دانلود ترجمه مقاله اهداف راهبردی در مدیریت محیط سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط: آنالیزی برعملکرد بخش چاپ در بریتانیا

عنوان فارسی

اهداف راهبردی در مدیریت محیط سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط: آنالیزی برعملکرد بخش چاپ در بریتانیا

عنوان انگلیسی

Strategic intent in the management of the green environment within SMEs: An analysis of the UK screen-printing sector

کلمات کلیدی :

  شرکت های کوچک و متوسط؛ رفتار زیست محیطی شرکت ها؛ مدیریت استراتژیک

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2005 تعداد رفرنس مقاله : 22
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
19,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. وضعیت فعلی اطلاعات 3. اهداف تحقیق، تمرکز تحقیق و روش تحقیق 4. یافته های تحقیق 5. بحث و بررسی 6. مسایل مدیریتی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مقاله را با این مشاهده شروع کردیم که اطلاعات کمی در مورد ایعاد استراتژیک رفتار زیست محیطی شرکتهای کوچک وجود داشت و اینکه آیا مدیران در کسب و کارهای کوچک محیط زیست را به عنوان منبع بالقوه منافع رقابتی می بینند. شواهدی که ارائه کردیم هر دو مورد را روشن کرد. بطور خلاصه، رفتارهای زیست محیطی شرکتهای کوچک دربخش چاپ انگلستان در کل نشان دهنده هدف راهبردی و اساسی بخش مدیریت در استفاده از عملکرد زیست محیطی به عنوان وسیله بدست آوردن منافع رقابتی است. برای بسیاری از کسب و کارهای کوچکتر محیط زیست در ابتدا به عنوان هزینه تحمیل شده بر سازمان دیده می شود، نه یک فعالیت مضاعف ارزشمند. چنان دیدگاهی حوزه محدودی را که مفاهیم برنده-برنده در آن ظاهر می شوند برجسته می کند و با نفوذ در فرهنگ مدیرانه شرکت های کوچک شناخته شده در بخش صنعت، اثر زیست محیطی نامطلوب می گذارد این تحقیق همچنین چالش قابل توجهی را در برابر سیاستگذاران جستجو می کند تا نوگرایی بوم شناختی را ارتقا دهد. در حالی که روش محتاطانه اقدامات زیست محیطی می تواند به عنوان یک گزینه کم خطر تفسیر شود و می تواند به عنوان فرصت از دست رفته یا تهدید بالقوه در زمینه متغیر بیرونی ارائه شود پیش بینی می شود که در جامعه کسب و کارهای کوچک هزینه عمومی/بار مسئولیت مقررات زیست محیطی و سایر فشارها در آینده افزایش یابد و ما بر این باوریم که می تواند برای مدیران مفید باشد چنان طرز فکری ممکن است با تشویق مدیران به ملاحظه پاسخ زیست محیطی به عنوان بخش یکپارچه ای از مبحث کیفیت و به عنوان عامل در اقدامات ارزش-افزاینده سازمانی حاصل شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

We began this paper by observing that little was known about the extent to which small company environmental behaviour had a strategic dimension and whether managers in small businesses see the environment as a potential source of competitive advantage. The evidence we have presented in this article sheds light on both these issues. In summary, the environmental behaviour of small companies in the UK screen-printing sector does not generally indicate a strategic intent on the part of managers to use environmental performance as a means of gaining a competitive advantage. For many smaller businesses the environment tends to be seen primarily as a cost imposed on the organisation by the regulatory authorities, rather than as a value-adding activity. Such a view highlights the limited extent to which notions of ‘win-win’ appear to have penetrated small company managerial culture within an industrial sector known to have an adverse environmental impact. It also underlines the considerable challenge facing policy-makers seeking to promote ecological modernisation. While a cautious approach to environmental action can be construed as a less risky option, it could equally be presented as a missed ‘opportunity’ and/or potential ‘threat’ in a changing external context. Given the expectation in the small business community that the burden of environmental regulation and other pressures will increase in the future, we believe it could be advantageous for managers to establish strategic intent by moving away from a focus on regulatory compliance and towards a position where enhanced environmental action becomes part of the company’s competitive profile. Such a mindset might be achieved by encouraging managers to see environmental response as an integral part of the quality debate and as a contributor to the organisation’s value-adding activities.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 19,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اهداف راهبردی در مدیریت محیط سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط: آنالیزی برعملکرد بخش چاپ در بریتانیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 12 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi