عنوان فارسی |
جایابی بهینه ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی در سیستم توزیع |
درسهای مرتبط |
  جایابی بهینه؛ انرژی های نو؛ سیستم های توزیع انرژی |
تعداد اسلاید : 26 | فرمت : pptx |
قابلیت چاپ و پرینت : دارد | کیفیت طراحی : طلایی |
سال طراحی : 1403 | برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله |
قابلیت ویرایش : دارد | برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله |
دریافت ترجمه مقاله این پاورپوینت : | دانلود ترجمه مقاله مکانیابی بهینه ایستگاه های شارژ خودروی برقی |
رشد سریع تقاضای انرژی، کاهش میزان سوخت های فسیلی، و انتشار گازهای گلخانه ای تهدیدات مهمی هستند که نسل کنونی با آن روبروست. انتظار می رود تا سال 2023، میزان مصرف سوخت در بخش حمل و نقل تا 54% افزایش یابد. به طور خاص، انتشار CO2 در حمل و نقل جاده ای بخاطر افزایش مصرف گازوئیل در سال 2015 به میزان 4.1% افزایش یافت. بخش حمل و نقل سهمی 23 درصدی در انتشار جهانی گازهای گلخانه ای دارد و بنابراین از بخش حمل و نقل انتظار می رود سهم بزرگی در محدود نگه داشتن گرمایش جهانی در oC2 داشته باشد. موثرترین روش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در بخش حمل و نقل، جایگزینی خودروهای دارای موتورهای احتراق داخلی با خودروهای برقی با انتشار کم یا بدون انتشار آلاینده است. خودروهای برقی قابلیت کنترل انتشار گازهای گلخانه ای را دارند که مسبب تغییرات اقلیمی و گرمایش جهانی است. به جز جنبه های زیست محیطی، مزایای دیگر خودروهای برقی عبارتند از هزینه کار پایین تر، سروصدا و تعمیر و نگهداری کمتر که بر تصمیم بسیاری از کشورها تاثیر می گذارد تا خودروهای با موتور احتراق داخلی را به خودروهای برقی تبدیل کنند. در این پاورپوینت نیز به بررسی جایابی بهینه ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی در سیستم توزیع پرداخته شده است.
این پاورپوینت در 26 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز اسلاید شماره 2 مربوط به آن قرار داده شده است:
اگرچه نرخ رشد کنونی خودروهای برقی بخاطر فناوری باتری و زیرساخت شارژ نامناسب در وضعیت کمینه است. با این حال با سیاست های مساعد دولتی و توجه عمومی، این نرخ رشد به سرعت افزایش می یابد. سطح بالاتری از افزایش بار شارژ خودرو برقی به شبکه کنونی بدون اصلاح زیرساخت شارژ می توان آسیب جدی به مشخصه های شبکه مانند اتلاف توان، انحراف ولتاژ، و کیفیت توان بزند. یک راه موثر برای افزودن تقاضای بالاتر شارژ خودرو برقی اصلاح ایستگاه های شارژ عمومی با زیرساخت شارژ هماهنگ سازی شده است.
توزیع بخوبی برنامه ریزی شده ایستگاه شارژ منجر به محیط شارژ هماهنگ اصلاح شده با افزایش در یکپارچگی خودرو برقی می شود. مکان ایستگاه شارژ نقش مهمی برای تاثیر بر جنبه های مختلف شبکه دارد. جانمایی بهینه ایستگاه های شارژ نه تنها می تواند اتلاف توان را کاهش دهد، بلکه می تواند دسترس پذیری را بهتر کند. بکارگیری گسترده خودروهای برقی باز روی ایستگاه های شارژ عمومی را افزایش خواهد داد. در این حالت، جانمایی ایستگاه های شارژ باید تضمین کند که خودروها براحتی می توانند در سراسر شهر سیر کنند و هنوز به شارژ دسترسی داشته باشند.
اخیراً بسیاری از کارهای پژوهشی در مورد جانمایی و تعیین اندازه بهینه ایستگاه های شارژ بحث می کند که بیشتر روی اقتصاد و دیگر مسائل بهره برداری مربوط به شبکه تمرکز دارند. مشخصه های تصادفی خودروهای برقی روی جاده برای مطالعه تاثیر نفوذ خودرو برقی بر شبکه توزیع کنونی با در نظر گرفتن ازدحام احتمالی در شبکه توزیع آینده، بررسی شده است.
در ادامه، اسلاید شماره 23 مربوط به این پاورپوینت قرار داده شده است:
یک راهبرد جدید برای توضیح تاثیر چند ایستگاه شارژ در یک شبکه توزیع مطرح شده است. این روش مکان بهینه ایستگاه های شارژ را با اولویت برابر برای اتلاف سیستم توان و کاربرد موثر ایستگاه های شارژ ارزیابی می کند. مسئله با مدل سازی الزامات توان شارژ کلی چند خودرو برقی برای محاسبه PPF، و مدل سازی نیازمندی بار شارژ کل خودروهای برقی در یک ایستگاه شارژ ساختاردهی شد.
روش پیشنهادی روی یک سیستم آزمون 33 باسی برای تخصیص ایستگاه های شارژ آزمایش شده است. مشخص است که افزایش تعداد ایستگاه های شارژ اتلاف در شبکه را کاهش خواهد داد. با این حال بهترین راه حل توضیح می دهد که مکان بهینه باید بسته به توازن میان دو هدف انتخاب شود.
ترجمه مقاله مرتبط با این موضوع | دانلود ترجمه مقاله مکانیزم برنامه ریزی دینامیک برای تخصیص ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی |
ترجمه مقاله مرتبط با این موضوع | دانلود ترجمه مقاله جایابی بهینه ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی در شبکه توزیع |
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.