دانلود ترجمه مقاله ساختار مالکیت و بین المللی سازی شرکت
عنوان فارسی |
ساختار مالکیت و بین المللی سازی شرکت های هندی |
عنوان انگلیسی |
Ownership structure and internationalization of Indian firms |
کلمات کلیدی : |
  بین المللی سازی؛ ساختار مالکیت؛ دیدگاه مبتنی بر منبع؛ نمایندگی رئیس مرئوس؛ هند |
درسهای مرتبط | حسابداری و اقتصاد |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 87 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. تست های دقت 7. نتیجه گیری و دلالت ها
رابطه طولی بین ساختار مالکیت و جهانی سازی شرکت، در یک نمونه از شرکت های هندی را بررسی می کنیم. با بهره گیری از نظریه نمایندگی رییس مرئوس (PP)، و دیدگاه مبتنی بر منابع (RBV) شرکت، استدلال می کنیم که اولویت ها (انگیزه های) واگرا و متفاوت مالکان شرکت بر میل به جهانی سازی شرکت، تاثیر می گذارد، درحالی که همگنی منابع میان این مالکان (قابلیت دسترسی مالکان و فراهم کردن منابع) بر قابلیت بین المللی شدن شرکت تاثیر می گذارد. استدلال می کنیم که هر دو انگیزه و قابلیت برای شرکت ها برای دنبال کردن بین المللی شدن لازم هستند و اینکه هنگامی که یکی از اینها در یک مالک وجود نداشته باشد، سهامداری مالک ارتباط منفی با بین المللی شدن پیدا می کند. علاوه بر آن، نتایج ما یک دو حالتی جالب را کشف می کنند. درحالی که مالکان شرکت های خانوادگی با سطوح مالکیت کمتر طرفدار بین المللی شدن شرکت های خود هستند، اما طرفدار سطوح بالاتر مالکیت خود نیستند. نتایج ما نشان می دهند که مالکان خارجی بنظر می رسد نقش های خود را تنظیم می کنند تا با اولویت ها و سلایق مالکان خانوادگی غالب و حاکم، تناسب پیدا کند. مقدمه: اقتصادهای نوظهور بیش از پیش تاثیر بارز در اقتصاد جهان می گذارند. توجه قابل توجهی در فعالیت های چند ملیت های بازار نوظهور از این کشورها وجود دارد (کوئرو-کازورا، 2012)، که این عمدتاً بخاطر افزایش گسیل رو به بیرون سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) از این اقتصادهای نوظهور در کشورهای اخیر است. طبق داده های گزارش شده توسط «کنفرانس سازمان ملل متحد در مورد توسعه و تجارت (UNCTAD، 2014)، جریان رو به بیرون FDI از کشورهای آسیا در سال 2014 از 326 میلیارد دلار فراتر می رود که این بازگو کننده نرخ رشد سریع افزایش از 168 میلیارد دلار در سال 2006 تا 326 میلیارد دلار در سال 2014 می باشد. اما، FDI برون سو از هند، در مقایسه با دیگر بازارهای نوظهور مانند چین و روسیه، کاهش یافته است. حتی اگر هند در 20 کشور برتر از نظر جریان درونسوی FDI قرار گیرد، اما در رتبه 20 کشور برتر در مورد جریان برونسوی FDI قرار نمی گیرد (UNCTAD، 2014). این نشان دهنده آن است که در مقایسه با شرکت هایی از بازارهای نوظهور دیگر، شرکت های هند در مرحله اولیه بین المللی شدن قرار دارند. این ناهنجاری ما را بر آن داشت تا تعدادی از پیش آیندهای FDI برون سو (یعنی بین المللی شدن) در زمینه شرکت های هندی را بررسی کنیم.
We examine the longitudinal relationship between ownership structure and firm internationalization, in a sample of Indian firms. Drawing on principal-principal (PP) agency theory and the resource-based-view (RBV) of the firm, we argue that divergent preferences (motivations) of a firm's owners affect the firm's propensity to internationalize, while resource heterogeneity among these owners (owners' capability to access and provide resources) affects the firm's capability to internationalize. We argue that both motivation and capability are required for firms to pursue internationalization and that when either of these is missing in an owner, that owner's shareholding will be negatively associated with internationalization. Additionally, our results uncover an interesting dichotomy. While family owners with lower levels of ownership favor their firms' internationalization, they do not favor it at higher levels of ownership. Our results indicate that foreign owners appeared to adjust their roles to accommodate the preferences of the dominant family owners. Introduction: Emerging economies are increasingly prominent influences in the world economy. There is considerable interest in the activities of emerging market multinationals from these countries (Cuervo-Cazurra, 2012), mainly because of the increase in the outflows of foreign direct investment (FDI) from these emerging economies in recent years. According to data reported by the United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD, 2014), the annual FDI outflows from countries in Asia exceeded US$ 326 billion in 2014, reflecting a rapid rate of increase from US$ 168 billion in 2006 to US$326 billion in 2014. However, outward FDI from India has been lower compared to that from other emerging markets such as China and Russia. Even though India appears in the top 20 list when it comes to FDI inflows, it does not appear in the top 20 rankings when it comes to FDI outflows (UNCTAD, 2014). This indicates that compared to firms from other emerging markets, Indian firms are still at a nascent (initial) stage of internationalization. This anomaly prompted us to examine some of the antecedents of outward FDI (i.e., internationalization) in the context of Indian firms.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.