دانلود ترجمه مقاله هم آفرینی چابکی رسانه اجتماعی برای ایجاد روابط قوی مشتری- شرکت
عنوان فارسی |
هَم آفرینی چابکی رسانه های اجتماعی برای ایجاد شدن روابط قوی مشتری- شرکت |
عنوان انگلیسی |
Co-creating social media agility to build strong customer-firm relationships |
کلمات کلیدی : |
  رسانه های اجتماعی؛ هَم آفرینی مشتری؛ قابلیت پردازش اطلاعات اجتماعی؛ قدرت رابطه ای مشتری- شرکت |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 68 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری و فرضیات 3. روش ها 4. تجزیه و تحلیل و نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – هرچند، پیوندهای نویدبخش بین قابلیت پردازش اطّلاعات اجتماعی ( قابلیت درونی) ، هَم آفرینی مشتری ( قابلیت بیرونی) ، و چابکی رسانه های اجتماعی مشخّص گردیده است، اما مطالعات تجربی نتوانسته اند، شواهد متقاعدکننده کافی درباره مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی را ارائه دهند. این مطالعه، دیدگاه قابلیت پویا را پذیرفته است که توسعه قابلیت درونی با تلفیق کردن کسب اطلاعات، ارتباطات، و پاسخگویی را ارزیابی می کند و اثر هَم آفرینی مشتری بر چابکی عملیاتی، از طریق کاربرد رسانه های اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهد. داده ها از 231 پاسخ ارائه شده به یک پُرسشنامه در یک بستر فروش کسب و کار به کسب و کار، گردآوری گردید. نقش و اثر کلیدی این مطالعه، این است که نحوه اثرپذیری چابکی رسانه های اجتماعی از قابلیت های درونی و بیرونی را بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که این دو نوع قابلیت ها، یک اثر تعاملی را بر چابکی رسانه های اجتماعی برجای می گذارند که با قدرت روابط مشتری- شرکت، دارای همبستگی مثبت می باشد. مقدّمه: کسب و کارها هنگام مواجه شدن با رقابت شدید بازار، باید پاسخگویی ها به مشتریان را تقویت کرده و نیازهای مشتریان را تامین کنند. ناتوانی یک شرکت برای پاسخگویی توام با کارآیی و اثربخشی افزایش یافته، در مقایسه با آنچه رقبا انجام می دهند، می تواند به زوال قابل ملاحظه روابط مشتری- شرکت منجر شود ( هاردویک و اَندرسون، 2019؛ کوپونِن، جولکونِن، و آسای، 2019؛ مورفی و ساشی، 2018) . پژوهشگران در زمینه مدیریت بازاریابی، به نیاز برای بکارگیری فنّاوری های مشتری محور مانند رسانه های اجتماعی ( کریستودولیدِس، میکائلیدو، و سیاماگکا، 2018 ؛ نونان، سیبای، شیوینسکی، و کریستودولیدِس، 2018؛ اوگیلوی، آگنیهوتری، راپ، و ترینور، 2018) به منظور اینکه، شرکت ها بطور فزاینده ای برای مشتریان در بازارهای هدف جذّاب به نظر برسند، اذعان نموده اند. بکارگیری رسانه های اجتماعی، با امکان پذیر نمودن تبادل اطلاعات درباره محصولات و خدمات یک شرکت، می تواند آن شرکت را به نحو احسن با مشتریان اش متّصل نماید.
Although promising links have been established between social information processing capability (internal capability), customer co-creation (external capability), and social media agility, empirical studies have not offered sufficiently convincing evidence on the benefits of using social media. This study adopted the dynamic capability view that assesses the development of internal capability by combining information acquisition, communication, and responsiveness and examines the effect of customer co-creation on operational agility through the use of social media. Data were gathered from 231 responses to a questionnaire in a business-to-business sales context. The key contribution of this study is its examination of how social media agility is influenced by both internal and external capabilities. The results reveal these two types of capabilities to have an interactive effect on social media agility that is positively correlated with the strength of customer-firm relationships. Introduction: Businesses must strengthen customer responses and fulfill customer needs when faced with intense market competition. A company's failure to respond with increased efficiency and effectiveness compared with their competitors may result in significant deterioration in customerfirm relationships (Hardwick & Anderson, 2019; Koponen, Julkunen, & Asai, 2019; Murphy & Sashi, 2018). Scholars in the marketing management field have recognized the need to use customer-oriented technologies such as social media (Christodoulides, Michaelidou, & Siamagka, 2018; Nunan, Sibai, Schivinski, & Christodoulides, 2018; Ogilvie, Agnihotri, Rapp, & Trainor, 2018) to appear increasingly attractive to customers in their target markets. The use of social media can effectively connect a firm with its customers by enabling the exchange of information about its products and services.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.