دانلود ترجمه مقاله ارتباطات سازمانی به عنوان عامل مهم رفتار سازمانی

عنوان فارسی

ارتباطات سازمانی به عنوان عامل مهم رفتار سازمانی

عنوان انگلیسی

organizational communication as an important factor of organizational behaviour

کلمات کلیدی :

  ارتباطات؛ سازماندهی؛ سازمانی؛ رفتار؛ رضایتمندی ارتباطاتی

درسهای مرتبط مدیریت رفتار سازمانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : EFOS
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 6
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
14,400 تومان
فهرست مطالب

1- اهمیت ارتباطات برای سازماندهی 2- شبکه‌های ارتباطی در سازمان 2-1- شبکه‌های رسمی گروهی کوچک 2-2- شبکه‌های ارتباطی گروه‌های رسمی 3- مطالعه‌ای پیرامون رضایت ارتباطات کارمندان در محیط سازمانی 4- نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده امروزه سازماندهی، اهداف خاص خود را به منظور رسیدن به یک کسب و کار بهتر و موفق تعیین کرده است، و برتری نسبی را در این رقابت به دست آوریده است. برای دستیابی به این اهداف، ارتباطات سازمانی، که فی نفسه دلالت بر ارتباطات میان کارفرمایان و همچنین ارتباطات بین سطوح مختلف همان سازمان دارد، از اهمیت قاطعی برخوردار است. ارتباطات به عنوان المانی از رفتار سازمانی، در سطح گروهی به عنوان متغیر مستقل دیده شده است. در این مقاله ما اهمیت ارتباطات برای سازمان، و فرایند و کانال ارتباطی برای جریان اطلاعاتی از طریق شبکه‌ گروه های رسمی کوچک و شبکه ی گروه های غیر رسمی را توضیح خواهیم داد. بدین وسیله ما همچنین می خواهیم تاکید کنیم بر اینکه ما نیاز بیشتری به ارزش دهی به ارتباطات، به عنوان عامل مهم رفتار سازمانی، داریم، با توجه به رشد تغییرات در سازمان‌ها که با چالش های و فرصت های جدیدی برای تست کردن شیوه های اجرایی رفتار سازمانی مختلف، روبه رو هستند. ما همچنین میزان رضایتمندی را با ارتباطات نشان خواهیم داد که در آن، اپراتورهای اقتصادی مشاهده شده در ایالت اوسییک-بارانجا (Osijek-Baranja)، و ارزیابی تاثیرات ارتباطات بر سطح کارکنان در کسب و کار، عملکردی همانند هم دارند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract Organization sets itself specific objectives in order to meet the better business success, and to gain comparative advantage over the competition. For these objectives to be achieved, of crucial importance is organizational communication per se which implies communication among employees, as well as communication between different hierarchic levels in the same organization. Communication as an element of organizational behaviour is seen through the group level as the independent variable. Throughout this paper we shall explain the importance of communication for organization, the communicational process and channels for information flow through the network of small formal groups and the network of informal groups. Hereby we also want to emphasize the greater need for appreciation of communication as the important factor of organizational behaviour due to the growing changes in organizations which face the leadership with new challenges and opportunities for testing the different organizational behaviour concept modes. We will also demonstrate the extent of satisfaction with communication within the observed economic operators in Osijek-Baranja County, and evaluate the impact of communication on the employee level on business performance of the same.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 14,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ارتباطات سازمانی به عنوان عامل مهم رفتار سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi