دانلود پایان نامه اتخاذ استراتژی های قیمت گذاری توسط مدیران هتل در واکنش به کووید 19

عنوان فارسی

اتخاذ استراتژی های قیمت گذاری توسط مدیران هتل در ترکیه در واکنش به شیوع کووید 19

عنوان انگلیسی

Adaptation of Pricing Strategies by Hotel Managers in Turkey Response to the Covid-19 Outbreak

کلمات کلیدی :

  کووید 19؛ بحران؛ استراتژی های قیمت گذاری؛ صنعت هتل

رشته های مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 74 دانشگاه : Luleå University of Technology Department of Social Sciences, Technology and Arts
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 94
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
449,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "اتخاذ استراتژی های قیمت گذاری توسط مدیران هتل در ترکیه در واکنش به شیوع کووید 19" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازرگانی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. داده های تجربی 5. تحلیل داده ها 6. یافته ها و نتیجه گیری

ترجمه چکیده

بر طبق یافته های بدست آمده، در سال های اخیر بحران کووید-19 تا حد زیادی صنعت گردشگری جهانی نظیر بخش هتل‌داری ترکیه را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین با توجه به اینکه هتل ها با چالش های فزاینده ای مواجه هستند، برای ادامه بقا در بازار و رقابت، انطباق استراتژی های قیمت گذاری به موضوعی حائز اهمیت تبدیل می شود. در پژوهش حاضر، تأثیر شیوع کووید-19 بر استراتژی های قیمت گذاری در صنعت هتلداری ترکیه و استراتژی های اجرا شده توسط مدیران هتل ها برای مقابله با چالش موجود در دوران بحرانی کووید 19 مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین پژوهش حاضر از طریق انجام یک تحقیق جامع، نظیر مصاحبه با مدیران هتل و تحلیل داده‌ها، بینش‌های شایان توجهی را در خصوص استراتژی‌های قیمت‌گذاری اتخاذ شده توسط هتل‌ها در دوران شیوع کووید 19 ارائه نموده، عوامل تاثیر گذار بر گزینش و کارایی این استراتژی‌ها و همچنین ارتباط آنها با عملکرد مالی هتل‌ها را مورد بررسی قرار می دهد. لازم به ذکر است که، ارزیابی تأثیر بحران کووید-19 بر استراتژی‌های قیمت‌گذاری در صنعت هتلداری ترکیه، شناسایی عوامل تاثیرگذار بر گزینش و کارایی استراتژی‌های مدیران هتل، بررسی ارتباط بین این استراتژی‌ها و عملکرد مالی هتل‌ها و ارائه دستورالعمل ها و راهکارهایی برای مدیریت موثر هتل برخی اهداف شایان توجه پژوهش حاضر می باشند. شایان ذکر است که، نتایج این پژوهش از نقش تاثیرگذار و قابل ملاحظه ای بر درک فعلی استراتژی های قیمت گذاری در صنعت هتلداری در زمان شیوع بحران کووید 19 برخوردار می باشد. همچنین، این تحقیق بینش‌های جدید و مفاهیم عملی را برای مدیران هتل با بررسی انطباق استراتژی‌های قیمت‌گذاری در اختیار قرار می دهد. شایان ذکر است که پژوهش حاضر با هدف کمک به مدیران برای تعیین و طرح ریزی استراتژی‌های قیمت‌گذاری موثری است که در نهایت به افزایش انعطاف‌پذیری و انطباق صنعت هتل‌داری منجر می شود. علاوه بر این، پیامدهای مهمی را نیز برای دانشگاهیان و صنعت به همراه دارد، زیرا بینش های ارزشمندی را در خصوص پویایی استراتژی های قیمت گذاری در زمان شیوع بحران کووید19 در اختیار قرار می دهد. شایان ذکر است که پژوهش حاضر با درک چالش‌ها و فرصت‌هایی که پیش روی مدیران هتل در طول شیوع بحران کووید 19 قرار دارد، به طور قابل ملاحظه ای در درک استراتژی‌های قیمت‌گذاری مدیریت هتل در بخش مهمان‌نوازی از تاثیر قابل ملاحظه ای برخوردار است.

چکیده انگلیسی

The Covid-19 crisis has had a profound impact on the global tourism industry, including the Turkish hotel sector. As hotels face unprecedented challenges, the adaptation of pricing strategies becomes crucial for their survival and competitiveness. This thesis investigates the impact of the Covid-19 outbreak on pricing strategies in the Turkish hotel industry and examines the strategies implemented by hotel managers to navigate this challenging period. Through a comprehensive research methodology, including interviews with hotel managers and data analysis, this study aims to provide valuable insights into the pricing strategies adopted by hotels during the crisis. It explores the factors influencing the selection and effectiveness of these strategies and examines their relationship with the financial performance of hotels. The research objectives include assessing the impact of the Covid-19 crisis on pricing strategies in the Turkish hotel industry, identifying the factors influencing the selection and effectiveness of hotel managers' strategies, exploring the relationship between these strategies and the financial performance of hotels, and providing recommendations and guidelines for effective hotel management. The results of this study make a valuable contribution to the current understanding of pricing strategies in the hotel industry during times of crisis. By exploring the adaptation of pricing strategies, this research provides new insights and practical implications for hotel managers. These findings aim to assist managers in formulating effective pricing strategies, ultimately enhancing the resilience and adaptability of the hotel industry. This research has important implications for both academia and industry, as it provides insights into the dynamics of pricing strategies in the context of a global crisis. By understanding the challenges and opportunities faced by hotel managers during the crisis, this study contributes to the broader understanding of hotel management pricing strategies in the hospitality sector.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 449,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه اتخاذ استراتژی های قیمت گذاری توسط مدیران هتل در واکنش به کووید 19”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi