دانلود ترجمه مقاله جایابی بهینه ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی در شبکه توزیع
عنوان فارسی |
جایابی بهینه ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی در شبکه توزیع اکتیو |
عنوان انگلیسی |
Optimal Placement of Electric Vehicle Charging Stations in the Active Distribution Network |
کلمات کلیدی : |
  جایابی ایستگاه های شارژ؛ سیستم توزیع؛ خودروهای برقی (EV ها)؛ بهینه سازی |
درسهای مرتبط | جایابی بهینه؛ انرژی های نو؛ سیستم های توزیع انرژی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 32 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. نتایج 4. نتیجه گیری
چکیده – بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که، در تغییر شکل شهرهای هوشمند، الکتریکی کردن بخش حمل و نقل از نقش اساسی برخوردار است. شایان ذکر است که، استقرار زیرساخت های شارژ به خوبی برنامه ریزی شده و کارآمد همزمان با افزایش تعداد خودروهای برقی (EV ها) در جاده ها از اهمیت فزاینده ای برخوردار می باشد. علاوه بر این، شارژرهای سطح 3 در شارژ EV ها برخلاف ایستگاه های شارژ سطح 1 و سطح 2 از عملکرد سریعی برخوردار هستند. با این وجود، از آنجائیکه ممکن است شارژرهای سطح 3 به علت مصرف انرژی بالا باعث تغییر پارامترهای حیاتی سیستم شوند، نصب آنها در هر مکان احتمالی، از لحاظ فنی و اقتصادی چندان توجیه پذیر نمی باشد. در مطالعه حاضر، جهت مدیریت موثر بار EV و همچنین کاهش هزینه نصب، تلفات و بارگذاری ترانسفورماتور توزیع، ترکیب بهینه ای از هر سه نوع شارژرEV ارائه شده است. همچنین، در اجرای فرآیندهای تجزیه و تحلیل، اثرات تولید فتوولتائیک (PV) نیز در نظر گرفته شده است. همچنین لازم به ذکر است که بار EV با در نظر گرفتن ماهیت نامشخص کاربران خودرو، به عنوان یک فرآیند تصادفی، تحت مدلسازی قرار می گیرد. همچنین در مطالعه حاضر برای حل مسئله تصادفی غیرخطی محدود، از بهینه سازی ازدحام ذرات (PSO) و برای شبیه سازی مدل از متلب و OpenDSS استفاده شده است. همچنین، ایده پیشنهادی در سیستم توزیع واقعی دانشگاه ملی علوم و فناوری پاکستان (NUST) مورد اعتبارسنجی قرار گرفته است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که در مقایسه با سناریوی جایابی بهینه شارژرهای سطح 3 برای سطح نفوذ 20 درصد در فیدرهای تجاری، ترکیب بهینه شارژرهایی که در مکانهای مناسب نصب می شوند، به نحو موثری می تواند به کاهش هزینه از 3.55 میلیون دلار به 1.99میلیون دلار، تلفات روزانه از 787کیلووات ساعت به 286 کیلووات ساعت و تراکم ترانسفورماتور توزیع از 58درصد به 22 درصد منجر شود. لازم به ذکر است که این آمار در فیدرهای مسکونی، به ترتیب از 2.52 دلار به 0.81 میلیون دلار، از 2167 کیلووات ساعت به 398 کیلووات ساعت و از 106 درصد به 14 درصد با بهبود همراه بوده است. همچنین یافته های بدست آمده حاکی از آن است که ادغام PV به بهبود نمایه ولتاژ و کاهش تأثیر منفی بار EV منجر می شود. همچنین شایان ذکر است که مدل بهینهسازی پیشنهادی برای مناطق تجاری نظیر دفاتر، محوطه های دانشگاه، صنایع و همچنین مجتمع های مسکونی موثر واقع شود.
Electrification of the transportation sector can play a vital role in reshaping smart cities. With an increasing number of electric vehicles (EVs) on the road, deployment of well-planned and efficient charging infrastructure is highly desirable. Unlike level 1 and level 2 charging stations, level 3 chargers are super-fast in charging EVs. However, their installation at every possible site is not techno-economically justifiable because level 3 chargers may cause violation of critical system parameters due to their high power consumption. In this paper, we demonstrate an optimized combination of all three types of EV chargers for efficiently managing the EV load while minimizing installation cost, losses, and distribution transformer loading. Effects of photovoltaic (PV) generation are also incorporated in the analysis. Due to the uncertain nature of vehicle users, EV load is modeled as a stochastic process. Particle swarm optimization (PSO) is used to solve the constrained nonlinear stochastic problem. MATLAB and OpenDSS are used to simulate the model. The proposed idea is validated on the real distribution system of the National University of Sciences and Technology (NUST) Pakistan. Results show that an optimized combination of chargers placed at judicious locations can greatly reduce cost from 3.55million to1.99 million, daily losses from 787kWh to 286kWh and distribution transformer congestion from 58% to 22% when compared to scenario of optimized placement of level 3 chargers for 20% penetration level in commercial feeders. In residential feeder, these statistics are improved from 2.52 to 0.81 million, from 2167kWh to 398kWh and from 106% to 14%, respectively. It is also realized that the integration of PV improves voltage profile and reduces the negative impact of EV load. Our optimization model can work for commercial areas such as offices, university campuses, and industries as well as residential colonies.
ترجمه این مقاله در 19 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 18 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.