دانلود پاورپوینت و تحقیق مطالعه ای بر مبانی و ماهیت تحول سازمانی

عنوان فارسی

مطالعه ای بر مبانی و ماهیت تحول سازمانی: استراتژی ها، طبقه بندی و چشم اندازها

درسهای مرتبط

  مدیریت رفتار سازمانی

تعداد اسلاید : 19 فرمت : pptx
قابلیت چاپ و پرینت : دارد کیفیت طراحی : طلایی
سال طراحی : 1403 برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله
قابلیت ویرایش : دارد برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله
پاورپوینت مدیریت
قیمت دانلود :
31,200 تومان
توضیحات

در این تحقیق، ابتدا مقدمات و تعاریف مربوط به تغییر و تحول سازمانی ارائه شده و مبانی آن از چشم انداز دانش مدیریت بررسی شده است. دیدگاه های مختلفی در مورد تحول سازمانی وجود داشته که به بررسی آنها پرداخته شده و در ادامه نیز رویکردها و همچنین انواع آن طبقه بندی شده است. در ادامه به توضیحاتی در مورد تحویل سازمانی می پردازیم:

تعییر و تحول سازمانی یک تغییر تدریجی و اصولی است که شرکت ها در فرهنگ سازمانی و ساختار سازمانی خود همراه با تغییر چشم انداز رقابتی، نیازها و خواسته های مشتریان متعهد به اعمال آن هستند. تحول سازمانی زمانی رخ می ‌دهد که تغییری در روش انجام کسب و کار یا در زمان مهندسی مجدد یا فعالیت بازسازی رخ دهد. برخی از عناصر کلیدی که در طی این تحول تغییر می کنند، ارزش های شرکت، ماموریت، چشم انداز و فرهنگ کلی سازمان هستند.

اهمیت تغییر و تحول سازمانی:

برای دستیابی به مزیت رقابتی، لازم است که شرکت ها همچنان روش هایی را برای رشد و تکامل خود در پیش بگیرند. علاوه بر اینکه نوآوری در محصول و خدمات از اهمیت فزاینده ای برخوردار است، اطمینان از  اینکه سازمان، کارکنان و فرآیندهای تجاری از سرعت عمل لازم برخوردار بوده و به فعالیت خود ادامه می دهند نیز حائز اهمیت است. تحول سازمانی بر تغییر نحوه عملکرد کارکنان یک شرکت اشاره دارد. در کنار تغییرات ساختاری، نگرش و نقطه نظرات کارکنان و همچنین فرهنگ سازمان نیز به طور قابل ملاحظه ای تغییر می کند. این موضوع در زمینه مدل سازی مجدد یک سازمان نیز کاملا صدق می کند. علاوه بر این تحول سازمانی می تواند به بهبود عملکرد کارکنان، فرهنگ کاری مثبت، مزیت رقابتی و در نهایت کسب و کار پر رونق تر منجر شود.

این پاورپوینت در 19 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز، اسلاید شماره 17 آن قرار داده شده است:

این محصول دارای یک فایل تحقیق 26 صفحه ای در قالب فایل WORD نیز می باشد که در ادامه تصویر مربوط به صفحه  آن قرار داده شده است:

انواع تحول سازمانی:

افراد، فرآیند و فناوری، سه حوزه اصلی هستند که تحول استراتژیک را برنامه ریزی  می کنند و بایستی در نظر گرفته شوند.

افراد:

فرهنگ و تغییر ارزش در یک سازمان زمانیکه به تغییرات سازمانی می نگریم، بسیار حائز اهمیت است. همچنین بازخورد کارکنان، دریافت مزایا در قبال انجام کار صحیح، بازخورد منظم، ساختار سازمانی مشخص و غیره از مولفه هایی هستند که نشان می دهند کارکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

روند:

بهبود و تقویت فرآیند های موجود و به کارگیری فرآیندهای چابک از دیگر ویژگی های مهم تحول سازمانی محسوب می شوند. فرآیندهای بهتر می تواند به افزایش کارایی، راندمان و عملکرد کلی یک شرکت منجر شوند.

فناوری:

نوآوری، مهارت فنی و خودکارسازی، از جمله عناصر اساسی هستند که می توانند باعث رونق کسب و کار شوند. کسب ‌وکاری که پیشرفت ‌های تکنولوژیکی کمتری داشته باشد، ممکن است در معرض رکود قرار گرفته و نتواند به مزیت رقابتی دست یابد. تحول سازمانی یک فرآیند پیوسته است و شرکت ها برای آنکه بتوانند در یک بازار رقابتی مطرح باقی بمانند، بایستی آگاهانه این تغییرات را طبقه بندی و اولویت بندی کنند.


سفارش ترجمه

دیدگاهها

  1. سیدمجید

    من به دنبال یه پرزنته در خصوص ضرورت تغییرات ساختار سازمانی یک شرکت با توجه به تغییرات محیطی و افزایش حجم بازار و …. هستم که به مدیریت ارشد سازمان ارائه کنم و پیام پرزنته این باه که لازمه تا ساختار قدیمی شرکت را بازنگری کنیم.

    • bagher

      سلام
      با یک پاورپوینت حرفه ای این کار قابل انجام است
      لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا در اسرع وقت براتون آماده کنند
      09360147484
      باتشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi