دانلود ترجمه مقاله تاثیرات گرایش راهبردی در راستای جامعه روی کارایی کسب و کارهای کوچک
عنوان فارسی |
بسط دیدگاه مبتنی بر منبع: تاثیرات گرایش راهبردی در راستای جامعه روی کارایی کسب و کارهای کوچک |
عنوان انگلیسی |
Extending the resource-based view: Effects of strategic orientation toward community on small business performance |
کلمات کلیدی : |
  دیدگاه مبتنی بر منبع؛ جهت گیری و گرایش استراتژیک؛ جامعه؛ کسب و کار کوچک؛ رویکرد ذینفع ابزاری |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 67 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. روش تحقیق 4. تجزیه و تحلیل 5. بحث و بررسی
دلایل متخصصین: دلایل عملی معنی دار را می توان از تحقیق مجدد بدست آورد. اهمیت پیوسته عواملی همچون جهت گیری کارآفرینی و سرمایه هوشمند بر عملکرد شرکت نشان می دهد که تمایز در کسب و کار کوچک حائز اهمیت است. این تمایز در تصمیم گیری استراتژیک همانند اول بودن در بازار، ارائه محصولات جدید، منحصربفرد بودن و ریسک پذیری محاسبه شده روی می دهد. همچنین سازماندهی بسیار هوشمند باعث تمایزی می شود که در آن کارکنان ارزیابی شده و دانشی خلق می شود که با رقابت دوچندان نمی شود. این فرایند دو قسمتی برای کسب و کارهای کوچک در مرحله آغازین یا برای شروع مشکل است. سپس کسب و کارهای کوچک در زمینه محصولات و خدمات تفاوت رقابتی بهتری در ذهن مشتریان کسب می کنند طوری که هیچ نگرانی نسبت به مهارتهای کارکنان وجود ندارد. برای کسب و کارهای خرده فروش، نتایج نشان دهنده نیاز به شروع سریع از نظر نوآوری بودن، ریسک پذیری در صورت نیاز، تقویت دانش و تجربه کارکنان و استفاده از CSR در روش استراتژیک می باشند. برخلاف برخی صنایع تجاری، فنی و تولیدی که تفاوت در محصول یا فرایند مشهود است، صنایع خرده فروش اغلب بعنوان کسب و کارهای تقلیدی در محصولات و خدمات خود توصیف می شوند (دیویس، 1998). نوآوری خرده فروشی طی زمانهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است که فناوری استفاده شده در آن برای محیط چندکانالی و تک کانالی، کسب و کارها را به بررسی مسائلی همچون خودیاوری، گرافیک نقطه فرش و تجربه معامله بعنوان ابزار تاثیرگذاری بر رفتار خرید مشتری وادار می سازد (پانتانو، 2014). بدین منظور، نیاز به کسب و کارهای خرده فروشی جهت تمایز بهتر محصولات یا خدمات از طریق تمرکز افزایشی بر نوآوری و بازاریابی تلاشهای CSR می تواند به ارتباط طولانی مدت با مشتری منجر شود. مسئولیت اجتماعی شرکت برای کسب و کارهای کوچک مهم است، چون نتایج رابطه معنی داری با پیامدهای عملکرد نشان می دهند. شرکتها برای حل مسائل اجتماعی باید طرح و برنامه هایی داشته باشند و همچنین برای اینکه بعنوان کسب و کار مسئول اجتماعی تلقی شوند، احتمالا همانند مشتریان درباره اینکه کدام محصول را بخرند و کجا بفروشند، به اجرای انتخاب بپردازند. باید گفت که تمام مسائل اجتماعی توسط کسب و کارهای کوچک حل نمی شوند (یا نباید حل شوند). همانطور که کارول و شابانا (2010، ص 93) اظهار داشتند، CSR در طول جنگهای اجتماعی و اقتصادی کوچک برای مدیران کسب و کار تغییر یافته اند و CSR در دنیای کنونی دارای موفقیت اقتصادی و پذیرش اجتماعی می باشد. در نهایت، ارتباطات گروه اجتماعی مهم است. مدیران/ مالکین کسب و کارهای کوچک احتمالا فرصت ارتقاء کسب و کار از طریق ارتباطات گروهی را کسب کنند که مستقیما بر فروش (تلاشهای مشارکتی یا هم آفرینی برای محصولات یا خدمات) یا از طریق ابزار غیرمستقیم همچون مسائل استخدام و کارکنان تاثیر می گذارد. روابط قوی گروهی بالاتر از همه به جامعه پیام می دهد که کسب و کار یکی از آنها می باشد و بهترین علاقه جامعه به ابزار سودآوری را نشان می دهد.
Practitioner implications: Meaningful practical implications can be gleaned from the re-search. The continued importance of factors such as entrepreneurial orientation and intellectual capital on firm performance suggests that within small businesses, differentiation is important. This differentiation can take place through strategic decision making such as being the first to market, offering new and unique products, and taking calculated risks. They may also differentiate by creating a highly intellectual organization where employees are valued and knowledge is created that cannot be duplicated by competition. This two part process, though, may be difficult for small businesses in an early stage or for start-ups. Small business focus may subsequently shift to better achieve competitive difference in the minds of consumers regarding the products and services, with little to no concern of the employee skill set. For retail small businesses, the results suggest the need to "hit-the-ground running" in terms of being innovative, taking risks when necessary, leveraging the knowledge and experience of the employees and using CSR in a strategic way. Unlike some of the trade, technical, or manufacturing industries where point-of-difference can be seen through product or process, the retail industry has often been described as "copycat" business in many of its products and services (Davies, 1998). Retail innovation has also become a key focus of recent times, where technology used in an Omni-channel or multichannel environment forces businesses to consider things such as self-service, point-of-sale graphics, and shopping experience as a means to influence customer purchase behavior (Pantano, 2014). To this end, the need for retail businesses to better differentiate their product or services through an increased focus on innovation or marketing of their CSR efforts can go a long way to connecting with consumers. Corporate social responsibility remains important to small businesses, as the results indicate a significant relationship with performance outcomes. Companies should have plans in place to properly address issues within the community and be seen as a socially responsible business may ultimately pay off as consumers make selections on which products to buy and where to shop. That said, not all social concerns can (or should be) addressed by small businesses. As noted by Carroll and Shabana (2010, p.93) CSR has shifted for business managers over the wars from simple social considerations to economic considerations, and that CSR in today's world is about "doing good to do well". Finally, community group ties remain important Small bussiness owners/managers may find opportunity to enhance the business through group ties which can directly affect sales (co-creation or collaborative efforts on products or services) or through indirect means such as recruiting and staffing issues. Above all, strong group ties can signal to the community that a business is one of them" and has the best interest of the com-munity at large rather than simply as a means to make a profit.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.