دانلود ترجمه مقاله برون سپاری و عملکرد سازمانی

عنوان فارسی

برون سپاری و عملکرد سازمانی: دیدگاه کارکنان

عنوان انگلیسی

Outsourcing and Organizational Performance: The Employee Perspective

کلمات کلیدی :

  برون سپاری؛ پیمانکاری دولتی؛ عملکرد سازمانی؛ رضایت شغلی

درسهای مرتبط مدیریت دولتی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : SAGE
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 98
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت :

دانلود پاورپوینت مقاله تاثیر برون سپاری بر بازده سازمانی

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
44,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

یک چارچوب مفهومی را ارائه می دهیم که توجیه های موجود در مورد اثرات برون سپاری بر نیروی کار دولت و عملکرد سازمانی را با هم تلفیق می کند و آنها را گسترش می دهد. سپس، منطق خود را با استفاده از 5 سال داده های پانل (2010 تا 2014) از نهادهای فدرال آمریکا، آزمون می کنیم. این شواهد، اثرات منفی متعادل برونسپاری بر عملکرد سازمانی را به صورت درک شده توسط کارکنان، نشان می دهند. همچنین این تحلیل آشکار می کند که برونسپاری، بر عملکرد ادراک شده از طریق تاثیر بر رضایت شغلی، موثر است. از زمان اجرای اصلاحات «مدیریت دولتی جدید» (NPM) در دهه 1980، دولت ها بطور گسترده ای بر بخش خصوصی برای تولید و تحویل خدمات دولتی اتکا کرده اند (پولیت و بوکائرت، 2011). برونسپاری یک ابزار سیاستی مهم است که به نام بازده بیشتر و یک اولویت اتخاذ شده برای شیوه های شبیه به کسب و کار، بکار گرفته می شود. اما، ما تنها پیشرفت محدودی در درک پیامدهای گسترده تر برونسپاری، حاصل کرده ایم (هینریش، لین و میلوارد، 2009). اکثر پژوهش ها بر بازده و اثربخشی کارکردها و خدمات دولتی توجه کرده اند (ویلیامسون، 1985، 1991)، درحالی که جنبه پرسنل دولتی بر اثرات برونسپاری بر عملکرد سازمانی، به ندرت ارزیابی شده است. این باعث بوجود آمدن توضیحات و توجیه های ناکامل در مورد پیامدهای برونسپاری می شود (لیندهولست، هانسن، راندروپ، پرسون و کریستوفرسون، 2018). این پژوهش، بررسی ها در مورد تاثیر برونسپاری بر عملکرد سازمانی از دیدگاه کارکنان دولتی را ارائه می دهد. کارکنان دولتی، به عنوان یکی از اجزاء مهم و کلیدی بخش دولتی، علایق، تفکرات و ارزش های متفاوتی دارند که آنها را از دیگر اجزاء، جدا و متمایز می سازد. بخصوص اینکه، کارکنان دولتی، شاهد گسترش پیوسته برونسپاری دولتی به مدت چندین دهه به عنوان یک ابزار جایگزین ارائه خدمات دولتی، بوده اند و بنابراین، انتظارات معینی در مورد پیامدهای برونسپاری- چه خوب چه بد- برای خودشان و سازمانهایشان، دارند. تعداد زیادی از مقالات قبلی در مورد نگرش های مرتبط با کار، بیان می کنند که آنچه که کارکنان فکر می کنند و احساسشان در مورد سازمانشان، سیاست های سازمان ها و رهبران، بر انگیزه، رفتار و در نهایت عملکرد آنها تاثیر دارد (اوستروف، 1992؛ ریکتا، 2008). بنابراین، تحلیل نحوه تاثیر گذاری برون سپاری دولتی بر ادراکات و عقاید کارکنان، می تواند بر درک گسترده تر اینکه این شیوه چگونه بر سازمان های دولتی تاثیر می گذارد، را تقویت سازد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

We develop a conceptual framework that integrates and extends existing explanations of outsourcing’s effects on the government workforce and organizational performance. We then test our logic using 5 years of panel data (2010-2014) from U.S. federal agencies. The evidence presents modest negative effects of outsourcing on organizational performance as perceived by employees. The analysis also reveals that outsourcing affects perceived performance through its influence on job satisfaction. Since the advent of the New Public Management (NPM) Reforms in the 1980s, governments have relied extensively on the private sector for the production and delivery of public services (Pollitt & Bouckaert, 2011). Outsourcing is an important policy tool employed in the name of greater efficiency and a decided preference for business-like practices. Yet, we have made only limited progress in understanding the broader consequences of outsourcing (Heinrich, Lynn, & Milward, 2009). Most of the research focus has been outward on the efficiency and effectiveness of public functions and services (Williamson, 1985, 1991), while government personnel’s perspective on the effects of outsourcing on organizational performance has been rarely evaluated. This renders fractional explanations of outsourcing outcomes (Lindholst, Hansen, Randrup, Persson, & Kristoffersson, 2018). This research provides an exploration of the impact of outsourcing on organizational performance from the perspective of public employees. As one of the key public sector constituents, government employees have different interests, thoughts, and values that set them apart from other constituents. In particular, public employees have witnessed the continued expansion of government outsourcing for the several decades as an alternative tool for delivering public services and, therefore, hold certain expectations about the consequences of outsourcing— both good and bad—for themselves and their organizations. A huge literature on work-related attitudes indicates that what employees think and how they feel about their organization, its policies, and its leaders influence their motivation, behavior, and, ultimately, their performance (Ostroff, 1992; Riketta, 2008). Thus, analyzing how government outsourcing influences employee perceptions and attitudes can foster a broader understanding of how this practice affects public organizations.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 21 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 12  آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب) این محصول همچنین دارای یک پاورپوینت 42 اسلایدی زیبا برای ارائه کلاسی می باشد
قیمت : 44,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله برون سپاری و عملکرد سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi