دانلود ترجمه مقاله انعطاف پذیری در ارتباطات متقابل بازاریابی و فروش
عنوان فارسی |
انعطاف پذیری در فرآیندهای ارتباطات متقابل بازاریابی و فروش |
عنوان انگلیسی |
Flexibility in marketing & sales interfacing processes |
کلمات کلیدی : |
  انعطاف پذیری؛ ارتباطات متقابل بازاریابی و فروش؛ انعطاف پذیری راهبردی؛ درون سازمانی؛ میان کارکردی؛ منابع بازاریابی و فروش |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 138 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه تحقیق 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری
چکیده – دیدگاه های مقدماتی در تحقیقات بازاریابی نشان می دهد که انعطاف پذیری در زمینه فرآیندها و تعامل بازاریابی و فروش اهمیت دارد. با این وجود، تاکنون، تحقیقات مدیریت بازاریابی و فروش نتوانسته اند چگونگی انعطاف پذیری در ارتباطات متقابل بازاریابی- فروش، پیامدهای سازمانی بالقوّه آن، و شرایط تحدیدکننده بالقوّه را درک کنند. با استفاده کردن از داده های حاصل از مصاحبه ها با مدیران بازاریابی و فروش، این مطالعه به بررسی ماهیت، پیامدها و عوامل تسهیل کننده انعطاف پذیری در زمینه ارتباطات متقابل بازاریابی- فروش می پردازد. این مطالعه، انعطاف پذیری ارتباطات متقابل بازاریابی- فروش را به عنوان یک فرآیند تبادل منابع میان کارکردی انعطاف پذیر مفهوم پردازی کرده و پی برده است که انعطاف پذیری ارتباطات متقابل بازاریابی- فروش، پیامدهای سازمانی مثبتی ( هَم از نظر عملکرد و هَم به لحاظ کیفیت رابطه) دارد، انعطاف پذیری ارتباطات متقابل بازاریابی- فروش برای شرکت ها هنگام مواجهه با حالات اضطراری در محیط های آشفته ضروری می باشد، و کارآیی انعطاف پذیری ارتباطات متقابل بازاریابی- فروش، مشروط به سرعت اجرایی شدن آن است. کمک و مشارکت این پژوهش دوجانبه می باشد. در سطح نظری، این مطالعه برای نخستین بار سازه مذکور را تعریف می کند، ترکیب مفهومی انعطاف پذیری ارتباطات متقابل بازاریابی- فروش را برای بررسی شدن آشکار می سازد، و درباره روابط مستقیم انعطاف پذیری ارتباطات متقابل بازاریابی- فروش با پیامدهای کلیدی کسب و کار، و همچنین حالات اضطراری احتمالی که تشکیل دهنده اهمیت آن هستند، به نظریه پردازی می پردازد. در سطح عملی، چارچوب این مطالعه یک ابزار را ارائه می دهد که مدیران می توانند آن را برای کمک کردن به ایجاد موفّقیت سازمانی از طریق ارتقای انعطاف پذیری در ارتباطات متقابل بازاریابی- فروش خود، مورد استفاده قرار دهند.
Preliminary insights in the marketing literature indicate that flexibility is important in marketing and sales processes and interaction. However, to date, marketing and sales management literature lacks an understanding of what flexibility in marketing-sales interfaces looks like, its potential organizational consequences, and potential boundary conditions. Using data from interviews with marketing and sales managers, this study explores the nature, outcomes and facilitators of flexibility at the marketing-sales interface. This study conceptualizes marketing-sales interface flexibility (MSIF) as a process of flexible cross-functional resource exchange and finds that MSIF has positive organizational outcomes (both in terms of performance and relationship quality), that MSIF is essential for firms when dealing with exigencies in turbulent environments, and that the utility of MSIF is conditioned by the speed with which MSIF is implemented. The research contribution is twofold. At a theoretical level, the study defines the construct for the first time, revealing MSIF's conceptual composition for examination, and develops theory regarding MSIF's direct relationships with key business outcomes, as well as likely contingencies that shape its importance. At a practical level, the study's framework offers a tool that managers can use to help build organizational success through enhanced flexibility in their marketing-sales interfaces.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.