دانلود ترجمه مقاله مکانیابی بهینه ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در شبکه توزیع
عنوان فارسی |
مکانیابی بهینه ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در یک شبکه توزیع |
عنوان انگلیسی |
Optimal Placement of Electric Vehicle Charging Stations in a Distribution Network |
کلمات کلیدی : |
  جریان بار احتمالاتی؛ یکپارچه سازی خودرو برقی؛ تخصیص بهینه |
درسهای مرتبط | جایابی بهینه؛ انرژی های نو؛ سیستم های توزیع انرژی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 27 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
دانلود پاورپوینت مقاله جایابی ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مدل سازی ریاضی 3. رویکرد حل مسئله چندمنظوره 4. داده های شبیه سازی و سیستم آزمون 5. مطالعه موردی و نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده – رواج روزافزون و آگاهی محیطی بهبود یافته شبکه حمل و نقل کنونی را به سمت خودروهای برقی سوق می دهد. با افزایش تعاد خودروهای برقی متصل به شبکه، جانمایی نامناسب ایستگاه های شارژ برای آرایش ترافیکی شهر و شبکه توزیع برق مضر خواهد بود. همچنین رفاه مالکان خودرو برقی را مخدوش کرده و اتلاف توزیع را بیشتر خواهد کرد. بنابراین این مقاله روش جدیدی برای تخصیص بهینه ایستگاه های شارژ با کمینه سازی اتلاف های توزیع سیستم و افزایش ضریب بهره برداری ایستگاه های شارژ پیشنهاد می کند. از آنجا که این دو هدف مغایر هم هستند، از الگوریتم ژنتیک مرتب سازی نامغلوب (NSGAII) برای حل این مسائل استفاده می شود. یک روش مدل سازی بار احتمالاتی برای توسعه تقاضای شارژ خودروهای برقی بکار گرفته می شود. روش پیشنهادی روی سیستم آزمون آزمایش می شود که با بهینه سازی سیستم 33 باس استانداردIEEE به دست می آید. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که روش پیشنهادی نه تنها قادر به کاهش اتلاف سیستم است، بلکه منافع اقتصادی در عین جانمایی ایستگاه های شارژ در یک شبکه به همراه دارد.
The rising popularity and improved environmental awareness are making the present transportation network move towards electric vehicles (EVs). With the increased number of grid-connected EVs, inappropriate placement of charging stations (CSs) will be injurious to city traffic layout and the power distribution network. It will also deprive the convenience of EV owners and increase distribution loss. Therefore, this paper proposes a new method for optimal allocation of CSs by minimizing distribution losses of the system and increasing the utilization factor of CSs. Since these two objectives are contradictory, non-dominated sorting genetic algorithm (NSGAII) is used to solve them. A probabilistic load modelling method is employed to develop the charging demand of EVs. The proposed method is tested on a test system which is obtained by modifying the standard IEEE 33 bus system. Simulation results show that the proposed method is not only able to reduce the system loss but also achieve economical benefits while placing CSs in a network.
ترجمه این مقاله در 14 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 12 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.