دانلود ترجمه مقاله بررسی و جهت گیری های آتی مطالعات تجربه برند
عنوان فارسی |
بررسی و جهت گیری های آتی مطالعات در زمینه تجربه برند |
عنوان انگلیسی |
A review and future directions of brand experience research |
کلمات کلیدی : |
  تجربه برند؛ برند؛ مروری بر مقالات؛ چارچوب مفهومی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی؛ برندینگ |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 136 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش بررسی مقالات 3. نتایج 4. چارچوب رویه روش تحقیق 5. چارچوبی مفهومی برای تجربه برند 6. بحث و بررسی و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده
تجربه (حاصل شده از) برند، در مقالات بازاریابی اهمیت بیشتری را به خود جلب کرده است، زیرا بازاریابان آنرا یک استراتژی اساسی در ایجاد رابطه درازمدت مصرف کننده-برند، می دانند. این مطالعه تلاش می کند تا یک ارزیابی جامع و سنتز ادبیات آکادمیک در مورد تجربه برند، انجام دهد. برای رسیدن به این هدف، نویسندگان از یک مرور ادبی نظام مند استفاده کردند، و در نتیجه 73 مقاله مرتبط را از 38 ژورنال، شناسایی و تحلیل کردند. این تحلیل، اطلاعات قابل توجهی در مورد- مطالعات تجربی در مقایسه با مفهومی، تاکید بر صنعت، کشور انجام پژوهش، طراحی پژوهشی، فنون تحلیل داده و ماهیت روش نمونه گیری و پاسخگران- حاصل می کند. مطالعه حاضر، گرایش روش شناختی در مطالعات تجربه برند را با ارجاع به چهارچوب «مردیت، راتوری، آمواکو-گیامپاه و کاپلان» (1989) ارائه می دهد و دریافته است که اکثریت این مطالعات براساس ادراک افراد در مورد واقعیت شی (پژوهش های مثبت گرایی منطقی/مبتنی بر الگوی تجربه گرایی) می باشند. همچنین، یک چهارچوب مفهومی در مورد پیشآیندها و پیآمدهای تجربه برند، ارائه می شود. در آخر، بحث و توصیه برای پژوهش های آتی و پس از آنها، محدودیت های مطالعه، توضیح داده می شوند.
Brand experience has been gaining increased importance in marketing literature, as marketers consider it a vital strategy in building long term consumer-brand relationship. This study attempts to do a comprehensive assessment and synthesis of academic literature on brand experience. To do this, authors take up a systematic review, identifies and analyses 73 relevant articles from 38 journals. The analysis provides significant information about–empirical versus conceptual studies, industry focus, country of research, research design, data analysis techniques and nature of sampling method and respondents. This study presents methodological trend in brand experience studies with reference to Meredith,Raturi, Amoako-Gyampah, and Kaplan (1989) framework, and it has been found that majority of the studies are based on people's perception of object reality (logical positivist/empiricist paradigm based researches). A conceptual framework about brand experience antecedents and consequences is also presented. At last, we provide discussion and suggestions for future research, followed by limitations of the study.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.