دانلود ترجمه مقاله راهبردها، منابع انسانی، قابلیت های فناوری اطلاعات و عملکرد شرکت

عنوان فارسی :

راهبردها، فرهنگ، منابع انسانی، قابلیت های فناوری اطلاعات (IT)، تحول دیجیتال و عملکرد شرکت – شواهدی از شرکت های ویتنامی

عنوان انگلیسی :

Strategy, Culture, Human Resource, IT Capability, Digital Transformation and Firm Performance–Evidence from Vietnamese Enterprises

کلمات کلیدی :

  تحول دیجیتال؛ کاربردهای فناوری؛ کسب و کار؛ بازده تجاری

درسهای مرتبط : مدیریت تکنولوژی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : Springer
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 25
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود مقاله
39,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مدل و فرضیات تحقیق 3. داده ها و روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion: This study explores the factors affecting successful digital transformation and tested the relationship between digital transformation, and innovation and business efficiency. IT Capability, Digital Business Strategy, Human resource capability, Organizational Culture all positively affect Digital Transformation. Digital Transformation positively affect Innovation and Firm Performance. Innovation also positively affects Firm Performance. This result is consistent with published studies (Osmundsen, Nwankpa and Roumani, Kane and Díaz-Chao) [11, 16, 19, 20]. Research results show that the 04 factors including Digital Business Strategy, Organizational Culture, Human resource capability, IT Capability affect Digital Transformation in descending levels of impact. Among four factors, Digital Business Strategy has the greatest positive impact on Digital Transformation at coefficient of 0.387 (Table 10). Organizational Culture has the second greatest positive impact on Digital Transformation at 0.366 standard units (Table 10). This result is consistent with the research findings of Kane, Hartl and Hess [12, 16]. For businesses, if strategy is like the “Seed” then culture can be considered the “Land”. If the “Land” is not favorable, no matter how hard one tries, the “Seed” cannot germinate and grow, and vice versa. In Digital Transformation, if these two factors are not combined well in businesses will lead to disorientation and the digital transformation process of businesses will inevitably fail. Human resource capability is the third factor affecting digital transformation at coefficient of 0.280. And an interesting result is that IT Capability is the factor least affecting digital transformation at coefficient of 0.188 (Table 10). These results are consistent with the research findings of Horlacher, Petrikina et al. Piccinini,Nwankpa and Roumani and Kane [14, 16, 19, 22]. Everything is based on technology foundation. No matter what product or service is created, technology should be applied. The beginning of the technology era with new rules has reset the definitions of demand and market for all industries. In the digital business model, technology creates new opportunities and brings value to the business vision for each business segment. Technology creates a competitive advantage through which business practice and management will have a clearer view of the market and the current capabilities of the company. However, digital transformation must be executed in not only the employees’mindsets but also, in theway they approach and solve problems daily and hourly. At a business whose employees do not have digital thinking, and culture does not foster innovation, modern technology cannot create sustainability and development for the business.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی: این مطالعه به بررسی عوامل مؤثر بر تحول دیجیتال موفق پرداخته و ارتباط میان تحول دیجیتال، نوآوری و اثربخشی کسب ‌وکار را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد. همچنین لازم به ذکر است که در زمینه تحول دیجیتال، قابلیت فناوری اطلاعات، استراتژی کسب و کار دیجیتال، قابلیت منابع انسانی، فرهنگ سازمانی همگی از تأثیر مثبتی برخوردار هستند. همچنین در زمینه نوآوری و عملکرد شرکت، تحول دیجیتال از تأثیر مثبت و فزاینده ای برخوردار بوده و نوآوری نیز به صورت مثبت بر عملکرد شرکت تأثیر گذار است. شایان ذکر است که این نتایج با مطالعات منتشر شده از سوی (آزموندسن، نوانکپا و رومانی، کین و دیاز-چائو) در تطابق است [11، 16، 19، 20]. همچنین، نتایج بدست آمده حاکی از آن است که، عوامل 04 شامل استراتژی کسب‌ وکار دیجیتال، فرهنگ سازمانی، قابلیت منابع انسانی، قابلیت فناوری اطلاعات در سطوح نزولی بر تحول دیجیتال تاثیر گذار هستند. بنابراین از بین چهار عامل، استراتژی کسب و کار دیجیتال با ضریب 0.387 از بیشترین تأثیر مثبت بر تحول دیجیتال برخوردار می باشد (جدول 10). همچنین، فرهنگ سازمانی با 0.366 واحد استاندارد از دومین تأثیر مثبت بر تحول دیجیتال برخوردار است (جدول 10). همچنین، این نتیجه با یافته های تحقیقاتی کین، هارتل و هس [12، 16] سازگار است. برای کسب‌وکارها، اگر استراتژی مانند "بذر" باشد، فرهنگ را می‌توان "سرزمین" فرض کرد. اگر "سرزمین" مطلوب نباشد، هر میزان هم که تلاش شود، "بذر" نمی تواند جوانه زده و رشد کند و بالعکس. همچنین در زمینه تحول دیجیتال، در صورتیکه این دو عامل در کسب و کارها به نحو مطلوبی با یکدیگر ترکیب نشوند، به جهت گیری نامناسب منجر شده و روند تحول دیجیتالی کسب و کارها به طور ناگزیر با شکست روبه رو می شود. همچنین، لازم به ذکر است که، توانمندی منابع انسانی سومین عامل مؤثر بر تحول دیجیتال با ضریب 0.280 است. و یک نتیجه قابل توجه این است که قابلیت فناوری اطلاعات با ضریب 0.188 از کمترین تأثیر بر تحول دیجیتال برخوردار است (جدول 10). شایان ذکر است که این نتایج با یافته های تحقیقاتی هورلاچر و پتریکیانا و همکاران، پیچینی، نوانکپا و رومانی و کین سازگار است. [14، 16، 19، 22]. همه چیز در جامعه مبتنی بر فناوری است. اینکه چه محصول یا خدماتی ایجاد می شود چندان حائز اهمیت نیست بلکه مهم فناوری است که بایستی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، آغاز دوره فناوری با قوانین جدید، به تغییر مفاهیم تقاضا و بازار در تمامی صنایع منجر شده است. در مدل کسب‌وکار دیجیتال، فناوری فرصت‌های جدیدی را به وجود آورده و ارزش هایی را در هر بخش از کسب‌وکار ایجاد می‌کند. همچنین، فناوری مزیت رقابتی را به وجود می آورد که از طریق آن فرایندهای تجاری و مدیریت به صورت شفاف تری به بازار و قابلیت های فعلی شرکت می نگرند. با این وجود، تحول دیجیتال نه تنها بایستی در ذهنیت کارکنان، بلکه در نحوه برخورد و حل مسائل روزانه نیز پیاده سازی شود. همچنین، در کسب‌وکاری که کارکنان آن دارای تفکر دیجیتالی نیستند و فرهنگ، نوآوری را تقویت نکرده و بهبود نمی بخشد، فناوری مدرن نمی‌تواند در زمینه کسب ‌وکار به پایداری و توسعه منجر شود.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 39,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله راهبردها، منابع انسانی، قابلیت های فناوری اطلاعات و عملکرد شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

مقالات ترجمه شده

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله


با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 60 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.