عنوان فارسی |
ارزیابی فاکتورهای موثر بر عملکرد کارکنان بانک ها در مورد برند |
عنوان انگلیسی |
Evaluation of factors affecting the performance of bank employees regarding the brand |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازرگانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
ترجمه مقاله مرتبط با این پروپوزال | دانلود ترجمه مقاله تاثیر تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر بازاریابی شفاهی مشتریان بانک |
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
این نمونه پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی تهیه شده و در آن به بررسی موضوع فاکتورهای موثر بر عملکرد کارکنان بانک ها در مورد برند پرداخته شده است. تمامی سرفصل های مورد نیاز و استاندارد برای تهیه یک پروپوزال کامل در این نمونه، رعایت گردیده اند. این سرفصل ها و ساختارها شامل مواردی همچون بیان مساله، بیان اهداف و فرضیات، پیشینه تحقیق، روش تحقیق و … هستند که هر کدام از این سرفصل ها نیز به زیرعنوان های دیگری تقسیم بندی می گردند. مطمئنا یکی از بهترین روش های آشنایی دانشجویان با روش های پروپوزال نویسی، مطالعه چندین نمونه پروپوزال استاندارد می باشد. لازم به توضیح است که مسیرهای پژوهشی مشخص شده در این تحقیق و نیز منابع به کار رفته در آن می توانند شروعی برای انتخاب موضوعات جدید پروپوزال و پایان نامه برای دانشجویان و پژوهشگران باشند.
مدیریت برند در صنعت بانکداری به مجموعه ای از فعالیت ها و استراتژی ها اشاره دارد که به منظور ساختن، حفظ، و تقویت هویت و تصویر برند بانک انجام می گردد. در این صنعت حساس و پر رقابت، ایجاد یک برند قوی از اهمیت بسیاری برخوردار است. توسعه استراتژی های موثر برای مدیریت برند در بانکداری به عوامل متعددی بستگی دارد که از بین مهمترین آنها می توان به مواردی همچون ایجاد اعتماد در مشتری، ابتکار و نوآوری، ارتباطات موثر، حمایت از جوانان، مدیریت بهره وری و کیفیت، حضور آنلاین، و … اشاره نمود. در این بین، کارمندان بانک، نقش بسزایی را در این زمینه ایفا می نمایند.
با گذشت چند دهه از آغاز به کار بانک های خصوصی و تمرکز آنها بر مباحثی چون مشتری مداری و ایجاد ارزش برای مشتریان، تغییرات اساسی در رویکرد کارکنان و ارائه خدمات بانکی نسبت به بانکهای دولتی رخ داده است. این تغییرات نه تنها به ارتقاء کیفیت خدمات، بلکه به تحول در فرهنگ کلان بانکداری ایران منجر شده اند. آزادی و استقلال نسبی مدیران بانکهای خصوصی به ویژه در زمینه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت راهبردی و حتی مدیریت برند، موجب شده است که این بانکها به دنبال تبیین خود در بازار و تضمین جایگاه خود در ذهن مشتریان باشند.
بانکهای خصوصی با بهره گیری از استراتژی های نوآورانه در ارتباط با مشتریان، توانسته اند تا تصویری متفاوت از خود ایجاد کنند. برخی از این بانکها به جای تمرکز بر معاملات رسمی و سنتی، به توسعه فناوری های نوین پرداخته و خدمات بانکی را به صورت آنلاین و قابل دسترسی در هر زمان و مکان ارائه داده اند. این اقدامات علاوه بر جذب مشتریان جدید، باعث رضایت و استقبال بیشتر مشتریان فعلی نیز شده است.
این پروپوزال در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مرتبط با آن قرار داده شده است:
فرهنگ مشتری مداری که بانکهای خصوصی از آن پیروی می کنند، به طور مستقیم روی نحوه برخورد با مشتریان تاثیر دارد. این بانکها به دنبال ارتقاء تجربه مشتری هستند و سعی دارند تا ارتباطات فراتر از معاملات مالی را با مشتریان برقرار کنند. از طریق برگزاری جلسات مشورتی، ارائه مشاوره های مالی شخصی و حتی برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی، این بانکها تلاش می کنند تا به عنوان همراه قابل اعتماد مشتریان در همه جنبه های زندگی آنها شناخته شوند.
همچنین، با تمرکز بر مفاهیم بازاریابی، بانکهای خصوصی به نحوی خلاقانه و جذاب خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند. استفاده از رویدادها و تخفیف های ویژه، ایجاد برنامه های پاداش برای مشتریان و حتی همکاری با شرکت های مختلف برای ارائه امکانات ویژه به مشتریان، از راهکارهای بازاریابی است که بانکهای خصوصی از آن بهره مند شده اند. تأکید بر مدیریت راهبردی نیز از جمله ویژگی هایی است که بهواسطه آن، بانکهای خصوصی توانسته اند تا به بهبود عملکرد و موقعیت خود در بازار بانکی ایران برسند. این مدیریت هوشمندانه به آنها این امکان را می دهد تا با تحلیل دقیق وضعیت بازار، به روزرسانی استراتژی های خود را انجام دهند و با تغییرات سریع در محیط اقتصادی، همگام باشند. به علاوه، مدیریت برند نیز نقش بسزایی را در این زمینه ایفا نموده است. در کل، بانکهای خصوصی با این تغییرات و تحولات، نه تنها نقش بزرگی در ارتقاء نظام بانکی ایران ایفا کرده اند، بلکه به عنوان نمونه های موفقی از تجارب مشتری مداری، بازاریابی هوشمند و مدیریت استراتژیک شناخته شده اند. این بانکها با رویکردهای نوین و ارائه خدماتی متناسب با نیازها و ترجیحات مشتریان، به عنوان مهمترین ستون های حمایت اقتصادی کشور به حساب می آیند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.