دانلود ترجمه مقاله تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر بهبود وفاداری به برند

عنوان فارسی

آیا فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی موجب بهبود وفاداری به برند می شوند؟ یک مطالعه تجربی در مورد برندهای مد لوکس

عنوان انگلیسی

Do Social Media Marketing Activities Improve Brand Loyalty? An Empirical Study on Luxury Fashion Brands

کلمات کلیدی :

  رسانه اجتماعی؛ تعامل با جامعه؛ Lovemark؛ وفاداری به برند؛ برندهای مد؛ قطر

درسهای مرتبط بازاریابی رسانه های اجتماعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 23 نشریه : Springer
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 150
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. پیشینه نظری، مدل مفهومی و توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف این پژوهش، بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMMa) به طور مستقیم روی وفاداری به برند، و از طریق متغیرهای واسط تعهد اجتماعی و lovemark است. برای پیشنهاد یک مدل پژوهشی، از نظریه هایی مانند lovemark ، نظریه تعامل، و نظریه ارزش برند استفاده کردیم. در نتیجه این پژوهش تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMMa)، تعامل اجتماعی و lovemark بر وفاداری به برند را بررسی می کند. با استفاده از یک نظرسنجی آنلاین، داده های 464 شرکت کننده خانم که برندهای مد لوکس را در سایت های شبکه های اجتماعی مهم مانند فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، و توئیتر دنبال می کردند را جمع آوری کردیم. نتایج با استفاده از PLS نشان داد که فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی تاثیر مثبتی بر تعامل اجتماعی و lovemark دارد. به علاوه روابط مثبتی میان تعامل اجتماعی، lovemark، و وفاداری به برند پیدا می کنیم. با این حال، در می یابیم که فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی روی وفاداری به برند ندارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research aims to investigate the impact of social media marketing activities (SMMa) on brand loyalty directly and through mediating variables community engagement and lovemark. To propose a research model, we used the theories including lovemark theory, engagement theory and brand equity theory. As a result, this research investigates the impact of SMMa, community engagement, and lovemark on brand loyalty. Using an online survey, we collected data from 464 female participants who are following luxury fashion brands on major social networking sites including Facebook, Instagram, Snapchat, and Twitter. Results using PLS revealed that SMMa positively influences community engagement and lovemark. Moreover, we find positive relationships between community engagement, lovemark and brand loyalty. However, we find that SMMa has no direct influence on brand loyalty.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر بهبود وفاداری به برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi