دانلود ترجمه مقاله اثر سیگنال دهی پاسخ مدیریت در جذب مشتریان

عنوان فارسی

اثر سیگنال دهی پاسخ مدیریت در جذب مشتریان: مطالعه ای در زمینه صنعت هتل داری

عنوان انگلیسی

The signaling effect of management response in engaging customers: A study of the hotel industry

کلمات کلیدی :

  مدیریت هتل؛ جذب مشتری؛ سیگنال دهی؛ نقدهای آنلاین؛ پاسخ مدیریت

درسهای مرتبط مدیریت جهانگردی و گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 62
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیه 3. بررسی های تجربی 4. بحث و بررسی ها و دلالت ها 5. دلالت های نظری 6. دلالت های مدیریتی 7. محدودیت ها و گرایش های پژوهشی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – امروزه هتل ها پاسخ فعالانه ای به نقدها و نظرات آنلاین می دهند که این بخاطر تاثیر هنگفت آنها بر تصمیم مسافران است. اما، پرسش ها در مورد اینکه چگونه به نقد و نظرات آنلاین پاسخ دهند، همچنان مدیران هتلداری را سردرگم کرده است. ما، با تاکید بر مسافران آتی، سیگنال های پاسخ موثر مدیریت که هتل ها برای مشتریان در نظر می گیرند و کیفیت خدمات را پیشنهاد می کنیم. بخصوص اینکه، فراوانی (تعداد دفعات)، سرعت و طول پاسخ بر اثر بخشی سیگنال دهی در کاهش عدم تقارن اطلاعات موثر هستند. براساس داده های میدانی مقیاس بزرگ بدست آمده از TripAdvisor، این مطالعه نشان می دهد که فراوانی و سرعت پاسخ به میزان زیادی جذب مسافران را بهبود بخشیده که این با نقدهای بیشتر، ظرفیت میانگین بالاتر، رای های بیشتر برای مفید بودن و رتبه محبوبیت بیشتر نشان داده می شود. علاوه بر آن، پاسخ فراوان و سریع، برای هتل های اقتصادی (کم هزینه) (در مقایسه با هتل های درجه 1)، موثرتر است. بنابراین، پاسخ مدیریت به نقدهای آنلاین به عنوان یک کانال حیاتی ارتباطات برای جذب مشتریان محسوب می شود. مقدمه: با توجه به تاثیر هنگفت نقد و نظرات آنلاین در مورد محصولات، شرکت ها بیش از پیش نقدهای آنلاین را تحت نظر دارند تا ادراکات مشتری را درک کنند. نقدهای آنلاین به مشتریان امکان می دهد تا تجربیاتشان و ارزیابیشان از محصولات یا شرکت ها را اطلاع دهند و ثابت کرده است در تاثیر گذاری بر خرید محصول نسبت به ارتباطات بازاریابی سنتی، موثرتر می باشد (چوالیر و مایزلین، 2006). موفقیت شرکت های هتلداری در بسیاری از بسترهای رسانه های اجتماعی نه تنها به این بستگی دارد که آیا مسافران خواهان در میان گذاشتن عقاید خود هستند یا خیر، بلکه همچنین آیا شرکت ها می توانند مزیت های رقابتی خود را با تعامل با مسافران بهبود بخشند یا خیر (کانتالوپس و سالوی، 2014).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Hotels today actively respond to online reviews given their tremendous influence on travelers' decisions. Yet, the questions of how to respond to online reviews continue to baffle hotel managers. By focusing on prospective travelers, we propose the effective management response signals hotels' care for customers and quality of service. Particularly, we postulate the frequency, speed and length of response influence the effectiveness of signaling in reducing information asymmetry. Based on the large-scale field data from TripAdvisor, this study demonstrates that the frequency and speed of response significantly enhance travelers’ engagement as indicated by more reviews, higher average valence, more votes for helpfulness, and higher popularity ranking. Furthermore, the frequent and speedy response is more effective for budget (vs. premium) hotels. Thus, management response to online reviews serves as a critical channel of communication to engage customers. Introduction: Given the tremendous influence of online product reviews, firms increasingly monitor online reviews to understand customer perceptions. Online reviews allow customers to exchange their experiences and evaluation of products or firms and have been proven to be more influential in affecting product purchases than traditional marketing communications (Chevalier & Mayzlin, 2006). The success of hospitality firms on many social media platforms depends not only on whether travelers are willing to share their opinions, but also on whether firms can enhance competitive advantages by interacting with travelers (Cantallops & Salvi, 2014).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اثر سیگنال دهی پاسخ مدیریت در جذب مشتریان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi