دانلود پروپوزال ارزیابی نقش کیفیت خدمات در افزایش شاخص های رضایت مشتری

عنوان فارسی

ارزیابی نقش کیفیت خدمات در افزایش شاخص های رضایت مشتری (مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران، شعب شیراز و مرودشت)

عنوان انگلیسی

Evaluating the role of service quality in increasing customer satisfaction indicators (Case study: Qarz Al-Hasaneh Mehr Iran Bank, Shiraz and Marvdasht branches)

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

جلب رضایت مشتری، یکی از فاکتورهای بسیار اساسی در موفقیت یک سازمان محسوب می گردد و هیچ شکل در آن نیست. اگر بخواهیم مشتری را از دید سنتی تعریف کنیم، به این صورت خواهد بود که مشتری، همان فرد یا گروه یا بنگاهی هست که خدمات و کالاهای یک سازمان را خریداری می نماید. امروزه دیگر این تعریف، زیاد هم جامع و کامل نیست. مشتری در چشم انداز قرن حاضر به فردی تلقی می گردد که یک سازمان تمایل دارد تا با ارزش هایی که برای وی میافریند، در وی تاثیراتی را ایجاد نماید. همانطور که ذکر شد، تعالی یک سازمان و موفقیت یک کسب و کار که می تواند یک بخش تولیدی، خدماتی، دولتی یا غیردولتی باشد، وابسته به رضایت مشتری است. این رضایتمندی می تواند وفاداری مشتری را در پی داشته باشد و اقدامات آتی وی را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از تاثیرات مثبتی که شاید هر سازمانی به دنبال آن است، همان ایجاد وفاداری در مشتری جهت استفاده مجدد است. در مرحله بالاتر، تبلیغات دهان به دهان قرار می گیرد که یک مشتری، رضایتمندی خود را به نزدیکان خود نیز انتقال می دهد.

در بانک ها، موضوع رضایت و وفاداری مشتری، اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که این بخش، ارتباط دائم با مشتریان دارد و در نتیجه این موضوع، در صدر وظایف مدیران عالی بانک ها می باشد تا تصمیم گیری های درستی در راستای سیاست گذاری های مناسب برای آن اتخاذ نمایند. این پروپوزال نیز به بررسی کیفیت خدمات در راستای افزایش رضایتمندی پرداخته است و یک مطالعه موردی نیز در بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام داده است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده است. با توجه به اهمیت و جامع بودن موضوع، می توان آن را بسط داد و موضوعات پژوهشی جدیدی را نیز از آن استخراج نمود.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد. در ادامه تصویر بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال ارزیابی نقش کیفیت خدمات در افزایش شاخص های رضایت مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi