دانلود پروپوزال مطالعه ای بر تاثیر کیفیت خدمات بر اعتماد، رضایت و وفاداری مشتری

عنوان فارسی

مطالعه ای بر تاثیر کیفیت خدمات بر اعتماد، ارزش درک شده، رضایت و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: مشتریان بانک مسکن در رشت)

عنوان انگلیسی

A Study on the Impact of Service Quality on Trust, Perceived Value, Customer Satisfaction and Loyalty (Case Study: Customers of Maskan Bank in Rasht)

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بازرگانی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

دانلود پاورپوینت نقش کیفیت خدمات در افزایش اعتماد مشتری

قیمت دانلود :
94,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

مبحث برند در بخش بانکداری، اهمیت بیشتری از بخش های دیگر مانند صنایع تولیدی و … دارد؛ چرا که بانک ها دارای محصول ملموس و قابل مشاهده ای نیستند که بتوان کیفیت آن را بررسی کرد. از این رو، رقابت در بخش بانکداری بسیار بیشتر است تا بتوانند با ایجاد مزیت رقابتی، خود را از رقبا متمایز کنند. از این رو، خلق یک تصویر برند قوی به همراه شهرت و اعتبار، برای بانک ها بسیار مهم است؛ و عقیده بر است است که این متغیر می تواند تاثیر بسزایی روی وفاداری و رضایت مشتریان داشته باشد. درک مثبت از روش هایی که یک شرکت در راستای افزایش وفاداری مشتریان انجام می دهد، می تواند با حفظ شهرت و اعتبار شرکت، باعث ایجاد مزیت رقابتی پایدار گردد. بنابراین یک تصویر برند قوی و همچنین افزایش کیفیت خدمات می توانند مولفه های تعیین کننده ای برای بانک ها باشند و به این طریق، مشتریان می توانند طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی خود داشته باشند.

در این پروپوزال نیز به بررسی نقش متغیر کیفیت خدمات در زمینه بهبود اعتماد، ارزش درک شده، رضایت و وفاداری مشتریان پرداخته شده و بانک مسکن در رشت نیز به عنوان مطالعه موردی، انتخاب شده است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی از جمله بیان مساله، ضرورت انجام تحقیق، اهداف، فرضیات، سوالات، روش تحقیق و … در آن رعایت شده اند. مطالعه این نمونه پروپوزال می تواند روش بسیار خوبی برای آشنایی بیشتر با این ساختارها باشد. همچنین مطالعه نمونه ها و موضوعات آماده می تواند باعث شکل گیری ایده ها و موضوعات پژوهشی جدیدی گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

کیفیت خدمات، اعتماد، رضایت و وفاداری مشتریان

پژوهشگران رشته بازاریابی در چند دهه گذشته، توجه زیادی به مساله رضایت و وفاداری مشتریان داشته اند. در این راستا به ارزیابی نقش کیفیت خدمات در افزایش اعتماد و رضایت مشتریان پرداخته اند. تحقیقات انجام شده حاکی از آن بوده که مشتریان با در نظر گرفتن کیفیت، اقدام به استفاده مجدد از خدمات کرده و حتی این خدمات را به دیگران نیز توصیه کرده اند.

رضایت و وفاداری مشتری را می توان فاکتور تعیین کننده و تاثیرگذاری در سازمان ها عنوان کرد. در مطالعات و مقالات مختلف، به ارتباط مستقیم رضایت با فاکتورهای دیگری چون تکرار در استفاده از خدمات، تبلیغات شفاهی (توصیه به دیگران)، افزایش سود آوری شرکت ها و … اشاره شده است. لازم به ذکر است که این موضوع در صنایع خدماتی همچون بانک ها، اهمیت دو چندانی پیدا می کند و این شرکت ها نیز، منابع و امکانات بیشتری را برای سنجش میزان رضایت مشتریان در نظر می گیرند.


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر تاثیر کیفیت خدمات بر اعتماد، رضایت و وفاداری مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi