دانلود ترجمه مقاله مدل برنامه نویسی برای ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی

عنوان فارسی

رویکرد مدل برنامه نویسی دو سطحی برای ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی با در نظر گرفتن هزینه های شارژ کاربر

عنوان انگلیسی

Bi-level programming model approach for electric vehicle charging stations considering user charging costs

کلمات کلیدی :

  انتخاب محل؛ تنظیم ظرفیت؛ برنامه نویسی دو سطحی؛ خودروهای الکتریکی؛ بهینه سازی چند هدفه

درسهای مرتبط انرژی های نو
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 27
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
89,900 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بیان مساله 3. فرمولاسیون ریاضیاتی 4. تحلیل موردی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – توسعه سریع خودروهای الکتریکی (EV ها)، تقاضای بیشتری بر برنامه ریزی و ساخت ایستگاه های شارژ خودروی الکتریکی (EVCS های) عمومی، وارد کرده است. از آنجایی که کاربران EV در رفتار شارژ خود بسیار خودمختار هستند، منافع سرمایه گذاران و کاربران EV به صورت متقابل تحت تاثیر قرار می گیرند و برای ایجاد توازن، چالش برانگیز می شود. بنابراین، این مقاله، یک مدل برنامه ریزی دو سطحی برای متوازن سازی منافع سرمایه گذاران و کاربران EV و بهینه سازی هزینه های اقتصادی جهان و در عین حال بهبود رضایت از خدمات کاربران، پیشنهاد می کند. هدف مدل سطح بالا، بهینه سازی هزینه اقتصادی است. برعکس، هدف مدل سطح پایین، بهینه سازی رضایت کاربران EV از خدمات است و مشخص کننده رضایت کاربران EV از شارژ از طریق هزینه های زمان انتظار در صف، مسافت طی شده، حجم شارژ مدنظر و حجم شارژ واقعی، و به بیان دقیقتر منعکس کننده خودمختاری کاربران EV است. ترکیبی از ایستگاه های شارژ سریع و غیرسریع نیز برای برنامه ریزی جهت برآورده کردن نیازهای کاربران مختلف و بهبود بازده عملیاتی ایستگاه های شارژ، مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت، یک مطالعه موردی در ناحیه پکن صورت می گیرد تا تایید شود که مدل بهینه سازی مزایای هزینه اقتصادی سراسری کم، صف انتظار کوتاه برای کاربران، و رضایت بالا از خدمات را دارا می باشد. مقدمه: توسعه اجتماعی و فنآورانه جامعه بشری ارتباط تنگاتنگی با مصرف انرژی دارد. در سالهای اخیر، با توسعه جامعه بشری، مصرف انرژی افزایش زیادی داشته است که منجر به بوجود آمدن یک سری مسائل مانند گرمایش زمین و تغییرات محیط اکولوژیکی شده است. بنابراین، بررسی و توسعه منابع انرژی تجدیدپذیر برای جایگزینی تدریجی سوخت های فسیلی، مورد اتفاق نظر کشورهای سراسر دنیا قرار گرفته است. برق، به عنوان یک منبع انرژی پاک را می توان از منابع انرژی تجدیدپذیر مختلف مانند منابع خورشیدی، بادی، جذر و مدی و زمین گرمایش بدست آورد و یکی از بهترین جایگزین ها برای انرژی فسیلی است. EV های تامین انرژی شده بوسیله برق که گازهای آلاینده تولید نمی کنند اخیراً توجه جهانی را به خود جلب کرده اند و سریعاً توسعه یافته و مورد استفاده قرار گرفته اند. با رشد سریع تعداد مالکان EV، برنامه ریزی و ساخت EVCS های عمومی، که یک مکان بسیار مهم برای ارتقا و کاربرد EV ها می باشد، از اهمیت زیادی برای توسعه EV ها برخوردار است. طبق دستورالعمل شتاب دادن به ترویج و کاربرد خودروهای انرژی جدید صادر شده توسط شورای ایالتی و دستورالعمل هایی برای توسعه زیرساخت شارژ EV (2015-2020) صادر شده توسط وزارت انرژی ملی چین [1]، ساخت زیرساخت شارژ در چین براساس اصل «ابتدا ایستگاه ها» می باشد و پیشرفت متعادلی داشته است. بنابراین، برنامه ریزی ایستگاه های شارژ عمومی برای خودروهای الکتریکی به یک جهت پژوهشی مهم تبدیل شده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The rapid development of electric vehicles (EV) has placed greater demands on the planning and construction of public electric vehicle charging stations (EVCS). As EV users are highly autonomous in their charging behavior, the interests of investors and EV users are mutually affected and challenging to balance. Therefore, this paper proposes a bi-level planning model to balance the interests of investors and EV users and optimize global economic costs while improving the service satisfaction of users. The upper-level model aims to optimize the economic cost. In contrast, the lower-level model aims to optimize the service satisfaction of EV users and characterizes the charging satisfaction of EV users through the costs of charging queuing time, distance traveled, desired to charge volume, and actual charging volume, to more accurately reflect the autonomy of EV users. A combination of fast and slow charging piles is also used for planning to meet the needs of different users and improve charging stations' operational efficiency. Finally, a case study is conducted in an area of Beijing to verify that the optimization model has the advantages of low global economic cost, short charging queuing time for users, and high service satisfaction. Introduction: Humanity's social and technological development is closely linked to energy use. In recent years, with the expansion of human society, energy consumption has increased tremendously, thus leading to a series of problems such as global warming and changes in the ecological environment. Therefore, exploring and developing renewable energy sources to gradually replace fossil fuels has become countries' consensus worldwide. Electricity, as a clean energy source, can be obtained directly from various renewable energy sources such as solar, wind, tidal and geothermal energy and is one of the best alternatives to fossil energy. EVs powered by electricity and do not emit polluting gasses have recently received worldwide attention and have been rapidly developed and used. With the rapid growth of EV ownership, the planning and construction of public EVCSs, an essential facility for the promotion and application of EVs, is of great significance to the development of EVs. According to the Guidance on Accelerating the Promotion and Application of New Energy Vehicles issued by the State Council and the Guidelines for the Development of EV Charging Infrastructure (2015–2020) issued by the National Energy Administration of China [1], the construction of charging infrastructure in China is based on the principle of "piles and stations first" and is moderately advanced. Therefore, planning public charging stations for electric vehicles has become an important research direction.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 20 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 5 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 89,900 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مدل برنامه نویسی برای ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi