دانلود ترجمه مقاله بازاریابی رسانه های اجتماعی در نام های تجاری لوکس: مروری سیستماتیک بر مقالات
عنوان فارسی |
بازاریابی رسانه های اجتماعی در نام های تجاری لوکس: مروری سیستماتیک بر مقالات و دلالت هایی برای تحقیقات مدیریت |
عنوان انگلیسی |
Social media marketing in luxury brands: A systematic literature review and implications for management research |
کلمات کلیدی : |
  مرور سیستماتیک؛ همکاری مشترک؛ مزیت رقابتی؛ بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ لوکس دیجیتال؛ برند لوکس |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 104 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. استخراج و ترکیب داده ها 5. نتایج و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری و دلالت هایی برای تجقیقات و اقدامات مدیریتی
هدف: فنآوریهای دیجیتال و رسانه های اجتماعی، همبندی (اتصالات) و همکاری بین شرکت ها و مشتریان را در همه بخش ها، بهبود بخشیده اند. اما، در بخش صنایع تجملاتی، رویکرد به سمت رسانه های اجتماعی و فنآوریهای دیجیتال، نسبت به صنایع دیگر، کندتر بوده است. هدف این مقاله، مرور مقالات دانشگاهی در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی در برندهای لوکس و تجملاتی برای تاکید بر وضعیت پیشرفت فعلی، پرداختن به مضامین پژوهشی و دلالت های پژوهش و اجرای مدیریتی می باشد. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: یک مرور سیستماتیک بر مقالات از پژوهش های آکادمیک در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی برای گردآوری، بررسی و سنتز مطالعات مرتبط با برندهای لوکس، انجام شده است. با دنبال کردن یک پروتکل مرور ادبی مبتنی بر جستجوی خودکار و دستی بر پایگاه داده Scopus، همه مطالعات مرتبط در مورد برندهای لوکس شناسایی و تحلیل شدند. یافته ها: مفاهیم اساسی بازاریابی محیط اجتماعی در برندهای لوکس، ارائه شدند و مضامین پژوهشی کلیدی نوظهور به چهار زمینه اصلی تقسیم بندی شدند. اصالت/ارزش: مقالات دانشگاهی در مورد فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرکت های لوکس، بسیار محدود است و مطالعات موجود تنها بر جنبه های خاص، زمینه ها یا موارد منفرد، تاکید کرده اند. برعکس، ارزش این مطالعه، برای دانشگاهیان و متخصصان در فراهم کردن یک نظام مند سازی جامع و اساسی مقالات دانشگاهی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای اولین بار در زمینه برندهای خاص، می باشد. مقدمه: پیدایش فنآوری های رسانه اجتماعی و دیجیتال، چشم انداز رقابتی را برای شرکت هایی که سریعاً اهمیت روز افزون بسترهای رسانه های اجتماعی برای اهداف تجاری، درک کرده اند را تغییر داده است (کاپلان و هائنلین، 2010، 2010؛ سافکو، 2010؛ بروهن و همکاران، 2012؛ لوی، 2013؛ وانگ و کیم، 2017؛ کیگان و راولی، 2017). رسانه های اجتماعی به این صورت تعریف شده اند «گروهی از کاربردهای مبتنی بر اینترنت که از بسترهای ایدئولوژیک و فنآوری Web 2.0 استفاده می کنند و خلق و مبادله محتوای تولید شده توسط کاربر را ممکن می سازد» (کاپلان و هائنلین، 2010؛ صفحه 61). چندین نوع رسانه اجتماعی وجود دارد، مانند سایت های شبکه سازی اجتماعی (SNS ها)، میکرووبلاگ ها، جوامع محتوایی، دنیاهای مجازی، و در همه این روشهای مختلف، مشتریان و شرکت ها، اطلاعات، بینش ها و تجربیات خود را به اشتراک می گذارند.
Purpose - Digital technologies and social media have improved the connectivity and collaboration between firms and customers in all sectors. However, in the luxury sector, the approach to social media and digital technologies has been slower than in other industries. The purpose of this paper is to review the academic literature on social media marketing in luxury brands to highlight the current state of the art, the addressed key research themes and the implications for management research and practice. Design/methodology/approach - A systematic literature review of academic research on social media marketing has been conducted to gather, examine and synthetize studies related to luxury brands. By following a review protocol based on both automatic and manual search on the Scopus database, all relevant studies on luxury brands were identified and analyzed. Findings - A critical conceptualization of social media marketing in luxury brands has been provided and the emerging key research themes have been categorized into four main areas. Originality/value - Academic literature about social media marketing activities in luxury firms is very limited and existing studies focus only on certain aspects, contexts or single cases. In contrast, the value of this study, for both academics and practitioners, lies in providing, for the first time, a comprehensive and critical systematization of social media marketing academic literature in the field of luxury brands. Introduction: The advent of social media and digital technologies has changed the competitive landscape for firms that quickly acknowledged the increasing relevance of social media platforms for business purposes (Kaplan and Haenlein, 2010, 2011; Safko, 2010; Bruhn et al., 2012; Levy, 2013; Wang and Kim, 2017; Keegan and Rowley, 2017). Social media has been defined as “a group of internet-based applications that build on the ideological and technological foundations of Web 2.0 and that allow the creation and exchange of user-generated content” (Kaplan and Haenlein, 2010, p. 61). Several forms of social media exist such as social networking sites (SNSs), microblogs, content communities, virtual worlds and in all of these different ways, customers and firms share information, insights and experiences.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.