عنوان فارسی |
ارزیابی نقش کیفیت خدمات در افزایش اعتماد، ارزش، رضایت و وفاداری مشتری (مورد مشتریان بانک مسکن در رشت) |
درسهای مرتبط |
  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بازرگانی |
تعداد اسلاید : 22 | فرمت : pptx |
قابلیت چاپ و پرینت : دارد | کیفیت طراحی : طلایی |
سال طراحی : 1403 | برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله |
قابلیت ویرایش : دارد | برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله |
دریافت پروپوزال این پاورپوینت : | دانلود پروپوزال تاثیر کیفیت خدمات بر اعتماد و وفاداری مشتری |
با رقابتی تر شدن و گسترده تر شدن محیط های بازاری و همچنین تغییر در نگرش ها و ترکیبات اجتماعی، بانکداران به این واقعیت پی برده اند که دیگر با سیستم اقتصادی رو به رشد گذشته مواجه نیستند. امروزه تصمیم گیرندگان عرصه بانکداری به این نتیجه رسیده اند که هر مشتری، ارزش ویژه مختص خود را دارد و باید در این عرصه رقابتی، برای به دست آوردن آن، تلاش کرد.شاید در گذشته، این مفهوم وجود داشت که مدیریت بازاریابی به معنای به دست آوردن مشتریان جدید برای یک کسب و کار بوده، ولی در تعاریف جدید، به متغیرهایی همچون حفظ مشتریان فعلی و راضی نگه داشتن آنها تاکید شده و در این بین، مفهوم وفاداری مشتری را در بیشتر تحقیقات این حوزه، به وضوح می توان مشاهده کرد.
این پاورپوینت در 22 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز، اسلاید شماره 5 آن قرار داده شده است:
یکی از دلایلی که حفظ و وفادار نگه داشتن مشتریان، نسبت به جذب مشتریان جدید، اهمیت بالاتری دارد این است که این کار، هزینه کمتری را به یک کسب و کار تحمیل می کند. در این راستا، توجه به این واقعیت که انتظارات مشتریان، همواره در حال تغییر است، سازمان ها باید علاوه بر راضی نگه داشتن آنها با ارائه محصولات و خدماتی که ارائه می دهند، باید در پی ایجاد وفاداری و اعتماد نیز در آنها باشند.
در ادامه، اسلاید شماره 18 این پاورپوینت، قرار داده شده است:
اگر یک مشتری، پایین ترین ریسک را در دریافت محصولات یا خدمات یک سازمان تجربه کند، مطمئنا حس اعتماد بیشتری نسبت به آن کسب و کار خواهد داشت. افزایش این اعتماد و لذت در استفاده از محصولات و خدمات، باعث ایجاد نوعی حس وفاداری در مشتری خواهد شد. پژوهش های انجام گرفته در این زمینه، نشان داده است که ایجاد این حس در مشتریان، مزایای بیشماری را به همراه دارد که از جمله آنها می توان به بهبود میزان فروش، کاهش هزینه های جانبی و غیرضروری و جریان های سود قابل پیش بینی اشاره کرد. همچنین، ایجاد وفاداری، یکی از فاکتورهای اصلی کسب مزیت رقابتی و همچنین کلید بقای یک سازمان نیز می باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.