دانلود ترجمه مقاله تاثیر شیوه های مدیریت دانش بر نوآوری سبز و توسعه پایدار شرکت
عنوان فارسی |
تاثیر شیوه های مدیریت دانش بر نوآوری سبز و توسعه پایدار شرکت: یک تحلیل ساختاری |
عنوان انگلیسی |
Impact of knowledge management practices on green innovation and corporate sustainable development: A structural analysis |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت دانش؛ پایداری؛ نوآوری سبز؛ محیط سبز؛ استراتژی سازمانی؛ توسعه سبز |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 82 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. نظریه و فرضیات 3. روش تحقیق 4. بحث و بررسی و دلالت ها 5. نتیجه گیری پیوست
چکیده – پژوهش حاضر به بررسی نقش مدیریت دانش (KM) در نوآوری سبز و اقدامات توسعه پایدار شرکت (CSD) می پردازد. محققین، داده ها را از مدیران سطح پایین، سطح میانی و سطح بالا از شرکت های خدماتی و تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ مقیاس واقع در پاکستان جمع آوری کردند. داده ها با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری (SEM) و برای بررسی نحوه تاثیر فرآیندهای KM (با عنوان، خلق، اکتساب، به اشتراک گذاری و کاربرد دانش) بر تکنولوژی سبز و محیط و نوآوری مدیریت سبز و نیز جنبه های اقتصادی و اجتماعی پایداری، آنالیز شدند. بر طبق نتایج حاصله، KM تاثیر چشم گیری بر نوآوری سبز و فعالیت های CSD دارد. همچنین نوآوری سبز، تاثیر مثبت و چشم گیری بر CSD را نشان داد. تحلیل ابعادی نیز نشان داد که به استثنای خلق و اکتساب دانش که تاثیر چشم گیری بر پایداری اجتماعی داشت، تمام مسیرها حاکی از نتایج چشم گیری بودند. علاوه بر این، دریافتیم که KM، در همه شرکت های تولید و خدماتی و با هر اندازه ای که باشند، اهمیت یکسانی دارد. مقدمه: سه دهه گذشته شاهد تحولات زیست محیطی، تکنولوژیکی و اجتماعی بوده است که این موضوع باعث تغییراتی در محیط عملیاتی سازمان ها شده است (کانسینو و همکاران، 2018). یکی از این تغییرات، ظهور پدیده اینترنت بود که مرزهای جغرافیایی را برای همه کسب و کارها و نیز برای همه مستریان حذف نموده و منجر به پدیده جهانی شدن گردید. در این دوره، مشتریان نه تنها می تواند به آسانی با تامین کنندگان مختلف در سراسر جهان ارتباط داشته باشند، بلکه می توانند جایگزین هایی را نیز بیابند که نیازهای خود را با هزینه های کمتری برآورده کنند (مردانی و همکاران، 2018)؛ در این راستا، اکتساب و حفظ مزیت رقابتی، به چالشی واقعی برای شرکت ها تبدیل شده است. بنابراین، به منظور تحقق نیازهای مشتریان و رسیدن به اهداف توسعه پایدار (SD)، سازمان های پویا، استراتژی های متعددی را اتخاذ کرده اند که اثربخشی آنها در افزایش عملکرد سازمانی اثبات شده است، مانند مدیریت دانش (KM) و مدیریت کیفیت جامع (TQM).
The current study examines the role of knowledge management (KM) in green innovation and corporate sustainable development (CSD) activities. The researcher collected data from lower, middle and upper-level managers of small, medium and large-sized manufacturing and services firms located in Pakistan. The data was analysed through structural equation modelling (SEM) to investigate how KM processes, namely knowledge creation, acquisition, sharing and application, impact on green technology and green management innovation and environment, social and economic aspects of sustainability. As per the results, KM significantly impacts on green innovation and CSD activities. Green innovation also indicated significant positive impact on CSD. The dimensional analysis indicated that with the exception of knowledge creation and acquisition, which indicated an insignificant impact on social sustainability, all the paths indicated significant results. Moreover, KM is found as equally important for all sizes manufacturing and services firms. Introduction: The preceding three decades have experienced a number of social, technological, and environmental changes, which have customized the operational environment of organizations (Cancino et al., 2018). One of those changes is the emergence of the internet, which has eliminated the geographical boundaries for businesses as well as for customers, and has resulted in globalization. In this era, customers can not only easily contact different suppliers around the world, but can also find the substitutes which fulfil their needs at a lower cost (Mardani et al., 2018); making the acquisition and sustaining of competitive advantage a real challenge for firms. Therefore, to fulfil customers’ needs and to achieve the goal of sustainable development (SD), dynamic organizations adopt multiple strategies whose effectiveness in enhancing organizational performance is proven, such as knowledge management (KM) and total quality management (TQM).
ترجمه این مقاله در 29 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 15 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.