دانلود ترجمه مقاله نقش شبکه های تجاری در نوآوری

عنوان فارسی

نقش شبکه های تجاری در زمینه نوآوری

عنوان انگلیسی

The role of business networks for innovation

کلمات کلیدی :

  شبکه تجاری؛ نوآوری؛ پیوندهای اجتماعی؛ پیوندهای اقتصادی

درسهای مرتبط مدیریت دانش؛ مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 27
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. شبکه های تجاری و نوآوری 3. پیوندهای اقتصادی و اجتماعی 4. طرح پژوهشی 5. مثال های تجربی 6. تحلیل 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده - یک شبکه تجاری شامل شرکت هایی می باشد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به هم متصل بوده و روابط اجتماعی و اقتصادی به درک این ارتباطات کمک می کند. نوآوری می تواند به دو روش مرتبط با شبکه های کسب و کار باشد: این نوآوری ها ممکن است حاصل تعامل بین شرکاء تجاری باشد و یا نیازمند تناسب از طریق تغییرات به منظور تعامل الگوها میان شرکاء مختلف تجاری، تناسب در شبکه های کسب و کار فعلی یا جدید باشد. در منابع مربوط به نوآوری، ویژگی های افزایشی، ابتدایی یا سازنده نوآوری غالبا به عنوان درجه ای از تازگی شرح داده می شود. این مقاله، ویژگی های شبکه های تجاری را بر اساس نقش آن ها به منظور ایجاد انواع مختلف نوآوری و همچنین بر اساس پیامدهای مختلف برای شبکه تجاری دسته بندی می کند. بخش تجربی این مقاله، مبتنی بر شش مثال از مطالعه موردی حاصل از مصاحبه های انجام شده توسط محقق می باشد. یافته های این مقاله، روابط بین انواع نوآوری و نقش شبکه و پیامدهای شبکه را نشان می دهد. این مقاله از طریق بحث درباره نقش شبکه های تجاری در انواع مختلف نوآوری به تحقیقات قبلی کمک می کند. علاوه بر این، این مقاله از طریق نشان دادن انواع مختلف پیامدهای نوآوری برای شبکه تجاری، به تحقیقات قبلی کمک می کند. اکثر مطالعات قبلی در رابطه با شبکه های تجاری و نوآوری تنها مربوط به نحوه ی مشارکت گروه های مختلف در خلق ایده و توسعه ی نوآوری ها بوده، در حالی که پیامدهای شبکه کسب و کار به طور گسترده شرح داده نشده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

A business network consists of directly and indirectly connected companies, where social and economic ties help to understand these connection. Innovations could be seen to relate to business networks in two ways: they may result from interaction between business partners, or they would need to fit into, or through changes to interaction patterns among various business partners, be fitted into new or current business networks. In the literature on innovation, the incremental, radical, or disruptive characteristics of the innovations are frequently described as degrees of newness. This paper categorizes characteristics of business networks based on their role to create various types of innovations, and based on the various types’ consequences for the business network. The empirical part of this paper is based on six case-study examples from interviews performed by the author. The findings suggest links between the type of innovation, and the role of the network and network consequences. The paper contributes to previous research through discussing the role of business networks for various types of innovation. Furthermore, the paper contributes to previous research through indicating the various types of innovations’ consequences for the business network. Most previous research on business networks and innovation only concerns itself with how various parties participate in idea generation and co-development of innovations, while the consequences for the business network is not described extensively.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نقش شبکه های تجاری در نوآوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi