دانلود ترجمه مقاله از اطلاعات خارجی تا نوآوری در بازاریابی: نقش واسط نوآوری سازمانی و محصول

عنوان فارسی

از اطلاعات خارجی تا نوآوری در بازاریابی: نقش واسط نوآوری سازمانی و محصول

عنوان انگلیسی

From external information to marketing innovation: the mediating role of product and organizational innovation

کلمات کلیدی :

  اطلاعات خارجی؛ نوآوری در بازاریابی؛ نوآوری محصول؛ نوآوری سازمان؛ تاثیرات واسط

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 40 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تئوری و فرضیات 3. داده ها و روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف این مقاله، درک بیشتر نحوه تبدیل اطلاعات خارجی به نوآوری بازاریابی توسط شرکت ها می باشد. هدف خاص در این مقاله، آنالیز نقش واسط نوآوری محصول و نوآوری سازمانی در ارتباط بین اطلاعات خارجی و نوآوری در بازاریابی می باشد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: این مقاله بر پایه پانل نوآوری تکنولوژیک دیتابیس 2012 (PITEC) با نمونه ای از 994 شرکت تولیدی انجام شده است. داده ها با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) تجزیه و تحلیل شده اند. یافته ها: نتایج نشان می دهند که اطلاعات خارجی حاصل در مورد روابط با تامین کنندگان، مشتریان و رقبا چگونه منجر به نوآوری در بازاریابی می گردند. این مطالعه، تاثیرات واسط نوآوری محصول و نوآوری سازمانی روی رابطه بین اطلاعات خارجی و نوآوری بازاریابی را نشان می دهد. مفاهیم عملی: شرکت ها باید از شارش اطلاعات خارجی به منظور نوآوری در سازمان و محصولات در قالب پیش شرطی برای نوآوری بازاریابی استفاده کنند. اصالت / ارزش: این مقاله، ارتباطی بین چشم اندازهای شبکه، نوآوری و بازاریابی در راستای درک بهتر پیشینه ارائه شده در زمینه ابعاد مختلف نوآوری در بازاریابی را ایجاد کرده است. سهم اصلی این مقاله، بررسی نحوه استفاده اطلاعات خارجی توسط شرکت ها به منظور نیل به نوآوری بازاریابی از طریق نوآوری محصول و سازمان می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: This paper aims to further understand how firms transform external information into marketing innovation. The specific aim is to analyse the mediating role of product innovation and organizational innovation in the relationship between external information and marketing innovation. Design/methodology/approach: The study builds on the 2012 database Technological Innovation Panel (PITEC) with a sample of 994 manufacturing firms. The data are analysed using partial least squares structural equation modelling (PLS-SEM). Findings: The results show how external information obtained about relationships with suppliers, customers and competitors leads to marketing innovation. The study demonstrates the mediating effects of product innovation and organizational innovation on the relationship between external information and marketing innovation. Practical implications: Firms should utilize external information flows to innovate in both their products and organization as a prerequisite to marketing innovation. Originality/value: This paper provides linkages between perspectives of networks, innovation and marketing to better understand the background of the least studied dimension of innovation – marketing innovation. The main contribution is to explain how firms use external information to achieve marketing innovation through product and organizational innovation.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله از اطلاعات خارجی تا نوآوری در بازاریابی: نقش واسط نوآوری سازمانی و محصول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi