دانلود ترجمه مقاله تحقيق در مورد ارزيابي ارزش مدل کسب و کار تجارت الكترونيكي
عنوان فارسی |
تحقيق در مورد ارزيابي ارزش مدل کسب و کار تجارت الكترونيكي |
عنوان انگلیسی |
Research on Value Evaluation of E-commerce Business Model |
کلمات کلیدی : |
  تجارت الکترونیک؛ حالت ارزش e3؛ مدل تجاری؛ ارزیابی ارزش؛ ارزش آفرینی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 14 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش تحقیق و ابزارها 3. ساخت مدل کسب و کار برای تجارت الکترونیکی شرکت با استفاده از مدل ارزش e3 4. شبیه سازی مدل 5. نتایج و پیشنهادات اصلی
چکیده – مطالعه مدل های تجاری یک موضوع مهم برای کارآفرینی و اهداف سازمانی است؛ زیرا مدل های تجاری فرصت های شرکت برای ارزش آفرینی و ارزش گذاری را تحت تاثیر قرار می دهد. در این تحقیق، شکافی وجود دارد که باید برطرف شود و این شکاف یک مسئله تحقیقاتی مهم (یعنی چگونگی تجسم این فعالیت های معامله و محاسبه درآمد به ترتیب ) که باید حل شود را نشان می دهد. بنابراين، اين مقاله، مدل e3 براي بررسي ارزش آفرینی شركت تجارت الكترونيكي در فرآيند را اتخاذ کرده و مي تواند براي انتخاب يا بهينه سازي فعاليت هاي ارزشي كه هر دو پژوهش و عمل در زمينه شركت هاي تجارت الكترونيك را تسریع می کند، مورد استفاده قرار گيرد. نتیجه نشان می دهد که: 1. این مدل قادر است رفتارهای مشتریان را بررسی کند که به بینش آنها برای درک بهتر تجربیات و انتظارات مشتریان آنلاین و تصمیم گیری های منطقی می انجامد. 2. این مدل فعالیت های اصلی مدل تجاری را نشان می دهد و از شیوه های بهینه سازی فعالیت های ارزشمند بهره می برد. 3. این روش مدل سازی روش فعالیت حرفه ای برای آزمایش واقعی در مدل های تجاری جایگزین را ارائه می کند تا شرکت ها بتوانند فرصت های مختلف را قبل از تعهد به سرمایه گذاری خاص در واقعیت شبیه سازی کنند.
The study of business models is an important topic for entrepreneurship and organizational purpose because business models affect firms’ possibilities for value creation and value capture. The present study leaves a gap to be bridged, and the gap reveals a critically important research problem to be resolved, that is, how to visualize these transaction activities and calculate revenue respectively. This paper, therefore, adopts e3 model for investigations of E-commerce enterprise value generating in the process, and can be used to select or optimize value activities that advance both research and practice in the field of E-commerce enterprises. The result indicates that: 1. Profitability sheet is able to capture customers’ behaviors, which gives them insights to better understanding online customers’ experiences and expectations, and make reasonable decisions. 2. This model illustrates the main activities of business model and exploits the ways to optimize value activities. 3. This modeling approach provides pro-activities way to actually experiment with alternative business models, by making enterprise to simulate various possibilities before committing to specific investments in reality.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.