دانلود ترجمه مقاله آیا استفاده از رسانه های اجتماعی، خطر خودکشی را به همراه دارد؟

عنوان فارسی :

آیا استفاده از رسانه های اجتماعی، خطر خودکشی را به همراه دارد؟ مرور نظام مند شواهد

عنوان انگلیسی :

Does social media use confer suicide risk? A systematic review of the evidence

کلمات کلیدی :

  رسانه های اجتماعی؛ اَفکار خودکشی؛ اقدام به خودکشی؛ خودکشی؛ مرور نظام مند

درسهای مرتبط : روانشناسی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 130
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش ها 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social media use has increased substantially over the past decade, as have suicidal thoughts and behaviors (STBs). This simultaneous rise has led to growing concerns that social media use confers suicide risk. To assess the validity of such claims, conducting an updated systematic review was essential. The aim of this review was to identify associations between aspects of social media use and STBs, with a focus on potential mechanisms underlying these relationships. An electronic keyword-based literature search was conducted in July 2020 using three databases, and 46 studies were included; PRISMA guidelines were followed in conducting this review. Frequency of social media and smartphone use tended to be associated with STBs. Sexting and suicide-related social media use were also positively associated with STBs. Findings were mixed regarding social media addiction and STBs, but strong associations emerged between smartphone addiction and STBs. More longitudinal research is needed to assess causality and to identify potential mechanisms underlying associations between patterns of digital use and STBs. A discussion of these findings, along with calls to action for research, is included to inspire future directions that will move this area of research forward in the coming decade. Introduction: Suicide is the second leading cause of death in the United States in adolescence and young adulthood, ages 18 to 34, and the fourth leading cause of death in middle adulthood, ages 35 to 45 (NIMH, 2019). Even among adults who do not die by suicide, rates of suicidal ideation and attempts are elevated, with the highest prevalence in youth who are 18–25 years old, followed by adults, ages 26 to 49 (NIMH, 2019). Of particular concern is that rather than decreasing, suicide rates have shown an upward trajectory in the past two decades, rising by 33% across age groups from 1999 to 2017 (Hedegaard, Curtin, & Warner, 2018). Accompanying this gradual decline in mental health has been a steady rise in social media use, particularly among young adults. Today, social media use is highly prevalent: In the United States, it is estimated that 84% of young adults (ages 18–29) and 81% of slightly older adults (ages 30–49) use social media (Auxier & Anderson, 2021). In both age groups, YouTube and Facebook are the most popular social networks, followed by Instagram (Auxier & Anderson, 2021). Moreover, social media is now a part of many users’ daily routine: Roughly 70% of Facebook users and 60% of Instagram users report visiting these sites at least once a day (Auxier & Anderson, 2021).

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – طی دهه گذشته، استفاده از رسانه های اجتماعی، به مانند اَفکار و رفتارهای متمایل به خودکشی، افزایش چشمگیری داشته است. این افزایش همزمان، به نگرانی های فزاینده مبنی بر اینکه استفاده از رسانه های اجتماعی، خطر خودکشی را به ارمغان می آورد، منجر گردیده است. برای اینکه اعتبار چنین ادعاهایی ارزیابی گردد، انجام یک مرور نظام مند روزآمد ضروری بود. هدف مرور حاضر این بود که ارتباطات بین وجوه استفاده از رسانه های اجتماعی و اَفکار و رفتارهای متمایل به خودکشی، با تمرکز بر سازوکارهای بالقوّه پشتیبان این روابط، شناسایی شود. جستجوی الکترونیکی مبتنی بر صفحه کلید در تحقیقات انجام شده، در ماه ژوئیه 2020 با استفاده از سه پایگاه داده، صورت گرفت، و 46 مطالعه لحاظ گردید؛ رهنمودهای{بیانیه} پریزما، برای انجام این مرور، دنبال شد. فراوانی استفاده از رسانه های اجتماعی و تلفن هوشمند، معمولاً، با اَفکار و رفتارهای متمایل به خودکشی، ارتباط داشت. یافته ها درباره اعتیاد به رسانه های اجتماعی و اَفکار و رفتار خودکشی، مختلط بود، اما ارتباطات قوی بین اعتیاد به تلفن هوشمند و اَفکار و رفتار خودکشی، پدیدار گردید. تحقیقات طولی بیشتری مورد نیاز است تا رابطه علّی را ارزیابی کنند و سازوکارهای بالقوّه پشتیبان ارتباطات بین الگوهای استفاده دیجیتال و اَفکار و رفتار خودکشی را شناسایی نمایند. بحث درباره این یافته ها، همراه با دعوت به انجام تحقیقات، در این مطالعه گنجانده شده است تا الهام بخش مسیرهای آتی باشد که این حوزه از تحقیقات را در دهه آتی، به پیش خواهد بُرد. مقدمه: خودکشی، دومین علت اصلی مرگ و میر در ایالات متّحده بین نوجوانان و بزرگسالان جوان، بین سنین 18 تا 34 سال، و چهارمین علت اصلی مرگ و میر بین میان سالان، بین سنین 35 تا 45 سال، می باشد ( موسسه ملی بهداشت روان، 2019) . حتّی بین بزرگسالانی که در اثر خودکشی نمی میرند، نرخ های اَفکار خودکشی و اقدام به خودکشی، زیاد است، به گونه ای که بیشترین شیوع آن، در جوانان بین سنین 25-18 سال، و بعد از آنها، بزرگسالان بین سنین 26 تا 49 سال، مشاهده می شود ( موسسه ملی بهداشت روان، 2019) . آنچه مایه نگرانی خاص است اینکه به جای کاهش یافتن، نرخ های خودکشی یک روند صعودی را طی دو دهه گذشته نشان داده، و از سال 1999 تا 2017، به میزان 33% در تمام گروه های سنی، افزایش یافته است ( هِدگارد، کِرتین، و وارنِر، 2018) . همراه با این افت تدریجی سلامت روان، افزایش پایدار استفاده از رسانه های اجتماعی، بویژه بین بزرگسالان جوان، مشاهده شده است. امروزه، استفاده از رسانه های اجتماعی، بسیار شایع است : در ایالات متّحده، برآورد می شود که 84% از بزرگسالان جوان ( بین سنین 29-18 سال) و 81% از بزرگسالان اندکی مسن تر ( بین سنین 49- 30 سال) از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ( آکسیِر و اَندرسون، 2021) . در هر دو گروه سنی، یوتیوب و فیس بوک، محبوب ترین شبکه های اجتماعی هستند، و بعد از آنها، اینستاگرام قرار دارد ( آکسیِر و اَندرسون، 2021) . علاوه بر این، اکنون رسانه های اجتماعی، بخشی از کارهای عادی روزمره بسیاری از کاربران را تشکیل می دهد : تقریباً، 70% از کاربران فیس بوک و 60% از کاربران اینستاگرام، گزارش کردند که، حدّاقل، یکبار در روز، از این سایت ها دیدار کرده اند ( آکسیِر و اَندرسون، 2021).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله آیا استفاده از رسانه های اجتماعی، خطر خودکشی را به همراه دارد؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شش =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.