دانلود ترجمه مقاله طراحی سازمان گردشگری هوشمند (STO) برای مدیریت گردشگری

عنوان فارسی

طراحی سازمان گردشگری هوشمند (STO) برای مدیریت گردشگری: مطالعه موردی سازمان های گردشگری استان خراسان جنوبی، ایران

عنوان انگلیسی

Designing of smart tourism organization (STO) for tourism management: A case study of tourism organizations of South Khorasan province, Iran

کلمات کلیدی :

  گردشگری؛ مدیریت گردشگری؛ سازمان گردشگری هوشمند (STO)؛ روش دلفی؛ استان خراسان جنوبی

درسهای مرتبط مدیریت جهانگردی و گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 51
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مطالعه حاضر، از مرور ادبی و دیدگاه متخصصان و خبرگان گردشگری و مدیریت برای شناسایی عناصر نبوغ سازمانی در مدیریت گردشگری (STO) ، برای اولین بار استفاده می کند. برای تعیین نمونه پژوهش، از روش سرشماری استفاده شد و برای طراحی پرسشنامه، از روش دلفی بهره گرفته شد. واگرایی سازه ای سپس برای تعیین روایی و پایایی پرسشنامه استفاده گردید. نتایج نهایی نشان دادند که فراهم کردن خدمات الکترونیک برای گردشگران، بیشترین تاثیر بر توسعه STO داشته است (بار عاملی: 0.677). علاوه بر آن، «روش های بازاریابی گردشگری جدید» (NTMM) کمترین تاثیر را بر توسعه STO گذاشته است (بار عاملی: 0.431). بطور کلی، مهمترین موفقیت پژوهش فعلی، معرفی مفهوم STO در مدیریت گردشگری می باشد. مقدمه: سازمان های گردشگری در ابتدای هزاره جدید با تغییرات بنیادی و اساسی مواجه شده اند (ال-کاساسبه و همکاران، 2016: 106). فنآوری های مدرن استفاده شده برای سازمان صنایع مانند صنعت گردشگری، تعدادی از مشاغل و تخصص ها را حذف کرده اند و بجای آنها مشاغل و تخصص های جدید ایجاد کرده اند (رنگریز، 2016: 14). از سوی دیگر، گردشگری صنعت سازمان است و سازمان گردشگری، یک فرآیند پیچیده با چندین واحد است. سازمان های گردشگری را می توان براساس مالکیت، کارکرد یا نوع فعالیت و طبقه مصرف کننده دسته بندی کرد (گولدنر و ریچی، 2007: 87). واحدهای کسب و کار کوچک مانند آژانس های مسافرتی و هتل های سلطنتی (رویال)، نمونه هایی از سازمان های گردشگری می باشند (قربانی و ایران، 2013: 77). همچنین، گردشگری یکی از صنایع پیشگام در کاربرد فنون عصر جدید است (بوهالیس و لاو، 2008). بنابراین، ساختار سازمان های گردشگری مانند شرکت های مسافرتی، هتل ها و خطوط هوایی بوسیله فنآوریهای جدید، در آینده نزدیک تغییر خواهند یافت (کو و همکاران، 2015: 1). برای مثال، اتحادیه اروپا، یک دستگاه روبوتیک را ایجاد کرده است که تلاشش، کمک و اطلاع رسانی به گردشگران در فرودگاه ها می باشد (تریبل و همکاران، 2016: 607).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The present study uses a review of the literature and the views of tourism and management professors and experts in order to the identification of organizational intelligence elements in tourism management (STO) for the first time. The census method was used to determine the research sample and the Delphi technique was used to design the questionnaire. Construct divergence was then used to determine the validity and reliability of the questionnaire. The final results indicated that providing e-services for tourists had the greatest impact on the development of STO (loading factor: 0.677). Moreover, New Tourism Marketing Methods (NTMM) had the least effect on the development of STO (loading factor: 0.431). Overall, the most important achievement of the present research is introducing the concept of STO in tourism management. Introduction: Tourism organizations are facing radical changes at the beginning of the new millennium (Al-Kasasbeh et al., 2016:106). Modern technologies used for the organization of industries such as the tourism industry have eliminated a number of occupations and specializations and have instead created some new occupations and specializations (Rangriz, 2016:14). On the other hand, tourism is the organization's industry and the organization of tourism is a complex process with several units. Organizations in tourism can be classified by ownership, function or type of activity and their consumer class (Goeldner and Ritchie, 2007:87). Small business units such as travel agencies and Royal hotels are examples of tourism organizations (Ghorbani and Iran, 2013:77). Also, tourism is one of the pioneer industries in the application of new age technologies (Buhalis and Law, 2008). Thus the structure of tourism organizations such as travel companies, hotels, and airlines will be changed by new technologies in the near future (Koo et al., 2015:1). For example, the EU has described a robotic contraption whose attempt is to help and notify tourists in airports (Triebel et al., 2016:607).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله طراحی سازمان گردشگری هوشمند (STO) برای مدیریت گردشگری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi