دانلود ترجمه مقاله تجربه حسی برند چقدر روی ارزش ویژه برند تاثیرگذار می باشد؟

عنوان فارسی

تجربه حسی برند چقدر روی ارزش ویژه برند تاثیرگذار می باشد؟ بررسی نقش رضایت مشتری، تعهد عاطفی مشتری و همدلی کارکنان

عنوان انگلیسی

How does sensory brand experience influence brand equity? Considering the roles of customer satisfaction, customer affective commitment, and employee empathy

کلمات کلیدی :

  تجربه حسی برند؛ صنعت بانکداری؛ ارزش ویژه برند؛ همدلی کارکنان؛ تعهد عاطفی مشتری؛ رضایت مشتری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ برندینگ
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 132
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و ارائه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها و نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ایجاد یک تجربه حسی و مطلوب از برند، در محیط های خدماتی برای تحکیم موقعیت رقابتی یک برند و نیز ارزش ویژه آن، بسیاری مهم و حیاتی می باشد. با این حال، تحقیقات تجربی کمی در این زمینه انجام شده اند. علاوه بر این، و به طور شگفت آوری، بیشتر تحقیقات در زمینه تجربه حسی برند، اهمیت کارکنان در این زمینه را نادیده گرفته اند. این مطالعه، تاثیر تجربه حسی برند روی ارزش وِزه برند را در صنعت بانکداری و به واسطه رضایت مشتری و تعهد عاطفی مشتری مورد بررسی قرار داده است. این مقاله همچنین بررسی کرده که آیا همدلی کارکنان می تواند واسط تاثیرات تجربه حسی برند روی رضایت مشتریان و تعهد عاطفی آنها باشد یا نه. بر اساس داده های جمع آوری شده از طریق یک پانل از 1739 مشتری، مدل ساختاری مفروض با استفاده از تحلیل مسیر مورد تست و بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهند که تجربه حسی برند، تاثیر مثبت و غیرمستقیمی روی ارزش ویژه برند از طریق رضایت و تعهد عاطفی مشتری دارد. رضایت مشتری، تاثیر مثبتی روی تعهد عاطفی مشتری داشته و همدلی کارکنان، به طوری منفی، رابطه بین تجربه حسی برند و رضایت مشتری را تعدیل می کند. مقدمه: در یک محیط کسب و کار رقابتی، هماهنگ و شفاف، برندها اگر بخواهند که خود را متمایز نشان داده و موقعیت رقابتی خوبی ایجاد کنند، باید تجارب خاطره انگیزی را برای مشتریان شان ارائه دهند (بری، کربن و هاکل، 2002؛ پاین و گیلمور، 1998؛ اسمیت، 1999). این چالش به ویژه در بخش خدمات خود را نشان داده است (به عنوان مثال، مارکوویک، ایگلسیاس، سینگ و سیرا، 2018) و این موضوع به دلیل ماهیت متمایز بخش خدماتی (یعنی نامحسوسی، ناهمگنی و جدایی ناپذیری) (بری، 1980؛ زتال، پاراسورمان و بری، 1985)، و نقاط مماس متعددی است که بین برندهای خدماتی و مشتریان آنها وجود دارد (گرونروس، 2006).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Building a favorable sensory brand experience is crucial in services settings to strengthen the competitive position of a brand and its equity. However, little empirical research exists in this area. Additionally, and surprisingly, most of the research on service brand experience neglects the importance of employees. This study investigates the effect of sensory brand experience on brand equity in the banking industry, through customer satisfaction and customer affective commitment. It also examines whether employee empathy moderates the impacts of sensory brand experience on customer satisfaction and customer affective commitment. Based on data collected through a panel of 1739 customers, the hypothesized structural model is tested using path analysis. Results show that sensory brand experience has a positive indirect impact on brand equity, through customer satisfaction and customer affective commitment. Customer satisfaction positively influences customer affective commitment, and employee empathy negatively moderates the relationship between sensory brand experience and customer satisfaction. Introduction: In an ever more competitive, interconnected and transparent business environment, brands must offer memorable experiences to their customers if they want to differentiate themselves and build a solid competitive position (Berry, Carbone, & Haeckel, 2002; Pine & Gilmore, 1998; Schmitt, 1999). This challenge is especially relevant in the services sector (e.g., Markovic, Iglesias, Singh, & Sierra, 2018) because of the distinctive nature of a service (i.e., intangible, heterogeneous, inseparable, and perishable) (Berry, 1980; Zeithaml, Parasuraman, & Berry, 1985), and the numerous touch-points that exist between services brands and their customers (Grönroos, 2006).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تجربه حسی برند چقدر روی ارزش ویژه برند تاثیرگذار می باشد؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پانزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi