دانلود ترجمه مقاله تاثیرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مصرف کننده

عنوان فارسی

تاثیرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مصرف کننده از طریق ارزش درک شده مصرف کننده

عنوان انگلیسی

The effects of corporate social responsibility on consumer loyalty through consumer perceived value

کلمات کلیدی :

  رفتار مصرف کننده؛ CSR؛ ارزش درک شده؛ اعتماد؛ رضایت؛ وفاداری

درسهای مرتبط رفتار مصرف کننده
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 68
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
taylor
قیمت دانلود ترجمه مقاله
76,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه به تحلیل نحوه درک مصرف کنندگان از اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) که توسط شرکت های خرده فروشی انجام شده می پردازد. مطالعه ما به طور خاص نشان می دهد که سرمایه گذاری در سیاست های CSR باعث افزایش ارزش مصرف کننده، رضایت و وفاداری به شرکت می شود. برای رسیدن به این هدف، مدل روابط علی را پیشنهاد و آزمایش می کنیم. این مدل بواسطه نمونه ای از 408 مصرف کننده از سوپر مارکت و هایپرمارکت های اسپانیایی مورد آزمایش قرار گرفت. از نظر روش شناختی، یک روش مبتنی بر واریانس برای تخمین مدل ساختاری - مدل سازی مسیرPLS – انتخاب شده است. نتایج نشان می دهد که سیاست های CSR باعث افزایش ارزش درک مصرف کنندگان نسبت به شرکت و همچنین اعتماد، تعهد، رضایت و وفاداری می شود. اصالت و ارزش این مقاله در این است که با بررسی CSR مشتری محور به عنوان متغیری که به بهبود رابطه با مصرف کنندگان و ایجاد ارزش درک شده می پردازد، امکان تمایز رقابتی شرکت را فراهم می کند. اگرچه CSR و ارزش مصرف کننده به مباحثی تحقیقاتی جذاب در ادبیات کسب و کار تبدیل شده اند، اما روابط متقابل آنها به خوبی درک نشده است. در این مطالعه، ما یک نمونه واقعی از مصرف کنندگان را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم و این امر به ما امکان تخمین دقیق تر درک واقعی مصرف کننده از CSR را می دهد. مقدمه: در سال های اخیر، مسئولیت اجتماعی شرکتی (از این پس CSR نامیده می شود) به حوزه تحقیقاتی مرتبط تبدیل شده است و اکنون مولفه مهمی در گفتگو بین شرکت ها و ذینفعان آنها محسوب می شود. نظریه پردازان بسیاری از نتایج CSR را به نفع شرکت ها تشخیص داده اند، اما در مورد مکانیسم های روانشناختی که منجر به پاسخ های ذینفعان به فعالیت CSR می شود، تحقیقات کمی وجود دارد (باتاچاریا، کورشون و سن، 2009). هدف این مقاله این است که با تجزیه و تحلیل چگونگی تأثیر اقدامات CSR بر رفتار روانی خرید مصرف کنندگان، این خط از تحقیق را گسترش دهند. به طور خاص، این مقاله از منظر اخلاق در تجارت بازاریابی به CSR می پردازد. ما CSR را به عنوان مجموعه ای از اقدامات مدیریتی مثبت و پیشگیرانه تعریف می کنیم که شرکت بمنظور شناسایی و برآورده کردن نیازهای مصرف کننده و در رابطه با رفتارهای مسئولانه اش انجام می دهد. از این جهت، تحقیقات ما، پیرو اصول بازاریابی، نشان می دهد که پیاده سازی اقدامات CSR از طریق ایجاد ارزش مصرف کننده، برای شرکت ها مزیت رقابتی ایجاد می کند. به عقیده هایپلوزا و شنگ (2011)، ما باید تعمیم های ژرف تر و دقیق تری را در تحقیقات CSR کشف نماییم و بیشتر بر منبع ارزش ذینفعان که توسط فعالیت های CSR ارائه شده، تمرکز کنیم. به طور خاص، تمرکز بر فعالیت های CSR به عنوان یک منبع ارزش خودمحور برای مصرف کنندگان، فرصتی برای بازاریابان فراهم می کند تا بتوانند تمایز ایجاد نمایند و تاکید غالب بر ارزش دگرمحور در تحقیقات CSR را تقویت کنند (ص 130). براساس اصول بازاریابی، ارزش درک شده یک نوع «بده بستان» بین آنچه مصرف کننده دریافت می کند و فداکاری هایی است که باید انجام دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study analyses how consumers perceive the corporate social responsibility (CSR) actions carried out by retailing firms. Specifically, our study empirically demonstrates that investment in CSR policies increases consumer value, satisfaction and loyalty to the company. To achieve this, we propose and test a model of causal relationships. The model was tested with a sample of 408 Spanish supermarket and hypermarket consumers. Methodologically, a variance-based method to estimate the structural model – PLS path modelling – has been chosen. The results show that CSR policies increase consumers’ perceived value towards the company as well as trust, commitment, satisfaction and loyalty. The originality and value of this paper is the study of consumer-oriented CSR as a variable that allows competitive differentiation of the company, by improving the relationship with the consumers and the generation of perceived value. Although CSR and consumer value have become attractive research topics in the business literature, their interrelationships are not well understood. In this study, we analyse a real sample of consumers, which allows us a more accurate approximation of the real consumer perception of CSR. Introduction: Corporate social responsibility (hereafter CSR) has become a relevant research area in recent years and is by now an important component of the dialogue between companies and their stakeholders. Theorists have identified many outcomes of CSR that favour companies, yet there is a dearth of research on the psychological mechanisms that drive stakeholder responses to CSR activity (Bhattacharya, Korschun & Sen, 2009). This paper aims to extend this line of research by analysing how CSR actions influence the psychological purchasing behaviour of consumers. In particular, this paper addresses CSR from a marketing business ethics perspective. We define CSR as a set of positive and proactive managerial actions that the company carries out in order to identify and meet the consumer’s needs, and in relation to the company’s responsible behaviour. In this sense, our research, following the principles of marketing, shows that the implementation of CSR measures generates competitive advantage for companies through consumer value creation. According to Peloza and Shang (2011), ‘we uncover the need for more deliberate and precise generalisations in CSR research, and an increased focus on the source of stakeholder value provided by CSR activities. In particular, a focus on CSR activities as a source of self-oriented value for consumers provides an opportunity for marketers to create differentiation and augment what is a dominant emphasis on other-oriented value in CSR research’ (p. 130). Under marketing principles, perceived value is a ‘trade-off’ between what the consumer receives and the sacrifices he or she has to make.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 22 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 16 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 76,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مصرف کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 13 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi