دانلود ترجمه مقاله کیفیت خدمات در زمینه ارتباطات رسانه های اجتماعی NPO ها
عنوان فارسی |
کیفیت خدمات در زمینه ارتباطات رسانه های اجتماعی سازمان های غیر انتفاعی (NPO ها): اثر تعدیل کننده انتخاب کانال |
عنوان انگلیسی |
Service quality in social media communication of NPOs: The moderating effect of channel choice |
کلمات کلیدی : |
  سازمان های غیر انتفاعی (NPOs)؛ رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی خدمات؛ اعتماد به برند؛ کیفیت خدمات؛ انتخاب کانال |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 91 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی
چکیده – در سازمان های غیرانتفاعی (NPO ها)، ارتباطات رسانه های اجتماعی از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است. با این وجود، کانال های رسانه های اجتماعی مشابه نیستند. همچنین، لازم به ذکر است که عدم تشابه کانالهای رسانه های اجتماعی توسط تحقیقات تجربی به اندازه کافی مورد بررسی قرار نگرفته است. همچنین، در این مطالعه با بررسی تأثیر تعدیل کننده انتخاب کانال رسانه اجتماعی بر تأثیر اعتماد به برند بر کیفیت فرآیند و نتیجه، این شکاف را رفع می کنیم. برای انجام این تحقیق، با بررسی 174 مشتری یک NPO اتریشی،کانال های رسانه های اجتماعی مختلف را مورد تحلیل قرار دادیم تا دریابیم که آیا (1) منطق ثابتی در خصوص بازاریابی خدمات در رابطه با تأثیر مثبت اعتماد به برند بر کیفیت خدمات در زمینه رسانه اجتماعی وجود دارد یا خیر و (2) آیا انتخاب کانال رسانه های اجتماعی به تعدیل این روابط منجر می شود یا خیر. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که مدل ارائه شده، کیفیت خدمات را تایید می کند. همچنین یافته های بدست آمده نشان می دهد که دانش بازاریابی سنتی همچنان می تواند در یک محیط دیجیتال به کار برده شود. با این وجود، تحلیل های صورت گرفته در زمینه تعدیل، ارتباط انتخاب کانال رسانه اجتماعی را برجسته کرده و اثرات متفاوتی را در یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام نشان میدهد. در این مطالعه در خصوص پیامدهای آن به بحث می پردازیم.
Social media communication is attractive for non-profit organizations (NPOs); however, the channels of social media are not homogeneous; a factor not sufficiently considered by empirical research. We address this gap by looking into the moderating effect of social media channel choice on the impact of brand trust on process and outcome quality. By surveying 174 customers of an Austrian NPO, we analyze different social media channels to investigate whether (1) the established wisdom of service marketing regarding the positive impact of brand trust on service quality holds in the social-media context and (2) whether the choice of social media channel moderates these relationships. The results confirm the established model of service quality. Knowledge from traditional marketing can still be applied in a digital environment. However, the moderation analysis highlights the relevance of social media channel choice and illustrates different effects on YouTube, Facebook, and Instagram. We discuss the implications.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.