دانلود ترجمه مقاله تاثیرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مصرف کننده

عنوان فارسی :

تاثیرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مصرف کننده از طریق ارزش درک شده مصرف کننده

عنوان انگلیسی :

The effects of corporate social responsibility on consumer loyalty through consumer perceived value

کلمات کلیدی :

  رفتار مصرف کننده؛ CSR؛ ارزش درک شده؛ اعتماد؛ رضایت؛ وفاداری

درسهای مرتبط : رفتار مصرف کننده
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 68
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study analyses how consumers perceive the corporate social responsibility (CSR) actions carried out by retailing firms. Specifically, our study empirically demonstrates that investment in CSR policies increases consumer value, satisfaction and loyalty to the company. To achieve this, we propose and test a model of causal relationships. The model was tested with a sample of 408 Spanish supermarket and hypermarket consumers. Methodologically, a variance-based method to estimate the structural model – PLS path modelling – has been chosen. The results show that CSR policies increase consumers’ perceived value towards the company as well as trust, commitment, satisfaction and loyalty. The originality and value of this paper is the study of consumer-oriented CSR as a variable that allows competitive differentiation of the company, by improving the relationship with the consumers and the generation of perceived value. Although CSR and consumer value have become attractive research topics in the business literature, their interrelationships are not well understood. In this study, we analyse a real sample of consumers, which allows us a more accurate approximation of the real consumer perception of CSR. Introduction: Corporate social responsibility (hereafter CSR) has become a relevant research area in recent years and is by now an important component of the dialogue between companies and their stakeholders. Theorists have identified many outcomes of CSR that favour companies, yet there is a dearth of research on the psychological mechanisms that drive stakeholder responses to CSR activity (Bhattacharya, Korschun & Sen, 2009). This paper aims to extend this line of research by analysing how CSR actions influence the psychological purchasing behaviour of consumers. In particular, this paper addresses CSR from a marketing business ethics perspective. We define CSR as a set of positive and proactive managerial actions that the company carries out in order to identify and meet the consumer’s needs, and in relation to the company’s responsible behaviour. In this sense, our research, following the principles of marketing, shows that the implementation of CSR measures generates competitive advantage for companies through consumer value creation. According to Peloza and Shang (2011), ‘we uncover the need for more deliberate and precise generalisations in CSR research, and an increased focus on the source of stakeholder value provided by CSR activities. In particular, a focus on CSR activities as a source of self-oriented value for consumers provides an opportunity for marketers to create differentiation and augment what is a dominant emphasis on other-oriented value in CSR research’ (p. 130). Under marketing principles, perceived value is a ‘trade-off’ between what the consumer receives and the sacrifices he or she has to make.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه به تحلیل نحوه درک مصرف کنندگان از اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) که توسط شرکت های خرده فروشی انجام شده می پردازد. مطالعه ما به طور خاص نشان می دهد که سرمایه گذاری در سیاست هایCSR باعث افزایش ارزش مصرف کننده، رضایت و وفاداری به شرکت می شود. برای رسیدن به این هدف، مدل روابط علی را پیشنهاد و آزمایش می کنیم. این مدل بواسطه نمونه ای از 408 مصرف کننده از سوپر مارکت و هایپرمارکت های اسپانیایی مورد آزمایش قرار گرفت. از نظر روش شناختی، یک روش مبتنی بر واریانس برای تخمین مدل ساختاری - مدل سازی مسیرPLS - انتخاب شده است. نتایج نشان می دهد که سیاست هایCSR باعث افزایش ارزش درک مصرف کنندگان نسبت به شرکت و همچنین اعتماد، تعهد، رضایت و وفاداری می شود. اصالت و ارزش این مقاله در این است که با بررسی CSR مشتری محور به عنوان متغیری که به بهبود رابطه با مصرف کنندگان و ایجاد ارزش درک شده می پردازد، امکان تمایز رقابتی شرکت را فراهم می کند. اگرچه CSR و ارزش مصرف کننده به مباحثی تحقیقاتی جذاب در ادبیات کسب و کار تبدیل شده اند، اما روابط متقابل آنها به خوبی درک نشده است. در این مطالعه، ما یک نمونه واقعی از مصرف کنندگان را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم و این امر به ما امکان تخمین دقیق تر درک واقعی مصرف کننده از CSR را می دهد. مقدمه: در سال های اخیر، مسئولیت اجتماعی شرکتی (از این پسCSR نامیده می شود) به حوزه تحقیقاتی مرتبط تبدیل شده است و اکنون مولفه مهمی در گفتگو بین شرکت ها و ذینفعان آنها محسوب می شود. نظریه پردازان بسیاری از نتایجCSR را به نفع شرکت ها تشخیص داده اند، اما در مورد مکانیسم های روانشناختی که منجر به پاسخ های ذینفعان به فعالیتCSR می شود، تحقیقات کمی وجود دارد (باتاچاریا، کورشون و سن، 2009). هدف این مقاله این است که با تجزیه و تحلیل چگونگی تأثیر اقدامات CSR بر رفتار روانی خرید مصرف کنندگان، این خط از تحقیق را گسترش دهند. به طور خاص، این مقاله از منظر اخلاق در تجارت بازاریابی بهCSR می پردازد. ما CSR را به عنوان مجموعه ای از اقدامات مدیریتی مثبت و پیشگیرانه تعریف می کنیم که شرکت بمنظور شناسایی و برآورده کردن نیازهای مصرف کننده و در رابطه با رفتارهای مسئولانه اش انجام می دهد. از این جهت، تحقیقات ما، پیرو اصول بازاریابی، نشان می دهد که پیاده سازی اقداماتCSR از طریق ایجاد ارزش مصرف کننده، برای شرکت ها مزیت رقابتی ایجاد می کند. به عقیده هایپلوزا و شنگ(2011)، ما باید تعمیم های ژرف تر و دقیق تری را در تحقیقاتCSR کشف نماییم و بیشتر بر منبع ارزش ذینفعان که توسط فعالیت هایCSR ارائه شده، تمرکز کنیم. به طور خاص، تمرکز بر فعالیت های CSR به عنوان یک منبع ارزش خودمحور برای مصرف کنندگان، فرصتی برای بازاریابان فراهم می کند تا بتوانند تمایز ایجاد نمایند و تاکید غالب بر ارزش دگرمحور در تحقیقات CSR را تقویت کنند (ص 130). براساس اصول بازاریابی، ارزش درک شده یک نوع «بده بستان» بین آنچه مصرف کننده دریافت می کند و فداکاری هایی است که باید انجام دهد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مصرف کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 14 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.