دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر استراتژی های نوآورانه در صنعت مهمانداری
عنوان فارسی |
استراتژی های نوآوری مهمانداری: تحلیل عوامل موفقیت و چالش ها |
عنوان انگلیسی |
Hospitality innovation strategies: An analysis of success factors and challenges |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی نوآوری؛ مدیریت نوآوری؛ شیوه های نوآوری؛ نوآوری غیر فناورانه؛ نوآوری فناورانه؛ مهمان داری؛ شرکت های خدماتی؛ گردش فروش؛ عملکرد؛ داده های CIS |
درسهای مرتبط | مدیریت جهانگردی و گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 68 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مرور مقالات 3. روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی
چکیده – نوآوری در صنعت مهمانداری و هتلداری، علاقه قابل توجهی را به خود معطوف نموده است، تا حدودی به این دلیل که فرآیندها و فعالیت های آن بسیار متنوع هستند، و تا حدودی به این دلیل که تاثیر آن بر عملکرد هنوز یک معما می باشد. این مطالعه یک مدل نظری جامع را ارائه می دهد که ترکیبی از نوآوری فناورانه و غیر فناورانه و رابطه متقابل بین استراتژی های مختلف نوآوری که در ایجاد مزایای رقابتی نقش دارند را بررسی می کند. این مطالعه با استفاده از داده های CIS از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲، به طور تجربی استراتژی های مختلف نوآوری را مورد بررسی قرار می دهد، نقش آنها را در عملکرد سازمانی تحلیل می نماید، و تغییرات بخشی را در استراتژی های نوآوری بین مهمان داری و سایر زیر بخش های خدماتی بررسی می کند. تحلیل مقایسه ای نشان می دهد که مهمان داری حداقل یک فعالیت خدماتی نوآورانه است. یافته ها همچنین نشان می دهند که در هتل ها گردش فروش به طور مثبت به استراتژی های نوآوری پیچیده ای مرتبط است که هم بر نوآوری فناورانه و هم غیر فناورانه تاکید دارند. این مطالعه نتیجه می گیرد که سطح نوآوری از بخشی به بخش دیگر متغیر است و استراتژی های نوآوری می تواند اثرات متفاوتی بر عملکرد بسته به این بخش داشته باشد.
Innovation in hospitality has attracted considerable interest, partly because its processes and activities are so diverse, and partly because its impact on performance is still a puzzle. This study proposes a comprehensive theoretical model that reviews combinations of technological and non-technological innovation and the interrelation between different innovation strategies that contribute to generating competitive advantages. Using data from 2010 and 2012 CIS, it empirically examines different innovation strategies, analyzes their role in organizational performance, and thoroughly researches sectoral variation in innovation strategies between hospitality and other service subsectors. Comparative analysis suggests that hospitality is the least innovative service activity. The findings also show that in hotels sales turnover is positively related only to complex innovation strategies that emphasize both technological and non-technological innovation. The study concludes that the level of innovation varies from sector to sector and that innovation strategies can have different effects on performance depending on the sector.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.