دانلود ترجمه مقاله تاثیر اقدامات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند
عنوان فارسی |
بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند در بخش بانکداری بنگلادش: تحلیل واسطه ای تعدیلی تجربه برند و منحصر به فرد بودن درک شده |
عنوان انگلیسی |
Unpacking the influence of social media marketing activities on brand equity in the banking sector in Bangladesh: A moderated mediation analysis of brand experience and perceived uniqueness |
کلمات کلیدی : |
  اقدامات بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ تجربه برند؛ منحصر به فرد بودن درک شده؛ ارزش ویژه برند |
درسهای مرتبط | بازاریابی رسانه های اجتماعی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس مقاله : 136 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و فرمولاسیون فرضیه 3. روش تحقیق 4. تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – هدف اصلی این مقاله، بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند (BEQ) از طریق یک تحلیل واسط تعدیل شده از تجربه از برند (BE) و منحصربفرد بودن (PU) در بخش بانکی برای آزمایش مدل پژوهشی با یک نمونه از 222 دنبال کننده بانک ها روی رسانه های اجتماعی بود. یافته ها نشان می دهد که فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی تاثیر مثبت و قابل توجهی روی ارزش ویژه برند دارد. جالب است که مشخص شد منحصربفرد بودن، تاثیر تعدیل کننده روی ارتباط میان فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند دارد. سهم این پژوهش در نشریات موجود، بررسی تاثیر واسطه گری تجربه از برند بر ارزش ویژه برند در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی است. به علاوه تا آنجا که مولف می داند، این پژوهش با تایید عملی نقش تعدیل کننده منحصربفرد بودن روی مسیر قدرتمند میان فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش برند، بینش کاملاً تازه ای برای بازاریابان بانک ها ارائه می کند که خلاء پژوهشی کنونی را پر خواهد کرد و نظریات بازاریابی شبکه های اجتماعی را غنی تر خواهد نمود.
پروپوزال مرتبط با این مقاله | دانلود پروپوزال تاثیر رسانه های اجتماعی آنلاین در بهبود استراتژی های بازاریابی |
The main purpose of this paper was to explore the effect of social media marketing activities (SMMAs) on brand equity (BEQ) through a moderated mediation analysis of brand experience (BE) and perceived uniqueness (PU) in the banking sector in Bangladesh. Structural equation modeling (SEM) with AMOS 23 was applied to test the research model with a sample of 222 followers of banks on social media. The findings reveal that SMMAs positively and substantially impact BEQ. In addition, BE mediates the association between SMMAs and BEQ. Interestingly, perceived uniqueness was found to have a moderating influence on the link between SMMAs and BE. This study contributes to the extant literature by investigating the mediation influence of brand experience on BEQ in the SMM context. Moreover, to the best of the author’s knowledge, this study offers completely novel insight for bank marketers by empirically confirming the moderating role of perceived uniqueness on the robust pathway between SMMAs and BE, which will plug the present research gap and enrich SMM literature.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.