دانلود ترجمه مقاله مدل ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی ادغام شده با انرژی بادی

عنوان فارسی

یک مدل تصادفی برای ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی ادغام شده با انرژی بادی

عنوان انگلیسی

Stochastic model for electric vehicle charging station integrated with wind energy

کلمات کلیدی :

  سیستم ذخیره سازی انرژی باتری؛ شبکه توزیع الکتریکی؛ ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی؛ زیرساخت شارژ چندگانه؛ توان بادی

درسهای مرتبط انرژی های نو
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 29
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
46,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق و مدل 3. همبستگی استراتژی ها 4. برنامه ریزی تصادفی برای مقابله با عدم قطعیت ها 5. شبکه تحت مطالعه 6. نتایج و بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مقاله، امکانات و ظرفیت شارژ بهینه برای ایستگاه شارژ خودروی برقی را طراحی می کند. امکانات شارژ، با استفاده از شارژرهای سریع، متوسط و سرعت پایین، مدل سازی می شود. توان های اسمی این شاررژها تعیین شده اند. ایستگاه شارژ به شبکه برق متصل است و بوسیله انرژی باد و ادوات ذخیره انرژی تامین می شود. اندازه یابی بهینه و عملکرد سیستم ذخیره، بهینه سازی می شوند. شبکه برق، بوسیله تقویت خط، مقاوم سازی می شود. عدم قطعیت قدرت باد در نظر گرفته می شود و بوسیله برنامه ریزی احتمالاتی مدنظر قرار می گیرد. این مدل به صورت برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط احتمالاتی بیان می شود و بوسیله جعبه ابزار GAMS حل می شود. نتایج نشان می دهند که توان های اسمی شارژرهای سریع، متوسط و سرعت پایین به ترتیب به اندازه 116، 84 و 52 کیلووات، بهینه سازی می شوند. توان شارژر سریع، 27% بیشتر از متوسط است و شارژر متوسط نیاز به حدود 38% توان بیشتر در مقایسه با سیستم سرعت پایین دارد. سیستم ذخیره، با توان اسمی برابر با 133 کیلووات طراحی می شود و می تواند 85% از انرژی خود را در طی یک ساعت تخیله کند. خطوط به اندازه 183% تقویت می شوند تا تقاضای انرژی ایستگاه شارژ را تامین کنند. انرژی، تقویت شبکه و تاسیسات شارژ، به ترتیب حدود 70%، 15% و 12% کل هزینه را پوشش می دهند. شبکه بدون سیستم ذخیره، نیاز به حدود 2% تقویت بیشتر دارد. کاهش تقویت خط به اندازه 30%، توان باتری را به اندازه 4 برابر افزایش می دهد. مقدمه: همزمان با توسعه انرژی های تجدیدپذیر و وسایل نقلیه الکتریکی بجز وسایل نقلیه عادی، اندازه یابی و مکان یابی بهینه ایستگاه های شاررژ در شبکه های برق به یک مسئله قابل توجه تبدیل شده است [1]. یکی از موضوعات اخیر، تجهیز ایستگاه های شارژ وسیله نقلیه الکتریکی با منابع انرژی تجدیدپذیر است. تلفیق منابع انرژی تجدیدپذیر در ایستگاه های شارژ خودروی الکتریکی، یک مسئله مفید و جالب است که توجه را در سالهای اخیر به خود جلب کرده است. از این نظر، ایستگاه های شارژ تامین شده با انرژی باد، و «باد-خورشیدی» ترکیبی، مطالعه و محقق سازی شده اند [2]. در اکثر موارد، ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی به شبکه توزیع لینک می شود و می تواند انرژی را از هر دوی شبکه و منابع تجدیدپذیر، تامین کند [3]. همچنین خودروهای الکتریکی با ساختمان ها تلفیق می شوند [4].

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper designs optimal charging facility and capacity for electric vehicle charging station. The charging facility is modeled containing fast, intermediate, and slow speed chargers. The nominal powers of these chargers are determined. The charging station is linked to the utility grid and it is supplied by wind energy and the energy storage devices. The optimal sizing and operation of storage system are optimized. The electrical grid is strengthened by line reinforcement. The uncertainty of wind power is included and dealt by stochastic programming. The model is expressed as stochastic mixed integer linear programming and solved by GAMS toolbox. The results demonstrate that the rated powers of quick, intermediate, and slow speed chargers are optimized on 116, 84, and 52 kW, respectively. The power of quick charger is 27% more than the intermediate one and the intermediate charger needs about 38% larger power facility compared to the slow speed system. The storage system is designed with rated power equal to 133 kW and it can discharge 85% of its energy during one hour. The lines are reinforced by 183% to supply the energy demand of the charging station. The energy, network reinforcement, and charging facility cover about 70%, 15%, and 12% of total cost. The network without storage system needs about 2% more reinforcement. Reduction of line reinforcement by 30% increases the battery power about 4 times. Introduction: Together with development of renewable energies and electric vehicles rather than fuel powered vehicles, the optimal sizing and siting of electric vehicle charging stations become an issue in the electrical networks [1]. One of the recent topics is to equip the electric vehicle charging stations with renewable energy resources. Integration of renewable energy resources in electric vehicle charging stations is a useful and interesting problem that has attracted attentions in the recent years. In this regard, solar [1], wind, and hybrid wind-solar powered charging stations have been studied and realized [2]. In the most cases, electric vehicle charging station is linked to the distribution network and can supply its energy from both grid and renewable resources [3]. The electric vehicles are also integrated to the buildings [4].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 16 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 5 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 46,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مدل ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی ادغام شده با انرژی بادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi