات لجستیک یکپارچه تغییر کرده است. در این وضعیت، تقویت زنجیره تامین بندر از طریق ادغام افقی و عمودی، تبدیل به یک هدف شرکت های بزرگ بندر چین شده است. با این حال، در مقایسه با کشورهای توسعه یافته، شرکت های بندری چین، به لحاظ مفاهیم و روش های مدیریت نسبتا توسعه نیافته اند و مشکلات بسیاری را در زمینه توسعه زنجیره تامین، تجربه می کنند. برای مثال، در مقایسه با زنجیره تامین تولید، زنجیره تأمین شرکت بندر نشان دهنده یک زنجیره عرضه خدمات است؛ عدم اطمینان و ادغام آن مشکل تر است و مدیریت ریسک زنجیره تامین پیچیده تر است. با توجه به این پیشینه، تقویت تحقیقات مدیریت ریسک زنجیره تأمین شرکت های بندری، ارزش علمی و اهمیت عملی مهمی دارد.
Introduction: As the point of intersection of shipping and traffic, modern ports play an increasingly important role in the modern comprehensive logistics system. With the acceleration of economic globalization, the intensity of international trade is increasing; the interpretation of modern logistics has been extended, and international logistics has gradually become a trend in modern logistics development. As the port is the node of import and export for cargo distribution and transportation, its development is not only directly related to the development of the port economy, but also related to the operations and competitiveness of a country’s foreign trade. According to data disclosed by the National Bureau of Statistics, cargo throughput in China’s major coastal ports reached 7,695,570 thousand tons by the end of 2014, representing an increase of 5.69%. Cargo exports reached 3,346,530 thousand tons (a 7.27% increase), while cargo imports reached 4,439,040 thousand tons (a 4.52% increase). Quay length was extended to 778,579 meters (a 4.58% increase), and total berths to 5923 (an 2.81% increase). The deepening of China’s reform has led to the rapid development of port enterprises, and improvement in major coastal port throughput capacity and loading efficiency. Under global economic integration, the port is no longer considered a solitary node; instead, its competitive position is more dependent on its role in the supply chain (Carbone and Martino, 2003; Song and Panayides, 2007). Therefore, modern port enterprises have become an important node in the global integrated supply chain, and their role has changed from transportation or distribution center to an integrated logistics service center. In this situation, the strengthening of the port supply chain through horizontal and vertical integration has become an objective of China’s major port enterprises. However, compared with developed countries, China’s port enterprises are relatively underdeveloped in terms of management concepts and methods, and experience many supply chain development problems. For example, compared with the manufacturing supply chain, the port enterprise supply chain represents a service supply chain; its uncertainty and integration is more difficult, and supply chain risk management is more complex. Given this background, strengthening of port enterprise supply chain risk management research is of important theoretical value and practical significance.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.