دانلود پروپوزال تاثیر ابزارهای بازاریابی اینترنتی بر رفتار خرید مصرف کننده

عنوان فارسی

مطالعه ای بر تاثیر ابزارهای بازاریابی اینترنتی بر رفتار خرید مصرف کننده

عنوان انگلیسی

A Study on the Impact of Internet Marketing Tools on Consumer Purchasing Behavior

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
89,900 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

بازاریابی اینترنتی که با نام های دیگری چون بازاریابی آنلاین و بازاریابی دیجیتال نیز شناخته شده، به معنی بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای آنلاین می باشد. این ابزارها توسط بسیاری از شرکت های چندملیتی و بین المللی مورد استفاده قرار گرفته و دامنه آن نیز در سراسر جهان گسترش یافته است. اینترنت، کل مفهوم و چشم انداز بازاریابی را تغییر داده و رشد آن نیز اقتصاد جهانی را شدیدا تحت تاثیر قرار داده است. همچنین بازاریابی اینترنتی، روش های بازاریابی و رفتار مصرف کنندگان را تغییر داده است. در همین راستا، رسانه های اجتماعی یکی از ابزارهای مهم بازاریابی اینترنتی هستند که طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را جذب خود کرده اند.

ظهور تکنولوژی در جهان تجارت باعث شده تا وظیفه بازاریابان از تبلیغات بیلبوردی و کاغذی به محیط های بازاریابی اینترنتی تغییر یابد. امروزه شرکت ها نیز به جای تبلیغات محصولات شان در قالب تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها، مجلات، روزنامه ها و غیره روی طراحی صفحات وب تمرکز کرده اند. بازاریابی اینترنتی، آینده مدیریت بازاریابی است چرا که سریع و کم هزینه بوده و اطلاعات دقیق را به موقع در اختیار مشتریان قرار می دهد. تحقیقات نشان داده که امروزه افراد زیادی جذب تبلیغات آنلاین می شوند. شبکه های اجتماعی و محیط وب مخصوص گروه سنی خاصی نیست و هرکسی می تواند این تبلیغات ها را در صفحات وب مشاهده نماید. امروزه مصرف کنندگان، وفادار به برند خاصی نیستند، بنابراین با کمک بازاریابی آنلاین، شرکت ها می توانند محصولات و خدمات خود را به روزرسانی کنند تا بتوانند وفاداری مصرف کنندگان خود را حفظ کنند. برای بقا در دنیای کسب و کار امروزه، شرکت ها باید ابزارهای بازاریابی اینترنتی را برای خرید و فروش آنلاین اتخاذ نمایند و می توان گفت که این ابزارها، عامل طلایی موفقیت شرکت ها محسوب می شوند.

این پروپوزال نیز با تمرکز بر این موضوع، برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. نوشتن پروپوزال، اولین و مهم ترین مرحله در آماده سازی یک پایان نامه می باشد و می توان گفت برخی از دانشجویان در این مرحله با مشکلاتی روبرو می شوند، از جمله عدم آشنایی با ساختارهای یک پروپوزال. پیشنهاد ما مطالعه چندین پروپوزال و آشنایی با این چارچوب ها می باشد. همچنین مطالعه این محصول می تواند الهام بخش ایده های تحقیقاتی جدیدی برای پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به حوزه مدیریت بازاریابی و مدیریت بازرگانی باشد.

در ادامه نیز می توانید بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد و همچنین فایل مقاله بیس را مشاهده نمایید:

بازاریابی اینترنتی و رفتار خرید


دیدگاهها

  1. حسنا لگزیان

    مطالبتون به نظرم خوب هست.

  2. حسنا لگزیان

    مقالاتتون مفید هست ، موفق باشین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi