دانلود ترجمه مقاله نقش نوآوری باز و استراتژی بازاریابی در عملکرد کسب و کار هتل

عنوان فارسی

نقش نوآوری باز، کیفیت خدمات هتل و استراتژی بازاریابی در عملکرد کسب و کار هتل

عنوان انگلیسی

The role of open innovation, hotel service quality and marketing strategy in hotel business performance

کلمات کلیدی :

  نوآوری باز؛ نوآوری خدمات؛ عملکرد کسب و کار؛ مدیریت دانش؛ صنعت مهمان یاری

درسهای مرتبط مدیریت جهانگردی و گردشگری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 106
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
189,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. دیدگاه نظری و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها و یافته ها 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری 6. دلالت های مدیریتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این روزها، بجای توسعه و بازاریابی محصولات جدید در بازار، سازمان ها به سمت تجاری سازی سوق پیدا کرده اند. بنابراین، نوآوری باز در این عصر صنعتی شدن، از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مطالعه، از نوآوری باز به عنوان یک ابزار استراتژی برای بهبود نوآوری در خدمات و عملکرد سازمانی صنعت هتلداری مالزی استفاده می شود. بنابراین، هدف این مطالعه پژوهشی، بررسی نقش نوآوری باز در عملکرد تجاری صنعت هتلداری مالزی است. یک مطالعه پیمایشی با مدیریت سازمان های صنعت گردشگری برای گردآوری داده ها، انجام می شود. ابزار حداقل مربعات جزئی-مدل سازی معادله ساختاری (PLS-SEM) برای آزمون فرضیه و گرفتن نتایج استفاده می شود. یافته های این مطالعه خاطر نشان می کنند که نوآوری باز، منبع اصلی تقویت عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری مالزی است. افزایش استفاده از شیوه های نوآوری باز در هتل ها می تواند عملکرد تجاری را با افزایش بازگشت سرمایه، بازگشت دارایی، بازگشت فروش و بازگشت حقوق ویژه، افزایش دهد. اصطلاح نوآوری باز از ICT، نوآوری سازمان و مدیریت دانش داخلی و برونی، استفاده می کند. انباشت این عناصر، مکانیزمی را تشکیل می دهد که باعث افزایش عملکرد سازمانی با بکارگیری نوآوری در خدمات، می شود. بنابراین، این مطالعه، مناسب ترین مطالعه برای توسعه استراتژی ها برای نوآوری در خدمات با استفاده از نوآوری باز است که عملکرد سازمانی را بهبود می بخشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

These days, instead of developing and marketing new products in the market, organizations are shifting towards commercialization. Therefore, open innovation is of much importance in this era of industrialization. In this study, open innovation is used as a strategic tool to improve the service innovation and organizational performance of the Malaysian hospitality industry. Therefore, the objective of this research study is to examine the role of open innovation in business performance of Malaysian hospitality industry. A survey is conducted with the management of the organizations of the hospitality industry to collect data. Partial Least Square-Structural equation modeling (PLS-SEM) tool is used to test the hypothesis and get results. The findings of the study highlighted that open innovation is the main source of boosting organizational performance in the hospitality industry of Malaysia. The increase in open innovation practices among hotels can increase the business performance by increasing return on investment, return on assets, return on sales and return on equity. The term open innovation incorporates ICT, innovation in the organization, and internal and external knowledge management. Accumulation of these elements forms a mechanism that results in an increase in organizational performance by incorporating service innovation. Hence, this study is most suitable to develop strategies for service innovation using open innovation that improves organizational performance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 189,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نقش نوآوری باز و استراتژی بازاریابی در عملکرد کسب و کار هتل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi