دانلود ترجمه مقاله ارتباطات بازاریابی و گردشگری خلاقانه

عنوان فارسی

ارتباطات بازاریابی و گردشگری خلاقانه: آنالیز سازمان مدیریت مقصد محلی

عنوان انگلیسی

Marketing Communication and Creative Tourism: An Analysis of the Local Destination Management Organization

کلمات کلیدی :

  سازمان مدیریت مقصد محلی؛ توسعه گردشگری مقصد؛ هم آفرینی؛ قابلیت های سازمانی؛ قابلیت های بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت گردشگری و جهانگردی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 23 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 92
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
99,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ارائه یک تجربه مثبت گردشگری به دلیل رشد صنعت گردشگری یکی از دغدغه های رو به گسترش مقصدهاست. ظهور گرشگری خلاقانه منجر به این شده تا سازمان های مدیریت مقصد محلی به دنبال استراتژی های نوآورانه و همه کاره باشند. اهداف این مطالعه ارزیابی قابلیت های سازمانیِ سازمان های مدیریت مقصد محلی به منظور ارتقاء حوزه گردشگری خلاقانه و توسعه فعالیت های مرتبط است. مدل مفهومی با استفاده از رویکرد روش های ترکیبی همراه با یک گروه متمرکز با سازمان های مدیریت مقصد محلی با مطالعه کمّی با استفاده از آنالیز آماری چند متغیره از طریق مدل سازی معادلات ساختاری تست شد. یافته ها نشان داد که سازمان های مدیریت مقصد محلی باید فرهنگ سازمانی را با هماهنگ سازی آموزش دانش موثر و یادگیری به منظور تقویت قابلیت های ارتباطات بازاریابی در اولویت قرار داده و در عین حال بر روی تقویت منابع خود به منظور توسعه مقصد با اجراء مقصد گردشگری خلاقانه محلی متمرکز شده و بنابراین اقدام به ارزش آفرینی برای مقصد محلی گردشگری خلاقانه که در آن گردشگران نقش فعالی ایفاء می کنند، کنند. مقدمه: در سال های اخیر، گردشگری به عنوان یک صنعت اساسی در اقتصاد جهانی به طور مداوم گسترش یافته است. برای سازماندهی استراتژیک بخش گردشگری به شیوه پایدار اما رقابتی، مقاصد گردشگری باید موقعیت های فعلی خود را ارتقاء بخشند [1]. در نتیجه، با گسترش جهانی مفهوم مقاصد گردشگری [2،3]، سازمان های مدیریت مقصد (DMOs) دارایی مهمی در حفظ رشد صنعت می باشند. این سازمان ها می توانند مقاصد گردشگری خود را توسعه دهند تا به صورت استراتژیک خودشان را در یک بازار گردشگری بسیار رقابتی قرار دهند. در نظر داشته باشید که دستیابی به سطح بالایی از رضایت گردشگران و تشدید قصد بازدید مجدد از جمله اهداف مقاصد گردشگری است، تحقیقات دوره ای و تعدیل مداوم فعالیت های گردشگری ارائه شده باید صورت گیرد، چون گردشگران به دلیل افزایش تعداد رقباء گردشگری و تمایل به تجربه فعالیت ها و خدمات با کیفیت بالا و جدید تقاضای بیشتری دارند [4].

نمونه متن انگلیسی مقاله

Delivering a positive tourism experience is an expanding concern of destinations because of the growth of the tourism industry. The emergence of creative tourism has led to a continued necessity for local destination management organizations to pursue innovative and versatile strategies. This study aims to evaluate the organizational capabilities of local destination management organizations to promote a creative tourism context and develop related activities. The conceptual model was tested using a mixed-methods approach, combining a focus group with local destination management organizations with a quantitative study using multivariate statistical analysis through structural equational modeling. The findings showed that local destination management organizations ought to prioritize organizational culture by coordinating learning and effective knowledge training to strengthen marketing communication capabilities while focusing on potentiating their resources to develop the destination by implementing a local creative tourism destination, thereby generating value for a greater creative tourism local destination where tourists play an active role. Introduction: In recent years, tourism has continuously expanded as a fundamental industry in the global economy. To strategically organize the tourism sector in a sustainable but competitive manner, tourism destinations are required to enhance their current positions [1]. As a result, as the concept of tourism destinations expands globally [2,3], destination management organizations (DMOs) are an important asset in sustaining the industry’s growth. These organizations can develop their tourism destinations to strategically position themselves in a highly competitive tourism market. Keeping in mind that achieving a high level of tourist satisfaction and intensifying the intention to revisit are among the goals of tourism destinations, periodic research and the constant adjustment of the provided tourism activities should occur since tourists are becoming more demanding because of the elevated number of tourism competitors and want to experience novel, high-quality activities and services [4].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 32 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 11 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 99,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ارتباطات بازاریابی و گردشگری خلاقانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi