دانلود ترجمه مقاله اثربخشی سازمانی در صنعت هتلداری
عنوان فارسی |
اثربخشی سازمانی در صنعت هتلداری: دیدگاه مدیران |
عنوان انگلیسی |
Organizational effectiveness in hospitality: Managers perspectives |
کلمات کلیدی : |
  اهداف سازمانی؛ اثربخشی؛ خلاء تحقیق و عمل؛ مدیریت هتلداری و مهمانداری |
درسهای مرتبط | مدیریت جهانگردی و گردشگری؛ مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 3 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 22 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. اثربخشی سازمانی 3. روش ها 4. یافته ها و بحث و بررسی 5. مسیرهای پژوهشی و نتیجه گیری
درحالی که از طریق هوش شهودی متوجه می شویم که هر سازمان به دنبال اثربخش بودن از نظر اهداف بیان شده خود می باشد، هیچ اتفاق نظری در مورد معنا یا سنجش اثربخشی سازمانی، وجود ندارد. علاوه بر آن، اگرچه پیش آیندهای اثربخشی سازمانی اغلب در مدل های آکادمیک بررسی شده اند، اما ارزش این مدل ها نه به اجرا مرتبط است نه مخصوص صنایع خدماتی مانند صنعت هتلداری است، بنابراین باعث بوجود آمدن یک شکاف و خلاء در درک ما از آنچه که یک سازمان موثر را تشکیل می دهد، می شود. در این مقاله، یک مطالعه کیفی برای ارزیابی معنا و پیش آیندهای اثربخشی سازمانی را با انجام مصاحبه های نیمه ساختارمند با مدیران عمومی هتل ها، اجرا می کنیم. از طریق تحلیل مضمومی، چهار ضابطه عمده پدیدار شدند که مولفه های مهم اثربخشی سازمانی محصول می شوند، که عبارتند از پیامدهای مالی، پیامدهای مهمان، پیامدهای کارکنان و پیامدهای اجتماعی. یافته های ما، دلالت هایی برای محققان در مورد اینکه چه پیامدهای سازمانی برای مدیران هتل بیشتر از همه مهم هستند ، فراهم می کنند و بنابراین به رفع شکاف بین پژوهش و عمل، کمک می کنند. مقدمه: در عصر رشد سریع صنعت از طریق مدل های تجاری نوین، مانند Airbnb، ادغام از طریق ادغام شرکتی و خرید شرکت، مانند ابر ادغام Marriott-Starwood و رقابت شدید بخاطر ازدیاد گسترده برند، صنعت هتلداری و بخصوص بخش هتل، در وضعیت تنزل (flux) علیرغم رشد تقاضای مسافرت، وجود دارد. درحالی که هدف نهایی اکثر سازمان های تجاری، موثر بودن در بهره گیری از یک مزیت رقابتی پایدار است، اما در واقعیت، مزیت های رقابتی می توانند شرکت هایی که اغلب در جدال برای بقا هستند را تضعیف کند یا آنها را از صنعت بیرون کنند.
While the received wisdom is that every organization strives for effectiveness towards its stated goals, there is no consensus in either the meaning or measurement of organizational effectiveness. Further, although the antecedents of organizational effectiveness are often explored in academic models, the value of these models is neither relevant to practice, nor specific to service industries like the hospitality industry, thus leading to a gap in our understanding of what constitutes an effective organization. In this paper, we undertake a qualitative study to assess the meaning and antecedents of organizational effectiveness by conducting semi-structured interviews with general managers of hotels. Through thematic analysis, four major criteria emerged that were considered important components of organizational effectiveness, namely financial outcomes, guest outcomes, employee outcomes and societal outcomes. Our findings offer direction to scholars on what organization outcomes matter most to hotel managers and thus help narrow the gap between research and practice. Introduction: In an era of industry disruption via innovative business models, like Airbnb, consolidation through mergers and acquisitions, like the Marriott-Starwood mega merger, and hyper-competition by widespread brand proliferation, the hospitality industry and most notably the hotel sector, is in a state of flux despite growing travel demand. While the ultimate goal of most business organizations is to be effective in garnering a sustained competitive advantage, in reality, competitive advantages can weaken and ineffective firms often struggle to survive or exit the industry.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.