دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ذینفعان روی اعتماد در یک پروژه

عنوان فارسی

تاثیر مدیریت ذینفعان روی اعتماد در یک پروژه: یک مطالعه کمیتی

عنوان انگلیسی

Stakeholder management influence on trust in a project: A quantitative study

کلمات کلیدی :

  مدیریت سهامداران و ذینفعان؛ اعتماد؛ مدیریت پروژه

درسهای مرتبط مدیریت پروژه
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 46
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت :

دانلود پاورپوینت مقاله اهمیت مدیریت سهامداران در اعتماد پروژه

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
43,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات و مدل پژوهشی 3. طرح پژوهشی و روش تحقیق 4. تحلیل و نتایج 5. بحث و بررسی در مورد نتایج 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری: این تحقیق بر بررسی تاثیر مدیریت سهامدار بر اعتماد در محیط های پروژه تمرکز داشت. هدف اصلی با ارتباط نظری و با اهمیت آماری بدون تعمیم از روی نتایج حاصل شد و نتیجه گیری ها محدود به نمونه مورد تحقیق بود. بنابراین شش مشارکت اصلی را می توان عنوان کرد. اول اینکه دو نوع مدیریت سهامدار (تجویزی و ارتباطی) به هم مرتبط هستند و باید از سوی مدیر پروژه در نظر گرفته شود، که نوع تجویزی شناسایی، طبقه بندی و نظارت را ارائه می دهد، و نوع ارتباطی مشارکت و تعهد را توصیه می کند. دوم اینکه مدیریت سهامداران با منشاء ارتباطی، سهم مثبتی در روابط اعتماد دارد، چه لز لحاظ شهودی، یکپارچگی و چه از نظر توانمندی. مشارکت و تعهد که از نظر ارتباطی انتظار می رود، منجر به روابط اعتماد می شود. چهارم اینکه، نوع شناسی هارتمن (2003) برای اعتماد در توجیه مدل پیشنهادی موثر بود، زیرا روابط مرتبط و معنی داری بین هر سه نوع اعتماد و مدیریت سهامدار پیدا شد. پنجم، اعتماد شهودی بیش از انواع دیگر مرتبط است، که اهمیت همدلی و نشان دادن توجه به نیازها و انتظارات را نشان می دهد. این نشان دادن (همدردی و توجه) باید بعد از شروع حفظ شود زیرا تایید و حفظ اعتماد به یکپارچگی و توانمندی ضروری است. و در نهایت، رابطه بین نظم ارتباطی و اعتماد یکپارچگی، و بین نظم ارتباطی و اعتماد به توانمندی معنی دار بود، گرچه نسبت به شهودی با درجه کمتری بود. بنابراین مدیران پروژه نباید آنها را نادیده بگیرند. بنابراین علیرغم اینکه اهداف برنامه ریزی شده در تحقیق حاضر حاصل شد، در طول تحقیق محدودیت هایی نیز شناسایی شد و پرسش هایی نیز پیش آمد که عنوان بررسی های آتی هستند. محدودیت در نظر گرفتن فقط سهامداران اصلی، برداشت سهامداران دیگر را در نظر نمی گیرد که ممکن است بر نتایج پروژه تاثیرگذار باشد. برای مثال، کاربران، دولت و حوزه های دیگری که در هسته پروژه نیستند، اما می توانند بر عکس العمل آن تاثیرگذار باشند. محدودیت دیگر به ساختار اعتماد مربوط است زیرا بررسی جامعی روی مقالات درباره رفتار در نبود اعتماد و در حضور عدم اعتماد صورت نگرفت. خود ساختار اعتماد از روی برداشت پاسخ دهندگان و براساس پروژه های شان بررسی شد. اگر برداشت مشتری یا تامین کننده پروژه نیز بررسی شود، ممکن است نتیجه متفاوت باشد. بنابراین با توجه به این محدودیت ها، می توان نتیجه گرفت که نتایج حاصل و تحلیل را نمی توان تعمیم دارد. از سوی دیگر، این محدودیت ها و نواقص، فرصت هایی برای تحقیقات آینده نشان می دهند تا بتوان شناخت بهتری از تاثیر مدیریت سهامدار بر اعتماد کسب کرد. با توجه به نتایج حاصل از این تحقیق، توسعه تحقیق با بکارگیری روابط افقی بین مدیریت سهامداران روند تجویزی و سه نوع دیگر اعتماد پیشنهاد می شود. فاکتورهای دیگری را نیز که در این مقاله شامل نشدند، می توان تجزیه و تحلیل کرد، نظیر برقراری ارتباط، تعهد، مشارکت و رهبری مدیر پروژه.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusion: The focus of this article was to investigate the influence of stakeholder management on trust in project environments. The main objective was met, both by theoretical relevance and also with statistical significance without establishing generalizations from the results and with conclusions restricted to the sample studied. Thus, six main contributions can be listed. First, the two orders of stakeholder management (prescriptive and relational) are relevant and should be considered by the project manager, with the prescriptive providing identification, classification and monitoring, and the relational recommending involvement and engagement. Second, the management of stakeholders of relational origin contributes positively to trust relationships, be they intuitive, integrity or competence. Third, involvement and engagement, expected of the relational order, are conducive to relationships of trust. Fourth, Hartman's (2003) typology for trust was effective in explaining the proposed model, since relevant and significant relationships were found between all three types of trust and stakeholder management. Fifth, intuitive trust is more relevant than other types, which indicates the importance of empathy and demonstration of interest in needs and expectations. This demonstration needs to be maintained after the start of the project because it is necessary to confirm and sustain trust in integrity and competence. Last but not least, the links between the relational order and integrity trust, and between the relational order and competence trust were relevant and statistically significant, although to a lesser degree than the intuitive one. Therefore, they should not be neglected by project managers. Thus, despite meeting the objectives planned in this article, during the course of the research, it was possible to identify limitations and raise new questions that are topics for future investigations. The constraint on considering only the primary stakeholders did not take into account the perceptions of other stakeholders that may influence project outcomes. As for example, users, government and other areas that are not at the core of the project, but can influence its repercussion. Another limitation is related to the trust construct since no more exhaustive reviews of the literature on behavior in the absence of trust and in the presence of mistrust were made. The inclusion of these factors in the model could impact the results. The trust construct itself was analyzed from the respondents' perceptions, based on projects they list. The result could be different if one analyzes the perception of the client and the supplier of the same project. The limitations raised lead to the conclusion that the results obtained, as well as the analysis, cannot be generalized. On the other hand, these limitations and deficiencies represent opportunities for future studies to advance the understanding of the influence of stakeholder management on trust. Considering the results obtained from this research, the development of a study applying the hypothesized relationships is suggested between the management of stakeholders of prescriptive order the three types of trust. Other factors not included in this article may be analyzed, such as communication, engagement, involvement and leadership of the project manager.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 28 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 24 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 43,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ذینفعان روی اعتماد در یک پروژه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 20 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi