دانلود ترجمه مقاله استفاده استراتژیک از رسانه اجتماعی در بازاریابی و عملکرد مالی

عنوان فارسی

استفاده استراتژیک از رسانه اجتماعی در بازاریابی و عملکرد مالی: حوزه B2B SME

عنوان انگلیسی

Strategic use of social media in marketing and financial performance: The B2B SME context

کلمات کلیدی :

  قابلیت های سنجش بازار؛ قابلیت های ارتباط با مشتری؛ استفاده استراتژیک از رسانه اجتماعی؛ CRM؛ مدیریت برند؛ B2B SMEs؛ عملکرد بازاریابی؛ عملکرد مالی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ بازاریابی صنعتی؛ بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ برندینگ؛ مدیریت ارتباط با مشتری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 159
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
139,900 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مبانی نظری 3. مدل تحقیق و توسعه فرضیه 4. روش تحقیق 5. آنالیز و نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در حالی که استفاده استراتژیک از رسانه اجتماعی (SM) برای افزایش عملکرد شرکت به شدت مورد توجه قرار دارد، اما اطلاعات کمی درباره آن از دیدگاه شرکت های کوچک و متوسط (SEMs) بنگاه به بنگاه (B2B) وجود دارد. با ایجاد دیدگاه بازار محور و دیدگاه قابلیت های پویای استراتژی رقابتی، به بررسی استفاده از رسانه اجتماعی در چارچوب قابلیت های ارتباط با مشتری و سنجش بازار که بر عملکرد شرکت تاثیرگذار است، پرداختیم. مدل پژوهش ما بیان می کند که بازارگرایی محرک استفاده از رسانه اجتماعی به منظور افزایش قابلیت سنجش بازار بوده و بنابراین دو قابلیت ارتباط با مشتری یعنی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت برند که در مجموع به عملکرد بهتر بازاریابی و عملکرد مالی کمک می کند را تسهیل می بخشد. مدل تحقیق ما به طور تجربی با استفاده از نظرسنجی از 143 شرکت کوچک و متوسط بنگاه به بنگاه در انگلیس تست شد. یافته ها به طور گسترده ای از نظریه ما که در آن استفاده استراتژیک از رسانه اجتماعی به عنوان بخش اساسی قابلیت سنجش بازار، قابلیت های ارتباط با مشتری را تقویت می کند. جالب توجه است که اگرچه استفاده از رسانه اجتماعی بر قابلیت مدیریت برند تاثیرگذار است، اما تاثیرات پیشنهادی آن بر قابلیت مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی تنها از طریق واسطه گری قابلیت مدیریت برند اتفاق می افتد. هر دو قابلیت های ارتباط با مشتری تاثیر مثبتی بر عملکرد بازاریابی و همچنین عملکرد مالی دارد. یافته های ما دستاوردهای مفهومی و تجربی جدیدی از نحوه استفاده استراتژیک شرکت های کوچک و متوسط بنگاه به بنگاه بازار محور از رسانه اجتماعی به منظور افزایش قابلیت های سنجش بازار و ارتباط با مشتری و در نتیجه عملکرد شرکت ارائه می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

While the strategic use of social media (SM) for enhancing firm performance has attracted much attention, little is known about it through the lens of business-to-business (B2B) small and medium-sized enterprises (SMEs). Building on the market-driven view and the dynamic capabilities view of competitive strategy, we examine SM use in a framework of market-sensing and customer-linking capabilities that influence firm performance. Our research model posits that market orientation stimulates SM use to enhance market-sensing capability thereby facilitating two customer-linking capabilities, namely customer relationship management and brand management, which collectively contribute to greater marketing performance and financial performance. Our research model is empirically tested using a survey of 143 UK B2B SMEs. The findings broadly support our theorization in which the strategic use of SM, an essential part of market-sensing capability, enhances customer-linking capabilities. Interestingly, although SM use influences brand management capability, its suggested influences on both customer relationship management capability and marketing performance occur only through the mediation of brand management capability. Both customer-linking capabilities positively influence marketing performance and in turn financial performance. Our findings provide novel conceptual and empirical advancement of how market-centric B2B SMEs strategically use SM to enhance their market-sensing and in turn customer-linking capabilities, and hence firm performance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 32 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 9 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 139,900 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله استفاده استراتژیک از رسانه اجتماعی در بازاریابی و عملکرد مالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi