عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش ارزش برند و تصویر برند در زمینه صنعت بیمارستان |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Brand Value and Brand Image in the Hospital Industry |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
در بازار رقابتی، برند سازی، دارایی ملموس و ارزشمند یک شرکت است. برند سازی نقش مهمی ایفا می کند، زیرا برندهای مثبت مشتریان را قادر می سازد تا بهتر محصولات را ترسیم و درک کنند، ریسک های ادراک شده مشتریان در خدمات خرید را کاهش دهند و به شرکت ها در دستیابی به عملکرد برتر پایدار، کمک کنند. بخصوص اینکه، وجهه برند یک مسئله اساسی در زمینه مدیریت می باشد. توجه پژوهشی در دانشگاهیان و متخصصان به موضوع پیشآیندها و پیامدهای وجه برند، رو به افزایش است. این فرض که یک وجهه برند مثبت قوی به یک شرکت اجازه می دهد تا ارزش اعتباری و مزیت رقابتی حاصل کند، این رشد را تقویت می کند. تصویر برند مطلوب، پیامدهای مختلفی مانند رضایت مشتری، کیفیت خدمات، وفاداری و قصد خرید را افزایش می دهد. موسسات مراقبت سلامت با چالش های منحصربفردی در سراسر جهان مواجه شده اند. تعداد رو به رشدی از بیمارستان ها با محیط های شدیداً رقابتی مواجه شده اند که این بخاطر سیاست های آزاد (open-door) در بازار خدمات پزشکی است. رشد جمعیت شهروندان کهنسال و تاکید بیش از پیش بر سلامت به میزان قابل توجهی خواسته ها و نیازهای بهداشتی خاص در جامعه عمومی را افزایش می دهد. بازار خدمات پزشکی فعلی گرایش به سمت خریدار دارد نه فروشنده. بنابراین، زمینه خدمات پزشکی اکنون بر اهمیت بازاریابی مشتری محور تاکید دارد. بیمارستان ها در تلاش برای برقراری استراتژی های بازاریابی هستند تا تصویر برند را در نزد بیماران ارتقاء دهند و رضایت و وفاداری بیماران را افزایش دهند و همچنین عملکرد را بیشتر ارتقاء دهند. بطور کلی، پژوهش در مورد وجهه برند عمدتاً بر زمینه شرکتی مانند شرکت های تولید کالا، شرکت های خدماتی و فروشگاه های خرده فروشی تاکید و تمرکز دارند. اگرچه تصویر برند بیمارستان به یک مسئله بیش از پیش مهم در صنعت مراقبت سلامت رقابتی تبدیل شده است، اما مطالعات اندکی در این زمینه انجام شده اند.
در همین راستا، هدف این پروپوزال نیز بررسی نقش ارزش و تصویر برند در صنعت بیمارستان می باشد. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. یکی از چالش های دانشجویان در دوره کارشناسی ارشد، نگارش یک پروپوزال مناسب بر مبنای استانداردهای ارائه شده توسط دانشگاه ها می باشد. در همین راستا، یکی از راه حل های مناسب می تواند مطالعه پروپوزال های دیگر برای کسب آشنایی با این ساختارها باشد. همچنین مطالعه این پروپوزال ها می تواند زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آینده گردد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.