دانلود ترجمه مقاله مشارکت ذینفعان در فرایند تنظیم استاندارد حسابداری دولتی
عنوان فارسی |
مشارکت ذینفعان در فرایند تنظیم استاندارد حسابداری دولتی |
عنوان انگلیسی |
Stakeholder participation in the governmental accounting standard-setting process |
کلمات کلیدی : |
  اظهار نامه ها؛ مراحل قانونی حسابداری؛ تنظیم استاندارد حسابداری؛ ذینفعان دولتی؛ حسابداری دولتی |
درسهای مرتبط | حسابداری دولتی؛ حسابداری و اقتصاد؛ مدیریت مالی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 25 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بحث در مورد پیشینه 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی
چکیده – هدف: استاندارهای حسابداری تنها بعد از یک فرآیند جامع و مناسب، که شامل فرصت های مشارکت برای اجزاء بیرونی از طریق استماع های عمومی و اظهار نامه ها می باشند، صادر می شوند. هدف این مقاله، شناسایی ذینفعان مختص و منحصربفرد برای دولت و ارزیابی میزان پاسخ دهی آنها به 13 سند تشریفات قانونی صادر شده توسط «هیئت استانداردهای حسابداری دولتی» (GASB)، می باشد. این نتایج، اطلاعاتی در مورد عنصر اظهار نامه تشریفات مربوطه فراهم می کند- اینکه چه کسی مشارکت می کند، به چه روشی مشارکت می کنند و چرا؟ طراحی / روش تحقیق / رویکرد: اظهار نامه های دریافت شده توسط GASB در پاسخ به یازده متن پیش نویس و سه سند دیدگاه های اولیه (PV) از 2010-2013 مورد بررسی قرار گرفت ، و پاسخ دهندگان طبق مدل چنگ (1994) اصلاح شده توسط کیدول و لونسوهن (2011) طبقه بندی شدند، و در نتیجه 16 نوع شرکت کننده زیر: دانشگاهیان ، ماموران بودجه ، مدیران بوروکراتیک ، حسابرسان دولتی/ کنترل کننده ها ، شهروندان ، بازارهای مالی ، مقامات منتخب ، حسابرسان خارجی بنگاههای CPA ، افسران مالی، حسابداران دولتی ، حسابرسان دولتی ، گروههای ذینفع ، رسانه ها ، انجمن های حرفه ای ، تنظیم کننده های استاندارد و دولت های دیگر، حاصل شد. سپس، نویسندگان پاسخ های موافق و مخالف هر سند را براساس گروه و پاسخ ها براساس گروه ذینفع در گذر زمان، بررسی کردند. یافته ها: نویسندگان دریافتند که شرکت کنندگان از گروه های ذینفع مختلفی می آیند. همراستا با یافته ها در محیط های تنظیم استاندارد مختلف، تهیه کنندگان صورت مالی اولیه- ماموران امور مالی- فراوان ترین پاسخگران فردی بودند؛ اما، مشارکت هایی از جانب انواع زیادی از ذینفعان حاصل شد. پاسخ ها عموماً سازنده بودند و از نظر توازن بازخورد مطلوب و نامطلوب در گذر زمان، به استثنای تعداد معدودی، هماهنگ بودند. بررسی دقیق تر اظهار نامه ها در پاسخ به سند چشم اندازهای مالی (PV)، ملاحظات مفهومی و عملی تحت مشارکت پاسخگر را آشکار می کند. محدودیت ها/دلالت های پژوهش: انگیزه های مشارکت از محتوای نامه تشخیص داده شد، اما داده های مستقیم در مورد انگیزه اندازه گیری شد و در نتیجه، نتیجه گیری ها به انگیزه ظاهری، محدود شدند. پژوهش های بعدی می توانند میزان بکار گرفته شدن محتوای اظهار نامه درون مبنای بخش نتیجه گیری های استانداردهای صادر شده برای ارزیابی تاثیر مستقیم اظهار نامه ها بر فرآیند تنظیم استاندارد حسابداری دولتی را مورد بررسی قرار دهند. همچنین مناسب می باشد پروژه های خاصی که از یک مرحله PV به مرحله متن پیش نویس پیش برده اند را پیگیری شوند تا ارزیابی شود که آیا مشارکت متناسب این گروه ذینفعان در کل فرآیند تشریفات، متفاوت است. دلالت های عملی: GASB از خیلی وقت پیش، پذیرای بازخورد موکل بوده است(لوسنوهن، 2000) و می تواند باخوردهای مفید از اظهارنامه ها را گلچین کند. با بررسی دقیق استدلال های حفظ شده درون اظهارنامه ها، شامل ملاحظات مفهومی و عملی و با بکار گیری درک مرزبندی شده تر از ذینفعان در تنظیم استاندارد حسابداری دولتی، هیئت مدیره می تواند بهتر آینده را بسازد. اصالت/ارزش: میزان زیادی از پژوهش های موجود بیان می کنند که مشارکت ذینفعان نسبتاً کم است، با توجه به تعداد طرف هایی که تحت تاثیر استانداردهای حسابداری قرار گرفته اند. پژوهش های قبلی انجام شده در مورد تنظیم استاندارد حسابداری بخش دولتی و خصوصی در ایالات متحده و خارج از آن، از همه بازیگران منحصربفرد مختص بخش دولتی، استفاده نکرده اند. با استفاده از یک مدل ذینفع جامع طراحی شده برای محیط دولتی، نویسندگان بررسی می کنند که چه کسی در فرآیند اظهار نامه GASB، ارزیابی ماهیت پاسخ های شرکت کننده اظهار نامه GASB را انجام می دهد، تعیین کند آیا مشارکت نسبی توسط گروه ذینفع در گذر زمان نسبتاً ثابت است و ملاحظه کند که چرا شرکت کنندگان پاسخ می دهند.
Purpose: Accounting standards are issued only after a comprehensive due process, which includes opportunities for external constituents to participate via public hearings and comment letters. The purpose of this paper is to identify stakeholders unique to government and evaluate the extent to which they respond to 13 due process documents issued by the Governmental Accounting Standards Board (GASB). The results provide insight into the comment letter element of due process – who participates, in what way do they participate, and why do they participate? Design/methodology/approach: Comment letters received by the GASB in response to eleven exposure drafts and three preliminary views (PV) documents from 2010-2013 were examined, and respondents were categorized according to Cheng’s (1994) model as modified by Kidwell and Lowensohn (2011), resulting in the following 16 participant types: academics, budget officers, bureaucratic managers, state auditors/controllers, citizens, financial markets, elected officials, external auditors/CPA firms, finance officers, government accountants, government auditors, interest groups, media, professional associations, standard setters, and other governments. The authors next examined responses in favor of and opposed to for each document by group and responses by stakeholder group over time. Findings: The authors find that participants came from various stakeholder groups. Consistent with findings in different standard-setting environments, the primary financial statement preparers – finance officers – were the most frequent individual respondents; however, there was participation from a wide variety of stakeholders. Responses are generally constructive and relatively consistent in their balance of favorable and unfavorable feedback over time, with a few exceptions. Closer examination of comment letters in response to the financial projections PV document reveals both conceptual and practical considerations underlying respondent participation. Research limitations/implications: Motivations for participation were discerned from the letter content, but direct data on motivation was not measured, limiting the conclusions to apparent motivation. Future research might examine the extent to which comment letter content is incorporated into the basis of conclusions section of issued standards to assess the direct impact of comment letters on the governmental accounting standard-setting process. It would also be relevant to trace specific projects that advanced from a PV stage to the exposure draft stage to assess whether the proportional participation of these stakeholder groups is different throughout due process. Practical implications: The GASB has long been receptive to constituent feedback (Lowensohn, 2000) and can glean useful input from comment letters. By closely examining arguments impounded within comment letters, including conceptual and practical considerations, and by utilizing a more delineated understanding of the stakeholders in governmental accounting standard setting, the Board can better forge into the future. Originality/value: Much of the extant research documents that stakeholder participation is relatively low, given the number of parties affected by accounting standards. Prior research into both public and private sector accounting standard setting in the USA and abroad has not used all unique actors specific to the public sector. Using a comprehensive stakeholder model designed for the governmental environment, the authors examine who participates in the GASB comment letter process, assess the nature of GASB comment letter participant responses, determine whether relative participation by stakeholder group is relatively constant over time, and consider why the participants respond.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.