دانلود ترجمه مقاله تعهد سازمانی در حمایت از رهبری سازمانی

عنوان فارسی

ارزیابی تعهد سازمانی در حمایت از رهبری سازمانی

عنوان انگلیسی

Evaluating Organizational Commitment in Support of Organizational Leadership

کلمات کلیدی :

  تعهد سازمانی؛ مشارکت؛ ارزیابی

درسهای مرتبط مدیریت رفتار سازمانی؛ مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. ارزیابی تعهد سازمانی 3. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مقدمه: مدیران و رهبران شرکت ها اغلب باید با اطلاعات ناکامل هنگام تصمیم گیری در مورد کارکنانشان کار کنند. برای گرفتن تصمیمات موثر، اطلاعات مربوط به تعهد و مشارکت کارکنان در کارشان، برای مدیریت بسیار ارزشمند است. اما، بخاطر ماهیت ذاتی اش، بدست آوردنش دشوار است. تعهد سازمانی به معنای آن میزان است که فرد خود را به عنوان یک شخص سازمانی در نظر بگیرد. می توان آنرا به صورت یک وضعیت روانشناختی تعریف کرد که یک فرد را به یک سازمان، متصل می کند [1]. بخصوص اینکه، تعهد سازمانی به معنای «قدرت و شدت نسبی هویت بخشی یک فرد با یک سازمان خاص و مشارکت در ان» می باشد [2]. ریچرز [3]، تعهد را به صورت فرآیند هویت بخشی با چندین تشکیل دهنده اهداف یک سازمان، تعریف می کند[3] مانند سازمان، شغل، حرفه، سرپرست، کارگروه یا اهداف سازمانی. به مدت چندین دهه، فهمیده شده است که عدم وجود تعهد رابطه مستقیم با ترک کار کارمند دارد و بنابراین تاثیری منفی بر بهره وری سازمان دارد [4]. اغلب این به عنوان یک میانجی گر شامل شده که بر پیش بینی واکنشهای کارکنان و رفتارشان در مورد سازمان استخدام کننده، شامل شده است[5]. درک عوامل و مشخصات فردی که تعهد و مشارکت را بهبود می بخشد، ارزش عملی برای سازمان ها دارد. مدیران باید در تلاش باشند تا بفهمند کارکنانشان چه احساسی دارند و بفهمند که در کجا بیشترین نقص و کمبود در محیط کارشان مشاهده می کنند. برای باز کردن و شفاف سازی ماهیت مبهم مفهوم تعهد سازمانی برای استفاده در تصمیم گیری و برای نشان دادن اینکه تحت تاثیر چه چیزی قرار می گیرد، تعاریف تعهد سازمانی به تکه ها یا مفاهیم فرعی راحت تر قابل مدیریت و ساخته شده به صورت یک هستی شناسی، تفکیک شده اند[6]. هستی شناسی ایجاد شده حاوی 59 ویژگی در 18 طبقه بندی اصلی است که با استفاده از اظهاراتی ارزیابی شده اند [7]. این هستی شناسی حاوی 237 اظهار نظر منحصربفرد در مورد کار و وضعیت های روزمره و احساسات کارکنان می باشند. این اظهارات برای ارزیابی ویژگی های مختلف مرتبط با تعهد سازمانی و مشارکت استفاده می شوند و با ترکیب نمره های هرکدام از کارکنان، یک دیدگاه جمعی و کلی بدست می آید.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Introduction: Company managers and leaders often have to operate with incomplete information when making decisions regarding their employees. To make effective decisions, information regarding the employees’ commitment and engagement in their work is highly valuable for management. However, due to its intrinsic nature, it is difficult to obtain. Organizational commitment refers to the extent to which an individual regards him or herself as an organizational person. It can be defined as a psychological state that binds an individual to an organization [1]. In particular, organizational commitment refers to “the relative strength of an individual's identification with and involvement in a particular organization” [2]. Reichers [3] defines commitment as a process of identification with the goals of an organization's multiple constituencies [3], such as organization, occupation, job, supervisor, workgroup, or organizational goals. For decades it has been thought that lack of commitment has a direct relation to employee turnover, and thus a negative impact on the productivity of the organization [4]. Often it has been included as a mediator, focusing on predicting employee reactions or behaviors towards their employing organization [5]. Understanding the factors and personal characteristics that enhance commitment and engagement has practical value for organizations. Management should try to discover how their employees feel and find out where they see the most flaws in their work environment. To unravel the vague nature of the concept of organizational commitment for use in decision-making and to show what it is affected by, definitions of organizational commitment have been broken down into more manageable pieces or sub-concepts and constructed as an ontology [6]. The created ontology contains 59 features in 18 main categories, which are assessed using statements [7]. The ontology contains 237 unique statements regarding everyday work and situations and employee feelings. These statements are used to assess different features related to organizational commitment and engagement and, by combining the scores of each employee, a collective view is obtained.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تعهد سازمانی در حمایت از رهبری سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi