دانلود ترجمه مقاله کنترل توان راکتیو بهینه برای شبکه توزیع با بارهای تهویه مطبوع کنترل شده

عنوان فارسی :

روش کنترل توان راکتیو بهینه برای شبکه توزیع با نقاط حالت عادی باز نرم و بارهای تهویه مطبوع کنترل شده

عنوان انگلیسی :

An optimal reactive power control method for distribution network with soft normally-open points and controlled air-conditioning loads

کلمات کلیدی :

  شبکه توزیع؛ نقطه معمولاً باز نرم؛ بار تهویه مطبوع؛ کنترل ولتاژ؛ محدودیت ولتاژ راه اندازی

درسهای مرتبط : کنترل توان راکتیو
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 32
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
37,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. ولتاژ راه اندازی بحرانی بار تهویه مطبوع 3. مدل کنترل توان راکتیو بهینه برای شبکه توزیع با استفاده از SNOP و DLC 3.1. توابع هدف مدل کنترل راکتیو بهینه 3.2. قیدهای مدل کنترل راکتیو بهینه 4. مطالعه موردی 4.1. مقایسه اثرات کنترل توان پایین 4.2. مقایسه برش بار و تلفات توان 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

The paper proposes an optimal reactive power control method for distribution systems with soft normally-open points (SNOP) and considering the direct load control (DLC) of thermostatically controlled air-conditioning loads. The starting voltage constraints of aggregate air-conditioning loads connected into a distribution network is studied according to the direct control mode and the starting characteristic of air-conditioning load. Using the flexible regulating capacity of power flow of SNOP, an optimal model of reactive power flow for distribution systems with SNOP is established to meet the voltage quality of sensitive loads and the starting requirements of aggregate air-conditioning loads. In the model, the load balancing commands of different DLC aggregators, the on/off status of thermostatically controlled air conditioner, the power regulating command of SNOP, the voltage adjusting and reactive power compensation devices are comprehensively controlled in the constraints of reduction balance and starting voltage of air-conditioning loads, as well as the conventional network and voltage constraints. And a multi-objective functions are developed for the objectives of solving the low-voltage problems, minimizing the comfort impacts on users of air-conditioning and minimizing the active power loss of distribution systems. Finally, the simulation results of a practical 53-bus 10 kV distribution system demonstrate the accuracy and effectiveness of the proposed method. Introduction: Load demands of distribution systems usually maintains at a high level in the summer and the winter, because of seasonal temperatures in a longtime. Because of the heavy load condition of distribution networks, the low-voltage problems are widely occurring and influencing the power supplying quality of consumers [1]. For urban areas, the maximum air-conditioning loads can reach 30–40% of the peak load in a day [2,3]. For example, it is estimated that air-conditioning loads are in a proportion of 43% in 2016 and shows an increasing trend in recent years in Chengdu, China. Thus, the demand-side management (DSM) of aggregate air-conditioning loads is introduced to encourage clients to decrease the power usage during peak load periods by Electric Power Research Institute (EPRI) [4]. There are many methods to engage clients in DSM, including pricing-based approaches (time-of-use pricing, critical-peak pricing, peak-time rebate, and real-time pricing) as well as direct load control (DLC) [5–8]. The DLC programs are mostly applied when the system is in an extreme event (such as high production costs, low system reliability) to provide the ability of power balance and frequency regulation by shedding partial loads. And the air-conditioning loads have a large amount of capacity for heat storage, which have potentials for power load regulations by direct load control (DLC) conducted by electric power companies [8].

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله، روش کنترل توان راکتیو بهینه برای سیستم های توزیع با نقاط حالت عادی باز نرم (SNOP) و با ملاحظه کنترل بار مستقیم (DLC)، بارهای تهویه مطبوع کنترل شونده با ترموستات، را پیشنهاد می دهد. محدودیت های ولتاژ آغازین تجمیع بارهای تهویه مطلوب متصل شده به یک شبکه توزیع طبق مد کنترل مستقیم و مشخصات راه اندازی بار تهویه مطبوع مورد مطالعه قرار می گیرد. با استفاده از ظرفیت تنظیم انعطاف پذیر برای پخش توان SNOP، مدلی بهینه از پخش توان راکتیو برای سیستم های توزیع با SNOP ایجاد می شود تا کیفیت ولتآژ بارهای حساس و الزامات راه اندازی تجمیع بارهای تهویه مطبوع، رعایت شود. در این مدل، فرمان های متوازن سازی بار تجمیع کنندگان DLC مختلف، وضعیت خاموش/روشن تهویه مطبوع کنترل شونده با ترموستات، فرمان تنظیم توان SNOP، دستگاه های تنظیم کننده ولتاژ و جبرانسازی توان راکتیو به صورت جامع در محدوده های تعائدل کاهشی و ولتاژ راه اندازی بارهای تهویه مطبوع و همچنین قیدهای شبکه و ولتآژ متداول، برآورده می شوند. و توابع چند هدفی برای حل مسائل ولتآژ پایین معرفی می شوند تا اثرات بر آسایش کاربران تهویه مطبوع به حداقل برسد و افت توان اکتیو سیستم های توزیع، کمینه شود. در آخر، نتایج شبیه سازی سیستم توزیع 10 کیلوولت 53 شین واقعی، دقت و اثربخشی روش پیشنهادی را نشان می دهند. مقدمه: تقاضای بار سیستم های توزیع، معمولاً در تابستان و زمستان در سطوح بالایی باقی می مانند که این بخاطر دماهای فصلی در مدت زمان است. بخاطر شرایط بار سنگین شبکه های توزیع، مسائل ولتاژ پاین به میزان زیادی رخ می دهند و بر کیفیت توان تامین برای مصرف کنندگان تاثیر می گذارد[1]. برای نواحی شهری، حداکثر بارهای تهویه مطبوع می تواند به 30 تا 40 درصد از پیک بار در روز برسد [2،3]. برای مثال، برآورد می شود که بارهای تهویه مطبوع ، در یک نسبت 43% در سال 2016 بوده اند و روند رو به افزایشی در سالهای اخیر در چنگدو، چین نشان داده است. بنابراین، مدیریت طرف تقاضا (DSM) بارهای تهویه مطبوع جمعی برای ترغیب مشتریان به کاهش مصرف توان در طی پیک بار بوسیله انستیتو پژوهش توان الکتریکی (EPRI)، معرفی می شود [4]. روشهای بسیاری برای دخیل کردن مشتریان در DSM وجود دارد، شامل رویکردهای مبتنی بر قیمت گذاری (قیمت گذاری زمان استفاده، قیمت گذاری پیک بحرانی، بازپرداخت زمان پیک و قیمت گذاری بلادرنگ) و همچنین کنترل بار مستقیم (DLC) را می توان نام برد [5-8]. برنامه های DLC عمدتاً هنگامی بکار گرفته می شوند که سیستم در یک رویداد حاد (مانند هزینه های تولید زیاد، قابلیت اطمینان کم سیستم) باشد تا توانایی متوازن سازی توان و تنظیم فرکانس را با برش جزئی بارها، فراهم کند. بارهای تهویه مطبوع، مقدار ظرفیت زیادی برای ذخیره حرارتی دارند که این امر پتانسیل تنظیم توان قدرت بوسیله کنترل مستقیم بار (DLC) انجام شده توسط شرکت های قدرت الکتریکی را دارد [8].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 24 و 25 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 37,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله کنترل توان راکتیو بهینه برای شبکه توزیع با بارهای تهویه مطبوع کنترل شده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 5 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.